bM_Leo-SkyFire C5-03 v23.0.015

Sponsorlu Bağlantılar

crazy-murat

crazy-murat

Üye
Yükledim kardeşim herşey çok güzel elinize sağlık.
 


Masterthone

Masterthone

Üye
    Konu Sahibi
CFW çok güzel.. Ama hata var.Bluespectrum HS yi kullanınca fark ettim. Ev ekranındaki kısayollarda WLAN gözükmüyor.WLAN olması gereken yer boş ama çektiğim zaman WLAN a giriyor.Fakat ağ bulamıyor.Evimizdeki WLAN ağını bir türlü göremedi.Çevremdeki WLAN larıda göremedi...
ağ taramsını ayarlardan açmadan görmez... ben kullanıyorum ve ağlarıda görüyor.. sorunun devam dederse tele format at düzelir
 
Ulysseus

Ulysseus

Üye
evet düzeldi.. Müzik sesi bende çok kısık geliyor kulaklıkta.. Sende de oylemi?
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
cpu arttırıldı derken ? Bir yazılımla bu tamamen sanal olur ve telefon cpu yu fazla görünce fazla yüklenir.tavsiyem eğer böyle bir mod varsa sakın kullanmayın.
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
cpu arttırıldı derken ? Bir yazılımla bu tamamen sanal olur ve telefon cpu yu fazla görünce fazla yüklenir.tavsiyem eğer böyle bir mod varsa sakın kullanmayın.

CPU arttırıldıda kastımız 600 mhz yi 100 mhz ye çıkartmak değil. kullanım süresi %50 lerde iken biz onu %150 ye çıkartıyoruz ve kasmalar azalıyor. Bu cfw de biraz daha az 110 du sanırım en son ayarladğımda şarj çok gitmesin diye öyle yaptım.
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
Ellerinize saglik :)
 
neşter1461

neşter1461

Üye
v22 cfw nin üzerine güncelleme yaparsam ne olur.
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
flash ev ekranını cfw yi yuklemeden nasıl yuklerim ?
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
Linke ekliceğim .rar ın içindekileri telefonun C hafızasına at X-plore ile sonra rompatchrdan c2z yamasını çalıştır

- - - Eklendi - - -



- - - Eklendi - - -

v22 cfw nin üzerine güncelleme yaparsam ne olur.

Birşey olmaz
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
dediğin gıbi yaptım yamaları açtım samsung widget seçtim ama ekran boş

- - - Eklendi - - -

dediğin gıbi yaptım yamaları açtım samsung widget seçtim ama ekran boş
 

fikrizabit

Üye
Reource dosyasını kopyalayamıyorum
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
dediğin gıbi yaptım yamaları açtım samsung widget seçtim ama ekran boş

- - - Eklendi - - -

dediğin gıbi yaptım yamaları açtım samsung widget seçtim ama ekran boş

Samsung widget flash live dosyaları başka bu sadece normal flash live samsung widget için pnht forumuna bak aynı işlemle yapıcaksın onuda dosyaları farklı sadece
 
neşter1461

neşter1461

Üye
linke ekliceğim .rar ın içindekileri telefonun c hafızasına at x-plore ile sonra rompatchrdan c2z yamasını çalıştır

- - - eklendi - - -



- - - eklendi - - -



birşey olmaz
bir şey olmayacaksa neden bu cfwyi yaptiniz.diğer cfw dwn farklimi ki bu..
 
Ulysseus

Ulysseus

Üye
Ya beyler bende kulaklıkta müzik dinlerken müzik sesi en yüksekte olmasına rağmen yarıda gibi geliyor sizdede öylemi?
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
Ya beyler bende kulaklıkta müzik dinlerken müzik sesi en yüksekte olmasına rağmen yarıda gibi geliyor sizdede öylemi?

Leonun tüm cfwlerinde var galiba bu sorun.rp den bass yamasını aç
 
Ulysseus

Ulysseus

Üye
Açtım hala aynı.. Bir önceki Masterthone ıle yaptıkları CFW de bu sorun yoktu..
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
Sorunu tam olarak anlatırmısın
 
neşter1461

neşter1461

Üye
cfw yi kurdum.elinize sağlık gerçekten güzel olmuş.mükemmele ulaşmanız için bazı sorunlar gördüm onları sizinle paylaşayım. resimdeki idocompr programının çalışmayan simgesi kalmış.diğer resimde de ev ekranında simgeler sizin resimde paylaştığınız renkli simgeler değil.son olarak diğer cfw lerde de halledilemeyen birisini arayınca tuş kilidini açmamıza rağmen sustur avize kapat gibi seçenekler olan menünün görünmemesi.bu menü görünmesi için menüye girip geri çıkmak gerekiyor.başka bir sorun göremedim çalışmalarınızda başarılar dilerim..

- - - Eklendi - - -

arka pilanda programın çalıştığını gösteren ikonun sağ üstünde yeralan delikli simge diğer cfw de daha güzeldi.
 


Üst Alt