biri 41mp mi dedi ? Yok artık

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tempestshine

tempestshine

Üye
Gerek yok 41MP'e
 


MrExpert

MrExpert

Üye
N8 12MP İLE ÇIKTIĞINDA DA hep " ne gerek var 12 mp ye , Filimi çekicek , yok yaln uydurma " dendi ve nokia 12 mp dediği gibi çıkardı şimdide 41 mp çıkarta bilir dediyse çünki imkansız birşey değil bence...
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Yalnız sensör 41 mp yani o çözünürlüğü alıyo 2 mp'den maximum yanılmıyorsam 34 mp boyutuna kadar sıkıştırıyor. Böylece sıkışan pixeller müthiş bir görüntü veriyor. Mantık güzel tebrikler Nokia işlemcisi de sağlam 1080p HD video çekimi dahil herşey var telefonda bunu da eleştirenler var Donanımhaber face sayfasında gel de küfretme ya hala daha küçümsüyolar yok "Nokia eziksin işte ezik" bilmem ne sanki çok anlıyorlarmış gibi sırf akılsız kaynıyo. Bir markayı beğenmemek normaldir ama çocuk gibi eziksin Nokia falan gibi tabirlerle bu kadar küçültmemeliler kendilerini neyseki cevap yazınca insan rahatlıyor :) Uzun lafın kısası on numara telefon arkadaş.
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
Türe

Türe

Üye
Yalnız sensör 41 mp yani o çözünürlüğü alıyo 2 mp'den maximum yanılmıyorsam 34 mp boyutuna kadar sıkıştırıyor. Böylece sıkışan pixeller müthiş bir görüntü veriyor. Mantık güzel tebrikler Nokia işlemcisi de sağlam 1080p HD video çekimi dahil herşey var telefonda bunu da eleştirenler var Donanımhaber face sayfasında gel de küfretme ya hala daha küçümsüyolar yok "Nokia eziksin işte ezik" bilmem ne sanki çok anlıyorlarmış gibi sırf akılsız kaynıyo. Bir markayı beğenmemek normaldir ama çocuk gibi eziksin Nokia falan gibi tabirlerle bu kadar küçültmemeliler kendilerini neyseki cevap yazınca insan rahatlıyor :) Uzun lafın kısası on numara telefon arkadaş.

özellikleri iyi de kamera abartılmış gibi geldi sanki bana :hmmm ha bir de wp7 kullansa daha iyi olmaz mıydı diye düşünmüyor değilim :hmmm ama özellik ve görünüm bakımından şık cihaz . Hayırlısı.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
samsung telefona projeksıyon koysun 4 cekırdeklı ıslemcılere gecılsın nokıa mp arttırsın bunada otofokus koymaz yada mp3 çalma ozellıgı koymaz:kop:
Kimseye faydası olmayan saçma sapan yorumlar yapmasan inan çok daha iyi olur. Baya dert olacak ama Carl Zeiss lens + Autofocus var... Ayrıca 4 çekirdekli işlemci göz boyamaktan başka bişey değil ;)

----------Eklendi @ 17:51:09 ---------- Yazıldı @ 17:49:28 ----------

özellikleri iyi de kamera abartılmış gibi geldi sanki bana :hmmm ha bir de wp7 kullansa daha iyi olmaz mıydı diye düşünmüyor değilim :hmmm ama özellik ve görünüm bakımından şık cihaz . Hayırlısı.
WP7'ye de getirirler büyük ihtimalle bu cihaz bir nevi eski adıyla Symbian yeni adıyla Nokia OS cihazların geleceğini belirleyecek bence senin de dediğin gibi hayırlısı.

----------Eklendi @ 17:52:53 ---------- Yazıldı @ 17:51:09 ----------

[QUOTE="ForeverAlone";4407752]Şunu hiç düşündünüz mü?

41 MPx fotoğrafı saklayacak alanı nerden bulacaksınız?

Çektiğiniz HD videolar ve fotoğraflarıda 183 PPI ekranda çok güzel görüntülersiniz.Bakalım donanımı yetecek mi 41 MPx fotoyu yüklemeye.Aynı oyunların düşük grafiklisini oynuyorsunuz haberiniz bile yok.O yüzden işlemciye rama gerek yok diyorsunuz.Nokia kullanıcılarını seven bir şirket değil.N8 gibi düşük özellikli ve yavaş bir telefona 1000 TL alabilen bir şirket gamelofta para vermeyi bilecek.O kadar para saydığınız cihazda daha tintin gibi bir oyunu bile oynayamıyorsunuz.


----------Eklendi @ 16:30:42 ---------- Yazıldı @ 16:28:53 ----------



Kamera hariç diğer telefonlarla yarışabilecek özelliği nedir?Hadi bu işlemci buna yetiyor diyelim.Bir iPhone veya Androidden hızlı mı çalışıyor?
[/QUOTE]
Çoğu Androidliden çok çok daha hızlı çalışır emin olabilirsin ;)
 
Türe

Türe

Üye
Kimseye faydası olmayan saçma sapan yorumlar yapmasan inan çok daha iyi olur. Baya dert olacak ama Carl Zeiss lens + Autofocus var... Ayrıca 4 çekirdekli işlemci göz boyamaktan başka bişey değil ;)

----------Eklendi @ 17:51:09 ---------- Yazıldı @ 17:49:28 ----------


WP7'ye de getirirler büyük ihtimalle bu cihaz bir nevi eski adıyla Symbian yeni adıyla Nokia OS cihazların geleceğini belirleyecek bence senin de dediğin gibi hayırlısı.

----------Eklendi @ 17:52:53 ---------- Yazıldı @ 17:51:09 ----------


Çoğu Androidliden çok çok daha hızlı çalışır emin olabilirsin ;)

galaxy s e kafa tutabilir diye düşünüyorum :hmmm s2 biraz sıkabilir.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Alın size çekirdek.
Eminim bunlar daha çok ise yarar.



----------Eklendi @ 18:03:04 ---------- Yazıldı @ 18:02:21 ----------

galaxy s e kafa tutabilir diye düşünüyorum :hmmm s2 biraz sıkabilir.

S'i yamultur S2'ye kafa tutar.
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
srknycl

srknycl

Üye
şu olaya açıklık getirelim 41mp kamera yok... 41mp sensör iyi okuyalım. bununda ne demek olduğunu aşağıdaki videoyu izleyin anlarsınız...
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Ben demiştim Nokia'nın dönüşü fena olacak diye siz en fazla 3 yada 4 sene daha bekleyin ve olacakları görün..
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 737108
klongs

klongs

Üye
Alın size çekirdek.
Eminim bunlar daha çok ise yarar.



----------Eklendi @ 18:03:04 ---------- Yazıldı @ 18:02:21 ----------



S'i yamultur S2'ye kafa tutar.

aç tavuk kendini darı ambarında sanırmış
 
pRime.

pRime.

Üye
samsung telefona projeksıyon koysun 4 cekırdeklı ıslemcılere gecılsın nokıa mp arttırsın bunada otofokus koymaz yada mp3 çalma ozellıgı koymaz:kop:
yaş hesabı yapan bu arkadaşın bu yorumu yazarken yaşı neredeydi acaba? :)


----------Eklendi @ 19:21:38 ---------- Yazıldı @ 19:18:21 ----------

nokia n8'deki eksikliklerin hepsi bu modelle giderilmiş.
-4 inç genişliğinde nokia clearblack amoled ekran
-nfc özelliği
-1.3 ghz işlemci
-512mb ram
-4 katı daha güçlü grafik işlemcisi
-daha güncel bir nokia belle sürümü
-daha yüksek bağlantı hızı
-daha yüksek kapasiteli batarya
-8.0 sürümlü yeni tarayıcı
 
  • Beğen
Tepkiler: DaNq3rB0y

NeoV

Üye
Vereyin size bir 300 lira, gidin kendinize digital photograf makinesi alın. Gelmiş bana burda 41 mpx diyorlar. 12 mpx bile 102 ekran bir tvde net görüntü veriyor. Ne yapacaksınız, afiş mi basacaksınız? Ya da film mi çekeceksiniz? Kamera olayı gereksiz bi kere. İşlemci güzel,ram belle için ideal ama uygulama yok orayı nasıl yapacaksınız?
 
  • Beğen
Tepkiler: klongs
Türe

Türe

Üye

yaş hesabı yapan bu arkadaşın bu yorumu yazarken yaşı neredeydi acaba? :)


----------Eklendi @ 19:21:38 ---------- Yazıldı @ 19:18:21 ----------

nokia n8'deki eksikliklerin hepsi bu modelle giderilmiş.
-4 inç genişliğinde nokia clearblack amoled ekran
-nfc özelliği
-1.3 ghz işlemci
-512mb ram
-4 katı daha güçlü grafik işlemcisi
-daha güncel bir nokia belle sürümü
-daha yüksek bağlantı hızı
-daha yüksek kapasiteli batarya
-8.0 sürümlü yeni tarayıcı

zira bende diyorum gördüğüm belleden farklı diye demek yeni sürmmüş :hmmm arka çıkıntı hariç tasarımı da güzel
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Vereyin size bir 300 lira, gidin kendinize digital photograf makinesi alın. Gelmiş bana burda 41 mpx diyorlar. 12 mpx bile 102 ekran bir tvde net görüntü veriyor. Ne yapacaksınız, afiş mi basacaksınız? Ya da film mi çekeceksiniz? Kamera olayı gereksiz bi kere. İşlemci güzel,ram belle için ideal ama uygulama yok orayı nasıl yapacaksınız?

belki alan kişi afişçi veya gezgin yuksek kalite fotoğraf çekip hemde telefon olarakn kullancak....
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
konuyu gene münakaşa'ya getirdiniz ne bu şiddet bu celal
 
pRime.

pRime.

Üye
zira bende diyorum gördüğüm belleden farklı diye demek yeni sürmmüş :hmmm arka çıkıntı hariç tasarımı da güzel
o çıkıntı mecburen olmak zorunda o kadar büyük bir görüntü sensörü olunca.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

ibrother
Cevap
5
Görüntüleme
901
deforze
osmanayman
Cevap
42
Görüntüleme
5K
ANIL
Cevap
89
Görüntüleme
7K
Reşwan


Üst Alt