biri 41mp mi dedi ? Yok artık

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
    Konu Sahibi
biri 41mp mi dedi ? Yok artık


 


EniquE

EniquE

Üye
41 Mp Mi? Nokia Aşmış Kendini Gerçekmi Bu Telefon :hmmm
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady ve klongs
ParduSS

ParduSS

Üye
fiyatı nekadar olur nezaman piyasaya ç.ıkar
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
41 Mpx kimsenin işine yaramayacaktır.Şu anki kameralar oldukça yeterli.Nokianın ram konusunda veya işlemci açısında gelişmesi gerekli.Hala tek çekirdekli cihaz üretiyor ya şaşıyorum.Huawei bile dünya devi markalar arasına girdi.Nokia hala tek çekirdek 512 MB ram gitsin bakalım nereye kadar.
 
  • Beğen
Tepkiler: klongs
oquz_esen

oquz_esen

Üye
Öldü denilen Symbian rakiplerine meydan okuyarak geri dönüyor. İşte şimdiye kadar hazırlanmış en iyi Symbian Modeli.

Nokia, World Mobile Congress’te beklenmedik bir duyuruda bulundu. Firmanın Windows Phone anlaşması sonunda Symbian’ın bittiği düşünülürken Nokia, şimdiye kadar bu işletim sistemiyle yapılmış en iyi telefonunu tanıttı.

Geçtiğimiz hafta yayınlanan bir tanıtım filmiyle Nokia’nın müthiş bir çekim kalitesine sahip ürünü hakkında tüketicilerde beklenti oluşturulmuştu. Firma bu beklentiyi Nokia 808 Pureview adlı cihazla karşılayacak.

Telefonda 41 MP’lik Carl Zeiss kamera bulunuyor. Apple’ın iPhone 5 için düşündüğü önce çekim yapıp sonra fotoğrafı netleme teknolojisi Nokia 808 Pureview’de bulunuyor. Telefon ayrıca dosya paylaşımı NFC’le yaparak büyük fotoğrafların daha hızlı gönderilmesini sağlayacak. Nokia, bu yeni Symbian’da Dolby Digital Plus 5.1 ses sistemi kullanıyor. Kullanıcılar çektikleri videoları 5.1 hoparlörlere bağlayıp rahatça izleyebilecek. HDMI çıkışı bulunan telefonun donanım özellikleri henüz açıklanmadı.

Kaynak:
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Öldü denilen Symbian rakiplerine meydan okuyarak geri dönüyor. İşte şimdiye kadar hazırlanmış en iyi Symbian Modeli.

Nokia, World Mobile Congress’te beklenmedik bir duyuruda bulundu. Firmanın Windows Phone anlaşması sonunda Symbian’ın bittiği düşünülürken Nokia, şimdiye kadar bu işletim sistemiyle yapılmış en iyi telefonunu tanıttı.

Geçtiğimiz hafta yayınlanan bir tanıtım filmiyle Nokia’nın müthiş bir çekim kalitesine sahip ürünü hakkında tüketicilerde beklenti oluşturulmuştu. Firma bu beklentiyi Nokia 808 Pureview adlı cihazla karşılayacak.

Telefonda 41 MP’lik Carl Zeiss kamera bulunuyor. Apple’ın iPhone 5 için düşündüğü önce çekim yapıp sonra fotoğrafı netleme teknolojisi Nokia 808 Pureview’de bulunuyor. Telefon ayrıca dosya paylaşımı NFC’le yaparak büyük fotoğrafların daha hızlı gönderilmesini sağlayacak. Nokia, bu yeni Symbian’da Dolby Digital Plus 5.1 ses sistemi kullanıyor. Kullanıcılar çektikleri videoları 5.1 hoparlörlere bağlayıp rahatça izleyebilecek. HDMI çıkışı bulunan telefonun donanım özellikleri henüz açıklanmadı.

Kaynak:

Donanım özellikleri maxicep portalda açıklandı.Haber yayınlamadan önce araştırma yapmanız tavsiye olunur...
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
    Konu Sahibi
ForeverAlone";4407220][COLOR="Black' Alıntı:


Donanım özellikleri maxicep portalda açıklandı.Haber yayınlamadan önce araştırma yapmanız tavsiye olunur...
[/COLOR]

Ne olmuş bir tanede benden olsun o konuyu görmeyip bunu görenler olmuştur konu açma isteği bırakmıyorsn insanda
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Saçma gereksiz 41 mp göz boyamak için birebir
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Olabilir miki?
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
41 MP kamera değil 41 kamera sensör var zaten.Normal kamerası 5 MP ama üstün bir donanım ve yazılım ile 5 MP fotoğraf çekildikten sonra iyileştirilerek 41 MP kalitesi veriyor.Ayrıca yakınlaştırınca görüntü kalitesi bozulmuyor.Mesela normal bir kamerada çekilen 12 MP fotoğraf x10 oranında yakınlaştırınca görüntüde bozulmalar kalitenin 10-8 MP'ye düşmesi gibi sorunlar olabilir.Ama bu özellik sayesinde yakınlaştırınca da 41 MP hissedilecek.
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Halen ram işlemci diye sayıklıyor insanlar telefonu ram ve işlemciden ibaret sanıyorsunuz sanırım, aynı telefona 4gb ram 8 çekirdekli işlemci koysa ne değişecek ki donanım sömürmeyen bir işletim sistemi işte ihtiyaç duymuyor yüksek donanımlara anlaması çok mu zor.
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
Uruloki

Uruloki

Üye
tek demek istediğim ram ve işlemci diyen gençler bu cihaz hd video çekiyor ve gs2 den daha iyide çekiceğininde garantisini verebilirim ve ses olarakda direk cd kalitesi yani albüm yani düşünün çekecek yaklaşık 30mbit lik bir görüntü saniyde ve 2mbit(belki daha fazla) lik sesi işleyecek hodri meydan yapın sizin çift çekirdek cihazlarınızda bunu görelim

ekleme yapmak istiyorum oha anasını 41 mp yuh artık ya nokia hakkaten uçtu
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
Öyle ani bir patlama yarattıki o aylardır beklenen HTC One X'in açıklandığının falan kimse umrumda değil :D
 
61semih

61semih

Üye
samsung telefona projeksıyon koysun 4 cekırdeklı ıslemcılere gecılsın nokıa mp arttırsın bunada otofokus koymaz yada mp3 çalma ozellıgı koymaz:kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: klongs
Türe

Türe

Üye
yine nokia yine gereksiz şeyler şaşırmadım |-)
 
klongs

klongs

Üye
tek demek istediğim ram ve işlemci diyen gençler bu cihaz hd video çekiyor ve gs2 den daha iyide çekiceğininde garantisini verebilirim ve ses olarakda direk cd kalitesi yani albüm yani düşünün çekecek yaklaşık 30mbit lik bir görüntü saniyde ve 2mbit(belki daha fazla) lik sesi işleyecek hodri meydan yapın sizin çift çekirdek cihazlarınızda bunu görelim

ekleme yapmak istiyorum oha anasını 41 mp yuh artık ya nokia hakkaten uçtu

galaxy s2 1080p hd video çekiyor 41 mp var başka neyi var cep telefonumu fotoğraf makinesimi bu lg htc huaweii 4 çekirdeğe geçmiş nokia 41 mp ile mi yakalayacak
 
"Batuhan"

"Batuhan"

Üye
Nokia amacın ne? :D
 
Uruloki

Uruloki

Üye
galaxy s2 1080p hd video çekiyor 41 mp var başka neyi var cep telefonumu fotoğraf makinesimi bu lg htc huaweii 4 çekirdeğe geçmiş nokia 41 mp ile mi yakalayacak

anlamak istemiyorsun galiba niye çift çekirdek yok filan diyorsunuz ya gs2 den çok daha fazla büyük görüntüyü yani saniyede 30mb ve ya 35mb lik veri geçicek görüntüy işlerken adam aşmış çift çekirdeği artık ki broadcom kullandıklarını sanmıyorum bunlarda çok çok daha güçlü bir gpu var bu cihazda yani 3-4 fotosu 38 mb yapıyor bunu işlemek güç ister çift çekirdeğe ihtiyaç duymamış ama adamlar yapmış
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Şunu hiç düşündünüz mü?

41 MPx fotoğrafı saklayacak alanı nerden bulacaksınız?

Çektiğiniz HD videolar ve fotoğraflarıda 183 PPI ekranda çok güzel görüntülersiniz.Bakalım donanımı yetecek mi 41 MPx fotoyu yüklemeye.Aynı oyunların düşük grafiklisini oynuyorsunuz haberiniz bile yok.O yüzden işlemciye rama gerek yok diyorsunuz.Nokia kullanıcılarını seven bir şirket değil.N8 gibi düşük özellikli ve yavaş bir telefona 1000 TL alabilen bir şirket gamelofta para vermeyi bilecek.O kadar para saydığınız cihazda daha tintin gibi bir oyunu bile oynayamıyorsunuz.


----------Eklendi @ 16:30:42 ---------- Yazıldı @ 16:28:53 ----------



anlamak istemiyorsun galiba niye çift çekirdek yok filan diyorsunuz ya gs2 den çok daha fazla büyük görüntüyü yani saniyede 30mb ve ya 35mb lik veri geçicek görüntüy işlerken adam aşmış çift çekirdeği artık ki broadcom kullandıklarını sanmıyorum bunlarda çok çok daha güçlü bir gpu var bu cihazda yani 3-4 fotosu 38 mb yapıyor bunu işlemek güç ister çift çekirdeğe ihtiyaç duymamış ama adamlar yapmış

Kamera hariç diğer telefonlarla yarışabilecek özelliği nedir?Hadi bu işlemci buna yetiyor diyelim.Bir iPhone veya Androidden hızlı mı çalışıyor?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

ibrother
Cevap
5
Görüntüleme
901
deforze
osmanayman
Cevap
42
Görüntüleme
5K
ANIL
Cevap
89
Görüntüleme
7K
Reşwan


Üst Alt