Binadaki Sensörlü Işık Sönünce Cins Hareket Yapanlar ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pelın_

    Konu Sahibi
Binadaki Sensörlü Işık Sönünce Cins Hareket Yapanlar ?
Hani olur ya binalarda sensörlü lambalar, hareket algılayarak ışığı yakarlar bide zaman ayarı vardır
Tam ayakkabınızı bağlarken ışık söner deli olursunuz hareketi algılaması için tuhaf tuhaf hareket yapanlardan mısınız ?
Bizim kapıdakinin ayarıyla oynamışlar 15 sn anca dayanıyo tam bağcığımı bağlarken pat sönüyo ne yaptığımı yaptıktan sonra düşünnüce gülesim geliyo
 


Kedi Yavrusu

Üye
ışığın cam göbeğini vide gibi sola döndür aç.
ortasına dönen bir tuş var dakika ayarlayan.
onu 60 dakikaya ayarla :kop:
 

pelın_

    Konu Sahibi
kapıcıya söldım yapmıs olması lazım:)
 
Necmati

Necmati

Üye
Genelde nah isareti yapiyom :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
-efşan

-efşan

Üye
:aha::aha:
 

pelın_

    Konu Sahibi
çok gıcık bı durum ama
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Kolumu hafiften yukarı oynatıyorum hemen yanıyor.Fazladan enerji harcamaya gerek yok oruçağız :D
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_

pelın_

    Konu Sahibi
sizin işık bay akıllıymıs bızım kıde öle olsa ne super olurdu ılla el kol hareketı yapcam:)
 
fireman87

fireman87

Üye
Ben ıslık çalıyorum, ses'le açmaya calısıyorum ama olmuyo :ehe
 

pelın_

    Konu Sahibi
:ehe:ehe:ehe
 
Bluetoooth

Bluetoooth

Üye
elimi sallıyorum olmuyo baybay yapıyorum olmuyo :D illa apartmanı baştan sona dolaşacan :D
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_

pelın_

    Konu Sahibi
elimi sallıyorum olmuyo baybay yapıyorum olmuyo :D illa apartmanı baştan sona dolaşacan :D

:ehe:ehe:ehe ya eray sorcam bı denk gelmıyoz tokat lısın bellı de neresınden :( bende tokatlıyım ve bu sıtede ılk defa gordumbı hemserımı
 

0live456

Üye
Bazen görmüyor.Tel ışığı ile iniyorum :ehe
 
Necmati

Necmati

Üye
Dün yine aniden kapandı kufur ettim yaptigim hareketi bana yapti:hmmm
 

pelın_

    Konu Sahibi
:ehe:ehe:ehe ben dun asansorde kaldım ya ıskta sondu tabı ohh :(
 
Necmati

Necmati

Üye
Bende kaldim cok kötü bisey ya havasiz kaliyon
 

pelın_

    Konu Sahibi
he ya bıda sacma sapan tlf ilk defa almamıstım orda bay akaldım kapıcı duycakta gelcekte ölcem sandım:)
 
mstf_l

mstf_l

Üye
o degilde bi de tuvalete de koyarlar o fotoselli ısıkları :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
4K
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
4K
Doğuş Pertez
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
3K
Doğuş Pertez
pro.engineer
Cevap
0
Görüntüleme
1K
pro.engineer


Üst Alt