Bi daha iphone elime sürmek yok :))

Sponsorlu Bağlantılar



İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
bana kullanmayı bilmiom mu diyosun marketi olmasa bi işe yaramayan telefondan hayır mayır gelmez 8 yıl boyunca symbian kullandım zevklerimiz ayrı olabilir ama symbianla devam ediyorum merak etme biliyom ben kullanmayı da
bana kullanmayı bilmiom mu diyosun marketi olmasa bi işe yaramayan telefondan hayır mayır gelmez 8 yıl boyunca symbian kullandım zevklerimiz ayrı olabilir ama symbianla devam ediyorum merak etme biliyom ben kullanmayı da zevklerimiz ayrı o kadar :)
n8 ile uçak mı indiriyon ortak :p
 
Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
ayfona mağazası olmasa bi işe yaramaz demişsin bende merak ettim n8le neler yapıyorsun diye :p
cigerim n8le ne mi yapıyom flash dosyaları indiriyom :) uyguluma geliştirmek çok kolay blututla veri gönderiyom :D bu arada telefonu telsiz gibi kullanıp uçak indirebiliyom :D
 
0MG90

0MG90

Üye
Bende uzatmamak icin tamam dedim ama App Store en kaliteli mağaza inkar edilemez.

iPhone da App Store var diye alınmıyor.
 
Türe

Türe

Üye
iPhone ' u mağaza hariç birçok nedenden alabilirsiniz. Tabii ki kullanmayı da bilmek lazım.
 
fk555897

fk555897

Üye
iPhone ' u mağaza hariç birçok nedenden alabilirsiniz. Tabii ki kullanmayı da bilmek lazım.
Mesela stabilite, sorunsuzluk, kalite gibi nedenler var. Bir de ailedeki herkes iPhone kullanjyıyorsa tadından yenmez.
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe


Üst Alt