Bence içeri girmeyin!=>

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SpeciaL@

SpeciaL@

Üye
    Konu Sahibi
Bence içeri girmeyin!=>
fgdshkaghuılaqtyıuglkjdsgbkjasdfhquyhretguıljdsıaufuıadsuuuuuuuuuutgaygtıasefgasdlghuıladsghuıasdfglasefgyeuıyfuıeasyuıfyeuısayıufyıueysuıyf7ıse7yıugfsygısealgfısdlahfgulıdlsaıughsahfuıs

BEN UYARMIŞTIM!:ehe:ehe
 


burak9400

burak9400

Üye
konunun çöpe taşınması gerek...
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Neden çöpe taşınsin ?:)
Burası zaten deneme bölümü :)
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Arkadaş zaten içeri girmeyin demiş başlıkta:D
Kardeş ben içeri girmek zorundaydım:D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Yönetici olduğun için bakman gerekiyor değil mi :D
Sana bakılmayacak bir konu açayım mi :deal:
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
guzel bi calisma olmus :ehe:ehe konu niye cope tasinsin canim yeri gayet iyi copte gormek isteyen basliga dkkat etsin :kop:
 
SpeciaL@

SpeciaL@

Üye
    Konu Sahibi
arkadaş burayı önemli mesajlar bölümü zannetti herhalde!bu konunun çöpe taşınmasını istiyosan hazır gitmişken kendin de giriwer bi zahmet!:off:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Sakin :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Anıl fareyi konunun üstünde tıklatmadan bekletirsen de az çok bir şeyler görebilirsin :ehe
Yönetici olduğun için bakman gerekiyor değil mi :D
Sana bakılmayacak bir konu açayım mi :deal:
Sana asla ama asla bakamayacağın bir özel mesaj göndereyim mi? :ehe
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
:ehe:ehe sakin sakin berkan
 
SpeciaL@

SpeciaL@

Üye
    Konu Sahibi
nasıl sakin olayım ya adam "gereksiz we deneme mesajları" bölümüne girmiş,komik bir şey yapınca da "çöpe taşınması gerek diyo!:off:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Ata Abi aman yollama sakın :ehe
Sana da yollarlar sonra :ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Anıl fareyi konunun üstünde tıklatmadan bekletirsen de az çok bir şeyler görebilirsin :ehe
Evet bilinen bir şey zaten,ben yapılan yorumları ve konunun devamını da görmek istedim.:angry:
Arkadaş niye sinirlendi ki?:D

 

Revengeful

Emekli Yönetici
offf be teşekkürler :D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Konuyu kapatma diyor Anıl :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
İçeri girdim , çıkamıyorum . Yardımcı olur musunuz ? :ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
:hmmm
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ne oldu Enes ? :hmmm
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Kapatınca söylüyorsun sanki :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt