Sana asla ama asla bakamayacağın bir özel mesaj göndereyim mi?Yönetici olduğun için bakman gerekiyor değil mi![]()
Sana bakılmayacak bir konu açayım mi![]()

Evet bilinen bir şey zaten,ben yapılan yorumları ve konunun devamını da görmek istedim.Anıl fareyi konunun üstünde tıklatmadan bekletirsen de az çok bir şeyler görebilirsin![]()


Yahu kapatacam diye bir şey söyledim miKonuyu kapatma diyor Anıl![]()


