2 gündür konu kilitlemiyorum,çok çok önemli bir durum olmadıkça, bundan sonra kilitlemeyeceğim.Kapatınca söylüyorsun sanki![]()

DiaBLoS™;2105648' Alıntı:İçeri girdim , çıkamıyorum . Yardımcı olur musunuz ?![]()


Ali abi sen halen içerde mahsur musun?Çıkaralım seni burdan![]()

Tamam yahu biliyorumŞaka yapıyorum kardeşim alınma hemen![]()

Yok kardeşim ne kusuru sen sinirleceğin adamları karıştırma yeterben burak arkadaşa sinirlendm kusura bakmayın![]()


Olsun![]()
Yılın Ilk dondurmasını şimdi yiyiyorum hayırlı olsun![]()

algidami yoksa 
