Bence içeri girmeyin!=>

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Gereksiz , deneme mesajları adı üzerinde ..
Hakaret olmadığı sürece kapatılamaz ki ? :ehe
 


Anıl Umut

Emekli Yönetici
Kapatınca söylüyorsun sanki :ehe
2 gündür konu kilitlemiyorum,çok çok önemli bir durum olmadıkça, bundan sonra kilitlemeyeceğim.
Kapatınca söylüyorum tabi konuya mesaj atıyorum veya üyeye pm gönderiyorum:)
DiaBLoS™;2105648' Alıntı:
İçeri girdim , çıkamıyorum . Yardımcı olur musunuz ? :ehe

Ali abi sen halen içerde mahsur musun?Çıkaralım seni burdan:ehe:ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Şaka yapıyorum kardeşim alınma hemen :)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Eyi :ehe
Otobüste ayakta iken foruma giren kaç kişi var :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Metroda var :)
 
SpeciaL@

SpeciaL@

Üye
    Konu Sahibi
ben burak arkadaşa sinirlendm kusura bakmayın :D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Berkan amma uzattın hee :D
Ani tepki verme hemen ...
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Berkan'ın konusu hit oldu yahu
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Olsun :D
Yılın Ilk dondurmasını şimdi yiyiyorum hayırlı olsun :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ucuz bir şey mi ? :D
Markası ne ? Kalem mi ? Max mı ? :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Reklam dan banlarlar diye korkuyor herhalde Enes .. :ehe
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
:kop::kop:
 
SpeciaL@

SpeciaL@

Üye
    Konu Sahibi
yahu bi konu yapalım dedik şaka olsun diye nereye geldi ya!:D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Normalde magnum dan aşağısını yemezdim ama korktum boğazım gitmesin diye max yedim :ehe tad alamadım süt dondurması yaa :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Max mı ? :ehe
Beleş çıktı mı Enes ? :kop:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Eski zamanlarda 9 tane çıkmıştı da artık cıkıyor :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt