cercix
Üye
ben 3gyi yapamadım heralde arkadaşlar
n73 telefonum war daha önceden ekonomik internet pakati almıştım daha sonra 3g ye geçtim fakat ne tv ye bağlanabildim nede internet hızından yararlanabildim bide ben izmirin ödemiş ilçesindeyim çekmiyor olabilirmi acaba ilgilenen olursa çok sevinirim.Olmuyor bir türlü
bilmem:
Sadece ilçelerde 3G baz istasyonu var henüz...
