ben 3gyi yapamadım heralde arkadaşlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cercix

cercix

Üye
    Konu Sahibi
ben 3gyi yapamadım heralde arkadaşlar
n73 telefonum war daha önceden ekonomik internet pakati almıştım daha sonra 3g ye geçtim fakat ne tv ye bağlanabildim nede internet hızından yararlanabildim bide ben izmirin ödemiş ilçesindeyim çekmiyor olabilirmi acaba ilgilenen olursa çok sevinirim.Olmuyor bir türlü:agla:bilmem:
 


maxibrk

maxibrk

Üye
Evet. Çekmiyor olabilir:) Sadece ilçelerde 3G baz istasyonu var henüz...:@
 
Bora

Bora

Üye
3g yazıp 2323 e göndermediysen yayın olsa bile göremezsin:)
 
aquSTine^

aquSTine^

Üye
çekmiyordur
 

ardaaga

Üye
ayarlar araçalar sebeke operatr seçimi el ileden bak uzun süre arıyor orda bekle biraz türkcell 3g yazıyorsa çekiyordur yazmıyorsa çekmiyordur
 
pitbull112233

pitbull112233

Üye
Evet. Çekmiyor olabilir:) Sadece ilçelerde 3G baz istasyonu var henüz...:@

ilcelerde mi illerde mi? ben foca'da deli gibi baglandim 3g ile

--------------- Ekleme ---------------

n73 telefonum war daha önceden ekonomik internet pakati almıştım daha sonra 3g ye geçtim fakat ne tv ye bağlanabildim nede internet hızından yararlanabildim bide ben izmirin ödemiş ilçesindeyim çekmiyor olabilirmi acaba ilgilenen olursa çok sevinirim.Olmuyor bir türlü:agla:bilmem:

hocam kayit olduysan sebeke ayarlarindan modu degistirmen lazim.yanlis hatirlamiyorsam umts diye bi secenek olmasi lazim.onu sectiginde ekranin sol ust kosesindeki sinyal cubugunun altinda 3G yazisi cikiyorsa kullanabilirsin.tcell musteri hizmetlerini arayip bolgede 3g var mi onu da ogrenebilirsin net olarak
 

ardaaga

Üye
ayarlar araçalar sebeke operatr seçimi el ileden bak türkcell 3g varmı var operatör seçinin üstündeki yerden umts u seç
 
MusiqStyle

MusiqStyle

Üye
vala bizim burda çekmiyor çarşıya çıkıyorum çekiyor :) müşteri hizmetlerini arıyorum sistem daha yeni düzelicek falan diyolar beklemekten başka çare yok şimdilik:)
 
cercix

cercix

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar ilgilendiğiniz için çok teşekkür edderim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt