pRime.
Üye
Hangi modeli aldın ? Eğer Ace,Gio gibi bir model ise o android'den tat da almazsın s2,galaxy s,s3 gibi modellere bir bak derim sonra anlarsın symbian belle mi android'mi diye bence
- - - Eklendi - - -
Kamera yönünden bir üstün yönünü göremiyorum ben şahsen N8 inÜstelik bir symbian'a göre de çok yavaş.
abi hala n8in kamerasını küçümsüyorlar inanılır gibi değil ya.

Üstelik bir symbian'a göre de çok yavaş.
n8 kamera yönünden üstün değil mi


'' ayyy işde benim ayfonum vaaağğrr diyolar nedirbu ya anlamadan görmeden hava atıyolar yazık onlara '' sen beni güldürdün Allah'ta seni güldürsün inşAllah
