bellede nokia bubbles çalışmıyor :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Slanq

Üye
    Konu Sahibi
bellede nokia bubbles çalışmıyor :(
şimdi belle yükledim ekran kilitlenıyor ama görüntü var :S sildim buble lock'u düzeldi bubblesiz nokiamı kullanılır ya :S ve güş tassaruf modu kalkmış galiba?
 

sado826

Üye
nokia bubble çalışıyor tekrar yüklemeyi dene ama wifi varsa aç öyle dene bende oldu
 
evet çalışıyor ancak buglu olarak çalıştığını söyleyeyim.
 

Slanq

Üye
    Konu Sahibi
ne gibi bugu var?
 
normal yükledim sıkıntısız çalışıyor.. c6-01 belle..
 
Örneğin bende çoğu uygulama ve oyunlarda videolarda tuşları kilitleyip açtığımda ekran kararıyor yani baloncuklar aktif ama gözükmüyorlar
 

meg1ddo

Üye
belle için bubbles'e yakında güncelleme gelir bence...
 

sonerrap

Üye
şimdi belle yükledim ekran kilitlenıyor ama görüntü var :S sildim buble lock'u düzeldi bubblesiz nokiamı kullanılır ya :S ve güş tassaruf modu kalkmış galiba?

acma kapama tuşuna basınca orda cıkıyo güc tasarrufu modu
 
bendede çıkmadı ama teli kapatıp yeniden başlatınca geri geldi sorunsuz çalışıyor
 

CanKartaL

Emekli Yönetici
bende 1.00 versiyon vardı yüklemeye çalışıyorum 1. yükleme tamalanıyor ama sonrasında "yüklenemedi" hatası alıyorum :S
ekrandaki saati de kaldırdım şimdi saat-duvar kağıdı-kilit aç üçlüsüyle idare ediyorum
 
dostum bu sabah yükledim bubbles ta hiçbir sorun yok tabi flash atarken bi sorun oluşmadıysa. müsait bi zamanda ben sana pm atarım bendekini bi de onu dene
 

any0ne

Üye
nereden aktif ediyoruz bubblesi ?
 

u_cosar

Üye
bence tekrar yükle çünkü bende çalışıyor (c6-01 belle)
 
Çalışmasına çalışıyor ama zehir gibi şarj yiyor bataryanin ömrünü kısaltıyo bilginize
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...