giray38
Üye
Çok b*ktan bi filmdi o ya 2. sini izlemedim gerçi 1. sinde de sadece son sahnede korkmuştumarkadaşlar program istemiştim fakat aslında program falan umurumda değil, arkadaşım iyileşsin de, söylediğiniz şeyler çözüm olsun da program falan da istemiyorum ben, yani dediğiniz 3 harfliler falan (izlediyseniz eğer "paranormal activity" filminde de vardı) tırsıyoruz iyice![]()
Onda da film bitiyor diye tv ye yaklaşıp dvd den cd yi alacaktım bi anda fırlayınca tırstım
Neyse konuyu sapıtmayım 
