Başıma Gelen Olay


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
D3N1Z

D3N1Z

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar biliyorum hassas bir konu ama işte gende bir dinleyin

Dün rasgele bir nuamraya şöyle mesaj attım

Pakistan'daki deprem için duyarsız kalmayalım sizde yardım da bulunmak istiyorsanız mesaj gelen numaraya lutfen 25 kontur yollayın
Ardından ( 10 dk sonra ) telefonum çaldı ve adam beni arıyor şife biraz doğu idi.''gardaş bu numaraya kontur gonderekmisez dogrumudur yollıyayim mi?''
Bende tabi doğal olarak hayır dedım arkadaşa şaka yapacaktım senın tele gelmiş kusura bakma dedim
Şimdi ben konturu yollatsaydım harıyamazdım ki (vicdan) meselesi
 

AntiTuk

Üye
bencede en doğrusunu yapmışsın :bravo:
 

MiCoX

Üye
değişik 1 durumla karşı karşıya kalmışın :D
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
    Konu Sahibi
baya bir şaşırdım arayınca da ne yaplım ;)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Muhaha baya makara olmuştur yaw.. :ehe:
 
..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
valla, yolla deseydin tek bişey söylerdim sana ... "Vay üçkağıtçı vay..." ;)
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
olm keşke 2868 e yolla deseydin lan
 
cllgr

cllgr

Üye
güzel bir olay degil yaptıgın.senin gibilerin yüzünden gercekden yardım yapacaklarda yapmazlar artık.o yaptıgın bi kişi etrafına anlatınca bin kişi olacak vede mesajla yardım yapılmıyormuş ha yapmayın diye söyleti cıkabilecek.madem öyle bişey yaptın 2868 deseydin baride durumu düzeltseydin. :nono:
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by cllgr@Oct 28 2005, 06:45 PM
güzel bir olay degil yaptıgın.senin gibilerin yüzünden gercekden yardım yapacaklarda yapmazlar artık.o yaptıgın bi kişi etrafına anlatınca bin kişi olacak vede mesajla yardım yapılmıyormuş ha yapmayın diye söyleti cıkabilecek.madem öyle bişey yaptın 2868 deseydin baride durumu düzeltseydin. :nono:
[post=201085]Quoted post[/post]​
Dedim zaten gusel bir şey değil zaten kotu nıyetım oslaydı yolla derdim senın yazman yanlıs ben gerekenı demişim arkdasa saka yaptım demişim adam kapttı sonra zaeten :off:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular





MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt