Öneri Benim başıma gelen pişmiş tavuğun başına gelmemiştir.

Sponsorlu Bağlantılar

saylhamiosun

Üye
    Konu Sahibi
Benim başıma gelen pişmiş tavuğun başına gelmemiştir.
Merhabalar sevgili dostlar;Yaşadığım bu kötü tecrübe doğrultusunda artık yoğurdu daha da üfleyerek yiyorum.Umuyorum ki sizlerin de bu tip tecrübeler yaşamaması adına farklı bir örnek teşkil eder.

Bir süre önce birazcık da keyf-e keder İphone 5C 16gb cihazımı sahibinden.com alışveriş sitesinde satmak veya takaslamak üzere yayınladım.

Geçtiğimiz günlerde 32GB LG G2 cihazını satmayı,alternatif olarak da İphone cihazları ile takas yapmayı düşünen birisinin ilanına denk geldim.

Bahsi geçen arkadaşa takas konusunda öneride bulundum.Kendisi direkt olarak,kendisini cihazım ile ilgili herhangi bir bilgilendirmeye bile tabii tutmadan takas teklifimi onayladı.

Fakat işin enteresan tarafı;Gerek yazışmalarımızda,gerekse takas esnasında,şahıs hiçbirşeye itiraz etmeden herşeyi onayladı.

Nacizane takas ve direkt alışveriş gibi konularda doğal olarak cihazın durumu ve içeriği hakkında karşılıklı bilgi alınması taraftarıyım.

Şahıs; Cihazı yeni aldığnı,Android işletim sisteminden sıkıldığını,Cihaz,Kulaklık ve Şarz envanterinin kendisinde olduğunu...
Fakat;Cihazın kutu ve faturasının memlekette olduğunu ve en kısa sürede bu eksikleri de tarafıma kargolayacağını beyan etti.

Ben de kendisine;''Teknoloji ve cihazlar benim şahsım açısından tamamen teferruat önemli olan insan olmak,keza ben adam olanın ayağına gider ve hakettiği toleransı gösteririm'' şeklinde nezaket odaklı inceden bir uyarıda bulundum.

Nihayetinde takas anı gelip çattı ve şahısla buluşarak gayet pozitif bir şekilde takası gerçekleştirdik.Takas esnasında zaman zaman nezaketen ''bakın cihaz bu ben söylediklerimin arkasındayım ve içinize sinmediyse yada sormak istediğiniz birşey var mı? gönlünüz olsun 1 hafta cihazı kullanın olası bir problemde bana geri dönüş yapabilirsiniz'' şeklinde şahısı yokladım.Fakat herzaman ki gibi,herşeyi onaylarcasına ''problem yok sana güveniyorum'' yanıtını vermekle yetindi.

Netice itibariyle ''alan razı veren razı' modundayız şimdilik :)) Tabii takas esnasında ''ayyy yanıma para da almamışım'' bahanesiyle 12tl kahve parasını şahsıma kilitlemeyi de ihmal etmedi :)))

Takas esnasında şahıs kendi rehberini güvence altına alıp yedeklemeyi tercih ederken,benim ''durun telefonu sıfırlamadan rehberimi yedekleyeyim'' teklifimi hiç umursamadı bile :))

Telefonları ziyadesiyle takasladık ve evlerimize döndük.

İşler şuan itibariyle sarpa sarmaya başlıyor arkadaşlar;Şahıs facebook arkadaşlık listesine beni ekleyemeyeceği halde(çünkü profilim gizli ve aramalarda dahi görünmüyorum) bir de baktım arkadaşlık isteği göndermiş.ŞOKKK 1

İnternet yazışmalarımızda sık sık cihaz konusunda şahsı yokladığımda ''sorun yok,sana güveniyorum,hallettim'' tarzında cevaplar aldım.

Onun açısından bir problem olmadığı kanaatine vardım fakat kendi adıma birkaç sorunu dipnot olarak kenara not aldım.

1. Şahsın cihaz ile birlikte verdiği kulaklık LG kulaklığı değildi ve bozuk çıktı.
2. Şahıs cihazı sıfırladı ve rehberim buhar oldu.
3. Takasladığım cihaz atıplı ve eksik bir mal gibi elimde durmaktaydı,çünkü kutu/garanti belgesi ve kulaklık gibi aksesuarları eksikti.

29 Aralık Cumartesi(28 Aralık da memleketinde olacaktı ve pazartesi itibariyle cihazın eksiklerini tarafıma kargolayacaktı) akşamı şahıstan bana bir telefon geldi.

Kendisi;Cihaza alışamadığını,cihazını geri istediğini ve benim 1 haftalık bir opsiyon bıraktığımı ve sözümü yemememi söyledi.

Ben de bunun üzerine kendisine şu yanıtı verdim.

''Merhabalar;
Takası yaparken size gösterdiğim anlayışın farkındayım.
Fakat dikkat ettiyseniz size cihazı eksiksiz teslim ettim,ve sizin de cihazınızın eksik kısımlarını bana en yakın zamanda(ki o en yakın gün pazartesi günüydü) gönderebilmeniz adına gereken toleransı sağladım.
Fakat sanırım bu kötü tecrübeyi yaşamalıymışım ki iki büyük kaybım oluştu.

1. Bir daha kolay kolay ulaşamayacağım insanların numaraları,malesef ki sayenizde rehberimden silindi.
2. Kutusuz,garanti belgesiz ve kulaklıksız bir cihaz sahibi oldum.
Not: Sim kart uyumsuzluğundan bahsetmiyorum bile,ki mecburen yeni simkart çıkarttırdım. Dolayısıyla bu yaşadığım durum,gösterdiğim toleranslar konusunda tekrar düşünmeme sebep oldu ve net söylüyorum ki; SOĞUDUM ve RADİKAL davranmak zorundayım.

Daha fazla problem yaşamamak ve bu diyaloğu bu konu hakkında uzatmamak adına...
Keza siz benim yerimde olsaydınız şuan ve kendinizi benim yerime koyarak biraz düşünürdünüz;
CİHAZI GERİ İADE EDİP ETMEMEK KONUSUNDA,ki siz de etmezdiniz.

Size muhattablığımız boyunca ve takas esnasında gereken toleransı gösterdim ve üzerine basarak da sordum ''CİHAZ BU İSTİYOR MUSUNUZ?'' şeklinde ve vazgeçebilirdiniz.

Ama siz her defasında;
''Sorun yok,tamam,kullanabilirim'' tarzında cevap verdiniz.
Yani siz tercih hakkınızı kendi rızanız ile kullandınız,ben de kendi rızam ile...

İki tarafında bu kötü tecrübeden ders alması lazım;
Siz artık kararlarınızda net olacaksınız (sık sık farklı cihazlar denemekten vazgeçmek ve adapte olamayacağınız cihazlar kullanmamak konusunda) ben de yoğurdu üfleyerek yiyeceğim.
Keşke bunları söylüyor olmasaydım,keşke bunları konuşuyor olmasaydık,ama ilahi adalet işte...

Açıkçası ''herşeyde bir hayır var'' derler ya herşeyde demekki bir hayır yokmuş;
Sizin memlekete gidişiniz,kutu-garanti belgesi ve kulaklığın memlekette kalması,bana problemli başka kulaklık vermeniz ve beni uyarmamanız,eksiklerin bana ulaşmaması v.s aslında sizin vazgeçeceğinize işaretmiş.

Tabir-i caizse siz zaten hazırlıklıymışsın da bende ilanımdaki güzel ifade tarzım,takas esnasındaki samimiyetim sayesinde ve tolerans göstererek işinizi kolaylaştırmışım sanki,neresinden bakarsanız bakın durum böyle görünüyor malesef.

Ama keşke en başından RED etseydiniz,o akşam vazgeçseydiniz ve keşke yukarıda bahsettiğim kayıp/lar yaşanmadan vazgeçseydiniz.

Sonuç olarak;En azından şu dakikadan itibaren herşeyin hayırlısı olsun.
Cihazınıza alışmanız ve güle güle kullanmanız dileğiyle,iade talebini kabul etmeyeceğimi de belirtmek isterim. Çünkü bunca problemimin üstüne(ki malesef ki bu durum bile problem olarak bana geri döndü) açıkçası incir çekirdeğini doldurmayacak bir durum ekleyip,ne stress kaldırabilirim ne de ev ile tekrar papaz olabilirim.OLAMAM üzgünüm.

Dilerseniz ve isterseniz cihazınızın kutu,garanti belgesi ve kulaklığını gönderebilirsiniz,en azından azıcık da olsa telafi etmiş olursunuz.
Çünkü eksiksiz teslim aldıysanız eksiksiz teslim etmek kafii gelir.
Göndermesseniz de canınız sağolsun,bir işinize yaramazlar en fazla hatıra olarak saklarsınız.Teşekkürler Hoşçakalın!!!''

Netice itibariyle geldiğimiz nokta şu;Şahıd eğer cihazını göndermezsem,cihazının faturası ile savcılığa gidip beni şikayet edeceğini ve cihazını o şekilde alacağını,benim de zor durumda kalacağımı belirtiyor.

Kimbilir belki de savcılık tehdidiyle göz korkutup benim cihazı ona göndermemi ve iki cihazında üzerine yatmayı planlıyor kimbilir?

Savcılık prosedür gereği şahsın şikayetini almak zorunda,fakat bu tip abes bir durumu ne kadar dikkate alırlar bilemem.Keza beni savcılığa getirtebilmesi için birazcık da işi gayri ciddiye bindip yalan beyanda bulunması gerekiyor.

Telefonumu çaldı gibi...

Ki bu tezi çürütebilecek her türlü kayıt ve done elimde mevcut olup,yalan beyan verdiği ispatlanacağı gibi tazminat davası açma hakkımda doğacak.

Şimdi gelelim sorularımıza;

1. Bu kişi durumu savcılık boyutuna getireiblir mi,süreç nasıl işler ve sonuç ne olur?
2. Rehberimin şahıs tarafından silinmesi,tarafıma ayıplı eksik ürün teslim edilmesi (Neticede mağdur olan benim,ama sırf alışamadığı mazeretiyle cihazını geri isteyen de kendisi) durumu sözkonusu bu hususlar sürece nasıl etki eder?Keza şahıslar arası iade konusunda iki tarafında bariz elle tutulur negatif sebepleri ve rızası olmalı,bu kıstaslar gerçekleşmediği müddetçe pek mümkün değil gibi görünüyor.
3. Savcılık,mahkeme gibi noktalara gelirsek eğer veya direkt olarak ben bu şahıstan cihazın eksiklerini nasıl temin edebilirim?

Konu ile ilgili fikir ve tespitlerinizi paylaşmanız dileğiyle.Teşekkürler...

An itibariyle şahıstan gelen cevap;
''sabah savcı beye faturayı ve adresini bildirdim.''
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: 3onur5


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Geçmiş olsun.
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
Karşılıklı yazışmalarınızı göstermen yeterli olacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: saylhamiosun
dayannight

dayannight

Üye
öncelikle geçmiş olsun.Telefondan tam okuyamadım yazı uzun anladığım kadarıyla siz kendi cihazınızın garanti belgesi ve faturasını vermişsiniz.O size gerekenleri sonra vereceğim sözüyle yollamamış.Elden İkinci el satış ve takasta bu riskler var.Bunlara dikkat edin.Karşılıklı mesajlarınızı silmeyin.İkinci el telefon alırken mümkün olduğunca faturasını isteyin telefon garantisi devam ediyorsa bazen ihtiyaç.Telefoncudan alınca pek sorun olmaz.Sonuçta karşında muhattap var ama elden alırken sorun
 

saylhamiosun

Üye
    Konu Sahibi
Sırf savcılıktan çıkarken ki ve tazminat davası ile karşı karşıya kaldığındaki yüz ifadesini görmek adına bu süreci sürdüreceğim.Sevgiler

Neden bu süreci devam ettireceğim;Çünkü böyle tipler bu ve benzeri muamelelerle karşı karşıya kalarak,afedersiniz anyayı konyayı anlayabilme kabiliyetine ve isteğine sahipler.Bunu yaşamak istiyor ve bunu yaşatacağım kendisine... :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Sakın geri adım atmayın ve elinizde ki yazışmaları silmeyin. Hatta yazışmaları noter tasdikli onay çıktısını alıp mahkemeye delil olarak verip mağdur edildiğinizi beyan edip maddi ve manevi tazminat davası açınız.
 
0MG90

0MG90

Üye
Geçmiş olsun cidden
Arkadaşların dediği gibi yazışmalar bile yeter
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
Buraxlive

Buraxlive

Üye
Geçmiş olsun siz burda haklısınız. Yerinizde olsam manevi tazminat davası ile yanıt verirdim. Konuyu güncel tutup bilgilendirirseniz sevinirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
caps6

caps6

Üye
geçmiş olsun.Takası nerede yapmışınız? kamera felan varmıydı?Elden yapılan Takasta yada 2.el telefon alışverişlerinde fatura,garantisi varsa belge vs olmadan alışveriş yapmayın.Yaparsanızda kameraların olduğu yerlerde kafe,dükkan vs gibi yerlerde yapınız.Yoksa şimdi elinizde mesajlardan başka birşey yok.
 

saylhamiosun

Üye
    Konu Sahibi
Alışverişlerde değişim iade gibi opsiyonlar belgeye,karşılıklı ürün eksiksizliğine ve güvene dayanır.''BEN BU CİHAZA ALIŞAMADIM'' mazeretiyle cesaret gösterip kaçınız değişim iade talep edebiliyorsunuz acaba?

Kullandığın süre boyunca kronik ve olası bir problem yaşamadığın memnun olduğunu belirttiğin bir cihazı birden nasıl oluyorda ''ALIŞAMADIM'' mazeretiyle geri iade edebilecek kafaya bürünebiliyorsun?

Alışverişi gerçekleştirdiğim insan dengesiz bir yapıda olduğunu sergilediği tavırlarla zaten açık etti.Zaten android kullanıp alışamaması mazereti,tekrar alışamadığı bir cihaza dönmek istemesi,tarafıma gönderilmesi gereken eksikliklerin nedense kendisinde değilde memlekette olması,takas yapacağı cihazı sorgulamaması ve cihaz sahibine merak ettiklerini sormaması,alışveriş esnasında ve öncesinde her defasında ''bakın cihaz bu içinize sindiyse takası gerçekleştirelim'' dediğim halde ''sorun yok sana güveniyorum'' şeklinde yanıtlar vermesi,bana eksiklikleri gidereceğini belirtip başka kulaklık vermesi ve onunda bozuk çıkması....

Yani bunlar birşeylere kılıf olabilecek şeyler ve opsiyon olarak adlandırdıgım durumu zedeleyecek şeyler arkadaşlar....Tüm bu tabloya karşılık güvenip hassasiyet gösteren ve olması gereken opsiyonları sunarak hareket eden ben suçlu hatalıyım öyle mi?PEKİ!!

Son kez söylüyorum yaşadığım bu durumu hazmedemiyorum çünkü insan kendi yapamadıgı şeyleri baskasından gördügünde sinirlenip tepki verir.Doğalı da budur :( İnsanlar birbirlerini bazen bu davranıslar neticesinde kategorilendirirler...
En kötüsü ise;Sırf bu tür bir durum nedeniyle ve beni tehdit edercesine; SENİ SAVCILIĞA ŞİKAYET EDECEĞİM demesidir.Ama bazı arkadaşlarımız haklılar zannediyorum ki;İyi niyetimi naifliğimi kullanmaya çalışacak gibi,ama kuvvetle muhtemel savcılık noktasına gelindiğinde yan çizecektir.
Şahıstan gelen son mesaj; Savcıya şikatette bulunmamış sadece telefonunu istemiş. :) Trajikomik bir hal almaya başladı durum.Bundan sonrakki safha ne merak etmeye başladım.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
O zaman siz nitelikli dolandırıcılık suçlaması ile gerçekten dava açınız. Madem öyle , gel böyle diyin .
 
serecans

serecans

Üye
geçmiş olsun bizi bu konuda bılgılendırdıgınız için teşekkür ederiz ısınızde hayırlısını diliyorum.
 
DeV/AsA

DeV/AsA

Üye
Geçmiş olsun.
 
Rainesto

Rainesto

Üye
Hocam hukuk mezunu ablama sordum fatura zaten sizin üstüne olduğu için iki telefonun da üstüne yatamazmış ama takasın iadesini alabilirmiş
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Şimdi gelelim sorularımıza;

1. Bu kişi durumu savcılık boyutuna getireiblir mi,süreç nasıl işler ve sonuç ne olur?
2. Rehberimin şahıs tarafından silinmesi,tarafıma ayıplı eksik ürün teslim edilmesi (Neticede mağdur olan benim,ama sırf alışamadığı mazeretiyle cihazını geri isteyen de kendisi) durumu sözkonusu bu hususlar sürece nasıl etki eder?Keza şahıslar arası iade konusunda iki tarafında bariz elle tutulur negatif sebepleri ve rızası olmalı,bu kıstaslar gerçekleşmediği müddetçe pek mümkün değil gibi görünüyor.
3. Savcılık,mahkeme gibi noktalara gelirsek eğer veya direkt olarak ben bu şahıstan cihazın eksiklerini nasıl temin edebilirim?

Konu ile ilgili fikir ve tespitlerinizi paylaşmanız dileğiyle.Teşekkürler...

An itibariyle şahıstan gelen cevap;
''sabah savcı beye faturayı ve adresini bildirdim.''
Kardeşim öncelikle geçmiş olsun. Takas işlemini yaparken yaptığın tek hata fatura almamaktı (garanti belgesine artık ihtiyaç yok zaten servis imei ile takip ediyor) ve takas olduğuna dair yazı yazmamaktı. Artık telefoncular bile şu telefonu aldım sattım gibi tutanak tutuyorlar. Yaptığın en iyi olay ise yazışmaları kaydetmen ve yazışmaya devam etmendi. Üstte bir arkadaşın da dediği gibi çıktıyı notere onaylatınca dava anında 180 derece sana döner ve senin avukat paran da dahil hepsi ona patlar ki anında tazminat davası bile açabilirsin. Gelelim sorulara
1- Savcılık boyutundan hiç korkma kardeşim elinde hiçbir kanıt yok senin dolandırdığına dair ki senin elinde onun dolandırıcı olabileceğine dair kanıtlar mevcut.
2- Az önce dediğim gibi yazılı bir anlaşma yapılmadığı için sen daha avantaj sahibi oluyorsun.
3- Eğer savcılığa kadar giderse mesele büyük ihtimalle sen haklı çıkarsın ve avukatının ikna etmesi ile savcılık bu eksikleri talep edebilir fakat işte o sana gelen parçalar hakkında bir laf diyemezsin sonuçta çalışan ürünü bozup bozmadığına savcı kanıt isteyecektir.
Sonuç olarak diğer yazıyı da okudum. Sen sakın geri adım atma kardeşim bırak o yapsın ettiğini de bulsun. Sen bu adamdan garanti belgesini alsan da almasan da bişey farketmez dediğim gibi servis imei kontrollü gidiyor artık. Sen dik dur onun boyu yetişmez sana :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic

saylhamiosun

Üye
    Konu Sahibi
Bu konu ile ilgili son cevabımı bazı arkadaşlara(onlar kendilerini pekala biliyorlardır) ithafen veriyorum.Umurlarında olur veya olmaz bilemiyorum.Fakat başımı yastığa huzurla koymayı ilke edinmiş bir insanım ve olmayada devam edeceğim.

Kesin ve net olarak bazılarınızın anlaması gereken şeyler var ki;Madem üslubumun kibarlığı ve kendimi ifade ediş tarzım sizi tatmin etmedi,yine benzer bir üslup ile daha da anlayabileceğiniz şekilde durumu anlatacağım.Basit matematik usulü düşünün.

Bazılarınızın hata,suç veya tabir-i caizse döneklik olarak adlandırdığı davranış biçimlerinin sebebi tamamen benim;FAZLA TOLERANSLI,İYİ NİYETLİ ve GEREK KENDİ ADIMA GEREKSE DE KARŞI TARAFA GÜVENİLİR bir tavır sergilememdir.

Bazılarınızın idrak edemediği ve benim ara ara(bazılarınızın tabiri ile kibar üslubum ile) dile getirdiğim şey GÜVEN ve BÜTÜNLÜK kavramlarıdır.

Hayatın her alanında;İş,özel yada alışveriş konseptinde ilk önceliğiniz partnerlerinize GÜVENMEK olur öyle değil mi?Neden ilk önceliğinizdir?;Çünkü GÜVEN saygıyı,tolerans eşiğini,opsiyon algoritmasını,dürüstlüğü ve kendisiyle bağlantılı her dürtüyü besler.

GÜVEN kavramında;Başlangıçta veya ilerleyen safhalarda en ufak bir eksiklik yada sıkıntı hissedilirse eğer,tepeden tırnağa tüm oluşum sekteye uğrar ve radikal kararlar almak zorunda kalırsınız.Bu kararları alırken de karakterinizin getirileri doğrultusunda hareket edersiniz.

Ben karakterim itibariyle karşı tarafı incitmemeye özen gösteririm.Ve partnerime de kuralların ilk halini ve sonraki hallerini,nasıl bu pozisyona gelindiğini de açıkça vurgularım.

Bazı arkadaşlarımızın sürekli dile getirdiği ''1 haftalık opsiyon tanımışsın'' durumuna açıklık getirmek istiyorum izninizle....

1. paragraf yukarıda belirttiğim GÜVEN güdüsünün altyapısı,opsiyon seçeneğinin de şekillenmesine ve değişiklik göstermesine neden olur.

Yine bazı sevgili dostlarımızın haklı olarak belirttiği üzere;Kişisel veya mağazaya dair alışverişlerde belge,imza esastır.Opsiyonu opsiyon yapan bu kriterlerdir.Manevi kriterlerin neler olduğunu ve duruma nasıl etki edebildiğini zaten belirttim.

Yeri gelmişken hepinize bir soru sorarak ''1 haftalık opsiyon'' hadisesini çözümlemek istiyorum.

Merak ediyorum kaç arkadaşımız bir mağazadan veya şahıstan (ki ben ve bizler şahısız) bir ürün aldığında,yaklaşık bir hafta sonra ortada cihaza dair hiçbir problem yokken,mağazaya geri dönüş yapıp ''BEN BU CİHAZA ALIŞAMADIM''(güdüsel ve zeka katsayısı ile ilintili biçimde onayladığınız bir ürün ile nasıl bir diyaloğa giremediniz veya sıcaklık ilişkinin hangi kısmında eksikti ki) mazereti ile cihazlarını geri verebilmeyi denediler yada başarılı oldular?O an mağaza yetkilisinin yüzünün alacağı şekli de hesaba katmanızı öneriyorum.

Şahısla gerçekleştirdiğimiz alışveriş;İki tarafında problem yaşamaması ve olası bir problemin zamanında önüne geçilebilmesi açısından şahıs ve kendi adıma üzerine basa basa tüm seçenek,öneriler sunularak ve gerekli telkinlerde bulunularak gerçekleştirilmiştir.

Yukarıda belirttiğim gibi tek problem;Benim şahısa GÜVENİRKEN,SEÇENEKLERİ SUNARKEN,ÖNERİLERDE BULUNURKEN ve GEREKLİ TELKİNLERİ YAPARKEN...OTOKONTROLÜMÜ KAYBEDİP KENDİMİ GÜVENCE ALTINA ALMAMAM OLMUŞTUR.

Açıkçası belirtmek isterim ki;Serzenişim biraz da kendime kızgınlığımdır,kendimle hesaplaşmamdır.OTOKONTROLÜMÜ NASIL KAYBETTİM? diye...

Bazılarınıza kendimi ifade ediş şeklim,durumu detaylandırmam,dallanıp budaklanmış gibi görünmesi rahatsızlık verdi farkındayım.

Fakat yine aynı kişiler;
''Rehberini yedekleseydin''
''Ürünü kontrol ederek tam alsaydın'' şeklinde aslında farkında olmadıkları halde içinde detay barındıran serzenişlerde bulundular.

İfade etmek istediklerinizin hepsini biliyorum,farkındayım ve özeleştirimi de yapmaktayım.
Fakat kırıcı ve iğneleyici olmak zorunda değilsiniz.Hani üslup üslup diyordunuz ya işte karşılıklı mantalite...

Lütfen hiçbirimiz birbirimize,zaten bildiklerimiz konusunda iğne batırmaya kalkmayalım,çünkü çuvaldız hepimize denk gelebilir mazallah...

İşte herşey bazen birbirleriyle bu kadar bağlantılı ve bu kadar detaya dayalı....Okumaktan,anlamaya çalışmaktan,empati yapmaktan,anlamlandırmayı denemekten korkmayın arkadaşlar..Benim ve belki de birçoğumuzun yaşadığı yaşayabileceği durumlar veya daha ağırları sizlerinde başına gelmesin.

Bu ve benzeri yaşadığımız birçok şeyi üstün körü,yüzeysel veya gelir geçer mantalitesi ile ele alıp detaylandırmadığımızdan ve ders almadığımızdan ötürü sık sık dejavu biçiminde yaşıyoruz.

Ve çok enteresan dikkat ederseniz;Ders alanların ve almayanların,çözüm yolu üretebilenlerin yaptığı yorumlar bile daha anlamlı...

Konu ile ilgili taraftar grubuna,aynı paydada buluşabileceğim insanlara hiç ihtiyacım yok.Ortak paydada buluşabileceksek ne alaa...

Nihayetinde serzenişim;
KENDİME
BİRBİRİMİZE GÜVENEMEMEMİZE
BİRBİRİMİZİ ANLAYAMAMAMIZA
EKSİKLİKLERE
SÜREKLİ KENDİNİ TEKRAR ETMELERİMİZE v.s

Bana tahammül gösterdiğiniz,olumlu olumsuz yorumlarınızı eksik etmediğiniz ve en önemlisi anlayışınız için çok teşekkürler....Bir daha bu ve benzeri konularla ilgili zamanınızı almamak ümidiyle..

SEVGİLER SAYGILAR...
DİPNOT: Dostlar ilginç bir durum var.Şahıstan gelen en son cevaplar;
tabiki ya gondercem şaka yapıyorum savcı falan olurmu ole sey yakısmaz bize

''gondercem kutuyu yanlız kulaklık yok o vardı yani
ya ayıpsın bi telefon için dostlugumuzu bozcakmıyız
yakışırmı bize
adresini bulamadım atmıstın biliyorum ama
bidaha at ogleden sonra verim kargoya''

Bu neyin nesidir şimdi;Adresi bulamamak da nedemek,acep adresi tekrar vermeli miyim,yoksa azıcık işkillenmeli miyim dostlar? :)
 
  • Beğen
Tepkiler: fuatyıldırım ve Aybin.Kilic
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Öncelikle GÜVEN zedelenmiş olduğu için ben olsam çok temkinli yaklaşırdım. Açık adres elinde olduğu halde kaybettim demesi hiç iyi niyet işareti değildir. Naçizane önerim bulunduğunuz il / ilçe / köy ptt şubesine kargo ile adınıza yollaması yönünde olacaktır. Eksikliklerinizi tamamladığı andan itibaren de , o kişi ile irtibatı koparmanız sizin için en doğru yol olacaktır. Tekrardan geçmiş olsun diyorum.
 

saylhamiosun

Üye
    Konu Sahibi
Takas yaptığım şahsın en son attığı mesajlara bakar mısınız?
----------------------------------------
''ŞAHIS: tabiki ya gondercem şaka yapıyorum savcı falan olurmu ole sey yakısmaz bize
gondercem kutuyu yanlız kulaklık yok o vardı yani,
ya ayıpsın bi telefon için dostlugumuzu bozcakmıyız?
yakışırmı bize?

ŞAHIS: adresini bulamadım atmıstın biliyorum ama
bidaha at ogleden sonra verim kargoya,
gondermicenmi adresini?
çarsıya gidiyorum.
beni bi ararmısın?
hangi kargoyla calısıyosun?
yurtiçimi?
istemiyosan kutuyu atıcam cöpe,

BEN: Aras kargo ************ şubesine gönderebilirsin,eksiksiz olursa sevinirim.
Kargo takip numarasini da yazarsan sevinirim.

ŞAHIS: Ya zaten telefonu verdim pişmanım
Ben kutuyu gonderiyorum sana,
kabul etmezssen ver cihazı geri...
yoksa bunu al napim baska,

BEN: yolla kutu ve garantiyi o halde.

ŞAHIS: garanti yok,
pardon fatura yok
garanti var.
gondericem yarın.

BEN: garanti belgesinin üzerinde ne yazıyor?''

Benim gibi bir insan hele ki geldiğimiz şu noktadan itibaren karşı tarafa artık nasıl,ne gibi bir tolerans ve opsiyon tanıyabilir ki?

Yarabbim bu abuk bir kabus olmalı bir an evvel uyandır beni lütfen..
Arkadaşlar işler malesef ki sarpa sarmaya başladı. :(
Galiba hakikatten bu durumu pişmiş tavuk dahi yaşayamaz.Ama burası türkiye öyle değil mi?
Şahısın bana resimlerini gönderdiği kutu cihazın kutusu yanında da teknoeksper garanti kartı mevcut,fakat teknoeksperde sorguladığımızda cihaz o şirkette görünmüyor.Şahıs garip garip yanıtlarla karşılık vermeye başladı.
Şahısa bu cihaz teknoeksperde görünmüyor dediğimde önce ''aaa nasıl olur imkansız çok şaşırdım'' derken,devamında ''şimdi arkadaşı aradım evet garantisizmiş,zaten bende uygun fiyata sıfır ama garantisiz faturasız almıştım.Gel sen yanma getireyim cihazını ver cihazımı'' demeye başladı.

Şimdide diyor ki; ''arkadaş garantisiz olduğunu söylemişti şimdi hatırladım'' demeye başladı.

Ama ben ilk etapta garantisini sorgulamadan garantisini,kutusunu ve eksiklerini yolla dediğimde hiç renk vermedi.Nezaman ki zorladım ve garanti sorguladım işin ve kişinin rengi ortaya çıkmaya başladı. :((

Son kez imei sorgulayacağım ve lg stoklarından kontrol ettireceğim ve sonuç problemli ise geri iade edeceğim.Fakat kendi cihazımı acaba eskisi gibi geri alabilecek miyim?

Merak ettiğim sadece şu;İMEİ sorgulamasından nasıl bir sonuç çıkarsa problemdir,nasıl bir sonuç çıkarsa problem değildir.Problem çıkmazsa eğer;fatura v.s yok elimde ben bu cihazın garantisinden nasıl yararlanacağım?
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Fatura yoksa alışverişte yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: UpOneTR
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Hey maşallah
Cihazın faturası yoksa sıkıntılı ve sanırım siz sözleşmede almamissiniz eğer cidden savcılığa giderse cihazı sizden söke alır

Bu arada ilk kez bu kadar düzenli yazan birine rastladım tebrik ederim
Geçmiş olsun
 


Üst Alt