bana yardım edin arkadaşlar n8

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Katılıyorum. arkadaşım böyle bir konuda beni kandırmaya çalışcak kadar gerizekalı bir adam da değil çünkü o telefon 1080p oynatsa da çok büyük bir değer kazanmaz. O an ağzından da öyle çıkmış olabilir. 720p de olsa harika bir görüntü veriyor telefon için 720p bile fazla daha ne ve son olarak gene arthur09prime kardeşimin dediği gibi kimsenin babasının şirketi değil bu kadar kasmanın anlamı yok. Bilgiyi verelim kanıtı sunalım sonra gidelim başka konuya
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.


yarbay58

Üye
valla bence alma, batarya kasaya gömmeli, söküp takma imkanın yok. c7 derim bende c7 aldım çünki ama kuzenim n8 aldı lacağınada pişman oldu çocuk. kitlendiği zaman teli telefoncuya götürüp bataryayı söktürüp taktırıyor, yalama olmuş vidaları.
 
  • Beğen
Tepkiler: hoss
hoss

hoss

Üye
yine nokia fanları dolmuş sayfaya :)
 
mavrick

mavrick

Üye
Biz sana sen doğruyu söyleyince laf mı atıyoruz? Biri N8'le ilgili bişey söylüyo hemen saldırıya geçiyosun. Tamam 1080p oynatmıyo olabilir. Ama adam oynatıyo dedi, sen onu yerin dibine soktun. Bunu 61semih'de yapıyo diğerleri de... Adam gelmiş n8'e nasıl uygulama yüklerim diye konu açmış biri gelmiş 'parana yazık olmuş' diyor! Bahaneleri de 'gerçekleri söylemek' oluyo. Aşağılamak ne zaman gerçekler olduysa... Seviyeli olalım lütfen, bu karşı taraf için de geçerli. Babamızın şirketleri değil bişey değil.

evet laf atılıyor ,biz diye niye genelliyosun ?????? yukarıda yazıyor örnek,hop hop ne yaptın dedim adam zorunamı gitti diyo bu mu normal cevap?? işinize gelince saygılıyız işinize gelmeyince konuyu bile açmıyosunuz niye açasınızki burda n8 in olmayan bir öz bahsediyoz değilmi?? hem sen niye adamın adına konuşuyon anlamadım nokia fanlığını anladımda bu birbirini savunmalar ne iş anlamadım,adamın yazıcak klvayesimi yok bırak kendi yazsın ,adam küfürde ediyosa aşkım da diyosa seni ilgilendirmez ,yorumlar hoşuna gitmiyosa buraya milleti yönlendirmek için yorum yazmaya hakkın yok,rahatsız oluyosan admine söyle ki budur doğrusu hatalıysam adminde beni uyarır (forum kurallarından bahsediyorum)

----------Eklendi @ 15:57:16 ---------- Yazıldı @ 15:55:28 ----------

[/COLOR]
Katılıyorum. arkadaşım böyle bir konuda beni kandırmaya çalışcak kadar gerizekalı bir adam da değil çünkü o telefon 1080p oynatsa da çok büyük bir değer kazanmaz. O an ağzından da öyle çıkmış olabilir. 720p de olsa harika bir görüntü veriyor telefon için 720p bile fazla daha ne ve son olarak gene arthur09prime kardeşimin dediği gibi kimsenin babasının şirketi değil bu kadar kasmanın anlamı yok. Bilgiyi verelim kanıtı sunalım sonra gidelim başka konuya

arkadaşının söylediği yanlışsa gerizekalımı oluyor???

----------Eklendi @ 16:02:12 ---------- Yazıldı @ 15:57:16 ----------

valla bence alma, batarya kasaya gömmeli, söküp takma imkanın yok. c7 derim bende c7 aldım çünki ama kuzenim n8 aldı lacağınada pişman oldu çocuk. kitlendiği zaman teli telefoncuya götürüp bataryayı söktürüp taktırıyor, yalama olmuş vidaları.


bu muhabbeti çok duydum ama power tuşuna 8 sn basılı tutarsan restart atıyomuş tel yanlışmıyım?
 
pRime.

pRime.

Üye
evet laf atılıyor ,biz diye niye genelliyosun ?????? yukarıda yazıyor örnek,hop hop ne yaptın dedim adam zorunamı gitti diyo bu mu normal cevap?? işinize gelince saygılıyız işinize gelmeyince konuyu bile açmıyosunuz niye açasınızki burda n8 in olmayan bir öz bahsediyoz değilmi?? hem sen niye adamın adına konuşuyon anlamadım nokia fanlığını anladımda bu birbirini savunmalar ne iş anlamadım,adamın yazıcak klvayesimi yok bırak kendi yazsın ,adam küfürde ediyosa aşkım da diyosa seni ilgilendirmez ,yorumlar hoşuna gitmiyosa buraya milleti yönlendirmek için yorum yazmaya hakkın yok,rahatsız oluyosan admine söyle ki budur doğrusu hatalıysam adminde beni uyarır (forum kurallarından bahsediyorum)

Ben dikkat edersen "karşı taraf için de geçerli" dedim, arkadaşı da uyardım yani. Biraz dikkatli okusan böyle boş konuşmazdın! Evet, böyle birşey yok, var mı dedim???
Ayrıca fanlık bende değil sende. Wave'ine tek kelime etmedim! Kullanıyodur bi bildiği vardır dedim! Sen, yerden yere vurdun! Fanlık budur işte, bana burda fanlığı öğretme kimimlerin fan olduğu barizken.

----------Eklendi @ 21:33:31 ---------- Yazıldı @ 21:32:46 ----------

yine nokia fanları dolmuş sayfaya :)

Dinime küfreden müslüman olsa bari!!! :aha: :aha:
 
hoss

hoss

Üye
evet laf atılıyor ,biz diye niye genelliyosun ?????? yukarıda yazıyor örnek,hop hop ne yaptın dedim adam zorunamı gitti diyo bu mu normal cevap?? işinize gelince saygılıyız işinize gelmeyince konuyu bile açmıyosunuz niye açasınızki burda n8 in olmayan bir öz bahsediyoz değilmi?? hem sen niye adamın adına konuşuyon anlamadım nokia fanlığını anladımda bu birbirini savunmalar ne iş anlamadım,adamın yazıcak klvayesimi yok bırak kendi yazsın ,adam küfürde ediyosa aşkım da diyosa seni ilgilendirmez ,yorumlar hoşuna gitmiyosa buraya milleti yönlendirmek için yorum yazmaya hakkın yok,rahatsız oluyosan admine söyle ki budur doğrusu hatalıysam adminde beni uyarır (forum kurallarından bahsediyorum)

Ben dikkat edersen "karşı taraf için de geçerli" dedim, arkadaşı da uyardım yani. Biraz dikkatli okusan böyle boş konuşmazdın! Evet, böyle birşey yok, var mı dedim???
Ayrıca fanlık bende değil sende. Wave'ine tek kelime etmedim! Kullanıyodur bi bildiği vardır dedim! Sen, yerden yere vurdun! Fanlık budur işte, bana burda fanlığı öğretme kimimlerin fan olduğu barizken.

----------Eklendi @ 21:33:31 ---------- Yazıldı @ 21:32:46 ----------



Dinime küfreden müslüman olsa bari!!! :aha: :aha:
sen o küfürü hergün ediyorsun :)
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
[/COLOR]

arkadaşının söylediği yanlışsa gerizekalımı oluyor???
Dediklerimi nerenle okuyosun anlayamadım. N8'in 1080p oynatıp oynatmamasıyla adam kandırıcak kadar gerizekalı değil yani böyle şeylerle uğraşmaz anlamında dedim umarım anladın bu sefer.
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
61semih

61semih

Üye



bu tür yorumları bir türlü anlamıyorum.

n8 performans/fiyat oranı düşük diyip başka modele yönlen diyorlar.o zaman daha üstünü varsa söylesene ? neden "baska modellere yönel" dyip kestirp atıosn ?

n8 ın pıyasadakı en ustun telefon oldugunu sanıyorsun heralde :d::d: ondan daha iyisini soylesene dıyorsun soylemememın nedenı surusuyle n8den ustun telefon var okadar cok kı :) bazı arkadaslar belırtmıs zaten bu modellerden 4 5 tanesını:oke:
 

yarbay58

Üye
bence alma bataryası kasaya gömülü hiç bulaşma yazık parana. alacaksan nokia c7-oo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
16
Görüntüleme
856
DarkredBlue61
beyaz_dis123
Cevap
16
Görüntüleme
1K
beyaz_dis123
maskelialbay
Cevap
4
Görüntüleme
736
maskelialbay
gıwıliler
Cevap
14
Görüntüleme
575
DarkredBlue61


Üst Alt