^^Baidu İnput Temaları ^^ [s60v5-s^3]

CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
    Konu Sahibi
Wp7 düzenlenmiş hali gelecek. bu harbiden on numara olucak :naughty:

- - - Eklendi - - -

Wp7 Useful konuya eklenmiştir.Denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. (Özellikle iri parmaklıların hoşuna gidecektir.Benim gibi :ehe )
 
  • Beğen
Tepkiler: mc.a
mc.a

mc.a

Üye
WP7 USEFUL gerçekten müthiş olmuş.
Fakat i-phone 2 nin tuş altlarındaki sembollerden vazgeçebilirmiyim bilemiyorum :hmmm
 
yunus486

yunus486

Üye
arkadaşım ben iphone 2 yi indirdim ama yazdıklarım ekrana gitmiyor ve bazı yazdıklarımıda kare olarak yazıyor lütfen yardım edin
 
212celal

212celal

Üye
teşekkürler
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım ben iphone 2 yi indirdim ama yazdıklarım ekrana gitmiyor ve bazı yazdıklarımıda kare olarak yazıyor lütfen yardım edin

Bak ilk sayfada baidu ayarları ile resimler paylaştım onları yapmamışsın galiba? Neyse hemen anlatıyım sana :

1)Baidu'ya gir
2) 1.[][][][] tıkla.
3)Sonra karşına çıkan ekranda üstten 4. sıradaki kutuya gir.
4)Hepsini abc([][][][][]) yap.Resimli anlatım 1. sayfada mevcut

- - - Eklendi - - -


Rica ederim...
 
  • Beğen
Tepkiler: mc.a

memoli1996

Üye
vov dostum harika bir paylasim tesekkurler!
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
    Konu Sahibi
yunus486

yunus486

Üye
Bak ilk sayfada baidu ayarları ile resimler paylaştım onları yapmamışsın galiba? Neyse hemen anlatıyım sana :

1)Baidu'ya gir
2) 1.[][][][] tıkla.
3)Sonra karşına çıkan ekranda üstten 4. sıradaki kutuya gir.
4)Hepsini abc([][][][][]) yap.Resimli anlatım 1. sayfada mevcut


teşekkürler oldu çok güzel
 

roni1907

Üye
ya 4. ye girdiğimde dediğin şekilde bişey cıkmıyo biraz daha ayrıntılı anlatsan ıphone skin klavye için diyorum 1. de

- - - Eklendi - - -

benim FW de hepsi 3 tane cizgi olarak gozukuyo kacıncı sıradakini sectigimizi falan sırayla anlatırsan sevinirm
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
    Konu Sahibi
ya 4. ye girdiğimde dediğin şekilde bişey cıkmıyo biraz daha ayrıntılı anlatsan ıphone skin klavye için diyorum 1. de

- - - Eklendi - - -

benim FW de hepsi 3 tane cizgi olarak gozukuyo kacıncı sıradakini sectigimizi falan sırayla anlatırsan sevinirm

Dostum birinci sayfada resimli baidu ayarları var bundan daha ayrıntılısı yok malesef :(
 

roni1907

Üye
ben yuklediğimde 1. kutuda 4 .ye girdiğimde 3 tane böle bişey cıkıyor.

- - - Eklendi - - -

yani 3 tane seçenek var ama 3 ü de üst üste çizgi halinde duruyo nasıl yapacz bilmiyorum :S
 
mc.a

mc.a

Üye
ben yuklediğimde 1. kutuda 4 .ye girdiğimde 3 tane böle bişey cıkıyor.

- - - Eklendi - - -

yani 3 tane seçenek var ama 3 ü de üst üste çizgi halinde duruyo nasıl yapacz bilmiyorum :S
kardesım baidu ya gir. 1.ye gir sonra 3 e gir (4 degil de 3 yani) hepsi abc yap :oke:
 

roni1907

Üye
bi deniyim dostum ama işte bende öle seçeneklerde çıkmadı :S
 
mc.a

mc.a

Üye
bi deniyim dostum ama işte bende öle seçeneklerde çıkmadı :S

dene sonucu bekliyoruz.
Çünkü senin dediğin gibi 4.de kutular cıkıo bende . Ama 3. den abc değiştiriyorum
1e sonra --> 3 e gir dedigim gibi göreceksin büyük ihtimal
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
    Konu Sahibi
ahh elime bir kucuk ekranli android gecirsem var ya smart keyboard pronun skinini yapicam :)

- - - Eklendi - - -

Beyler klavyeye on izlenim nasil kendim yapabilirim? Herhangi bir bilgisi olan var mi ?
 




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt