Bada 2.0'a geçtim fakat..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

serkan258

Üye
    Konu Sahibi
Bada 2.0'a geçtim fakat..
Merhabalar arkadaşlar bende Wave II bir cihaz var. Cihazımı multiloader'la 2.0 a yükselttim birkaç ay önce hatta daha fazla olmuştur. O zamanlar kieste türkiye için 2.0 firmware yoktu. Ben yükledim 1 ay sonrasında kies'e türkiye için 2.0 güncelleme düştü. Ama ben alman sürümüydü sanırım türkçe desteği olan 2.0 ı yüklemiştim. Browser hataları var yavaslıyor telefon 1.2 de canavarken 2.0'da kasmaya takılmaya basladı. Şimdi türkiye desteği stabil çalışıyordur diye umarak türkiye için olana geçmek istiyorum. Direk kiesten güncelleme yap desem yapar mı ? Yoksa orjinal rom'a dönerek mi tekrar TR 2.0'a çıkmam gerekir. Telefon brick olmasın diye araştırarak yapmak istedim. Böyle bir konu bulamadım varsa eğer özür dileyerek yanıtlarınızı bekliyorum.
İyi forumlar.
 


serkan258

Üye
    Konu Sahibi
Çok teşekkürler. Orjinal rom'a döndükten sonra türkiye 2.0'a geçiş yapacağım gece ilerleyen saatlerde.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Skaptan
Cevap
14
Görüntüleme
3K
maxirabit
Skaptan
Cevap
8
Görüntüleme
4K
caca-006
kfahaa
Cevap
13
Görüntüleme
1K
ANIL


Üst Alt