tebrik ederimm.... dediğin gibi hep aveamı yapacak başka yollar varsa açıkllaa.. bize yedirdiklerini bizde aveaya yedirelim ki bizde keyif alakk üç kağıtçı aveadan
Açıkçası 1 , 2 saat için bu kadar gururlanma değmez diyorum. Sonuçta rekabet ortamında yüzüyoruz, değerlendiren yolunu buluyor. Bende konuşturuyorum, ama öyle 1 2 kişiyi değil tam 5 kişiyi (bir de ben ) konferans ile bağlıyorum, haftada 3 gün bu böyle, günde 3 saat konuşuyoruz neredeyse. 5(kişi)x3(saat)=15 saat onuda 3 gün ile çarp 45 saat ediyor. Isim garip tarafı hiçbir ücret ödeniyorum ve de yasal bir imkan bu
Ama içindeki hırs ve operatörde avea olunca diyecek pek birşey kalmıyor.
bu yazının her anını keyifle okudum ve inanılmaz güldüm.aveada açık çokdu yine görmüşdüm buna benzer şeyler.arkdaşım yeminle tbr ederim.şu bizim köyde de avea çekse o akdar güzel olacak ki bende konferans yapardım
oh oh süper bunun için bide konu açmış ya boyun da uzamışdır şimdi sen arkadaşların arasında popüler de olursun o hattı unut eksi bakşyede hattını başka operatör e taşıyamazsın o hattın gitti