avea in touch alinr mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hayır benım hala oğlu aldı boş yani çok cabuk sıkılırsın söyliyim.
 

Buğra

Admin
sakın almayın

bütçenizi söyleyin size daha iyi bir telefon aldıralım
 
Tepkiler: yusufucan
alinir niye alinmasin daha siyah beyaz telefon kullananlar var.
 
    Konu Sahibi
ndn?

- - - Eklendi - - -

ya vodafone smart 2
 
smart2 ben kullanıyorum gayet guzel memnunum.gorunusu de fena degil. hiz olarak ta iyi sayılır ihtiyaca uygun. 190 tl aldim telefoncu dan. ama cihaz sifir gibi alan dayi kimse belli kullanamadigi icin satmış
 
    Konu Sahibi
kardeş android falan nasıl biraz anlatırmısın
 
tabi ki smart2 ile yaziyorum zaten su an
butcen varsa hic smart yada touch bulasma dedin ama butcen yoksa Rm iyisi smart tir .vodafone 861 diye gecer ismi.internet ten iyice bi arastir yorumlara bak derim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...