Selamunaleykum arkadaşlar 1 yıl oluyor Zenfone 5 16 gn t00j d a501cg dual sim kullanıyorum ve son derece memnunum herkese tavsiye ederim 40 üzeri program yüklü wi-fi sürekli açık şarj 1.5 gün gidiyor önemli olan dengeli şarj etmek, kullanmayan zenfonu bilmez ben hastası oldum başka bir model asla
Ayrıca ıntel işlemci olması daha fazla renk katıyor 8 çekirdekli cortex işlemcili telefonlara ayni ağ üzerinde tam iki kat fark atıyor ayrıca 2gb ram artısı Şiddetle Zenfone 5 diyorum Asus lollipop 5 güncellemesini de yayınladı yakında ota üzerinden güncellemeler gelir