Karşılaştırma Asus zenfone 5 VS. Lg g3 stylus ?

Sponsorlu Bağlantılar

Hangi telefonu almalıyım


  • Kullanılan toplam oy
    11
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
ben bir arkadaşa dual sim olan modelin kurulumunu yapmıştım( gmail hesabı, facebook, whatsapp, ayarlar vb gibi) bataryası inanılmaz sıkıntı olmuştu açıkcası dual simli model aradığından ben önermiştim o yüzden bişi demedim ama zenfone 4-5-6 ki intel işlemcilerden kaynaklı bir durum olduğu söyleniyor çaresi yok yani uygulama sayısı arttıkça ve kullanım fazlalaştıkça batarya iyiden iyiye sorun olacaktır.
Arkadaşım da ki cihaz da çift simli modeldi ve şarjı 4 saat gidiyor :D
 


Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
    Konu Sahibi
501 yazdıklarına bakma yalan
 
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
Ama bu şarj konusunu çok dert etmeye gerek yok bence ya :D powerbank taşıyabilirsen sıkıntı yok :D
 
Aybars1979

Aybars1979

Üye
Arkadaşım da ki cihaz da çift simli modeldi ve şarjı 4 saat gidiyor :D
çift sim olması şarjı çok etkiliyordur muhtemelen ama tek simlilerdede durum pek iç açıcı değilmiş. dediğim gibi intelin işlemcilerinden kaynaklı olduğunu söylüyorlar sanırım ilk işlemcileri idi intelin zenfone ilk seride kullanılanlar.
501 yazdıklarına bakma yalan
benim için sorun yok. ben zenfone 5 için oy veriyorum. :oke:
 
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
    Konu Sahibi
doğrudur ama 700 800 tl arası bilindik herkesce tanınan büyük boyutlu bi telefon önerirmisin 700 800 den yukarı 1 kuruş çıkamam
 
Aybars1979

Aybars1979

Üye
doğrudur ama 700 800 tl arası bilindik herkesce tanınan büyük boyutlu bi telefon önerirmisin 700 800 den yukarı 1 kuruş çıkamam
büyük boyut derken ebat söylermisin çünkü zenfone 5" stylus ise 5.5" aralarında %10 fark var takriben 1,25cm eder telefon için güzel fark oda.
 
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
    Konu Sahibi
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
Genaral mobile 4g alabileceğin en iyi ve sağlam cihaz. Arkasında google var ve güncelleme konusunda gözün arkada kalmaz. 2gb ram var ve saf android cihaz. Ön kamera da yanlış hatırlamıyorsam 5 mp ve cihaz 700 lira :D
 
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
    Konu Sahibi
Genaral mobile 4g alabileceğin en iyi ve sağlam cihaz. Arkasında google var ve güncelleme konusunda gözün arkada kalmaz. 2gb ram var ve saf android cihaz. Ön kamera da yanlış hatırlamıyorsam 5 mp ve cihaz 700 lira :D
yok onu sevmedim arayüzünü sevmedim doğrusu
 
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
    Konu Sahibi
yok usta beğenmedim bunu be
 
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
    Konu Sahibi
ya lumia kadar kötü telefon yok kullandım çok karışık kullanışlı değil
 


Üst Alt