Artık ÇALIŞIYOR !! Kanka Msn (En Ucuz Msn Programı)

Sponsorlu Bağlantılar

_ArDiS_

_ArDiS_

Üye
yaa bunun 6630da çalışanı yokmu beylerr yardım lütfenn...!!!:(
 


_ArDiS_

_ArDiS_

Üye
Yaw nasıl çalışıyo ya kandırıyosunuz milleti ben 1 kere girdim 1 daha giremedim hep baglantı yok symbian os error hatası alıyorum...!!!:@
 
forewer_53

forewer_53

Üye
Arkadaşlar.. Program kesinlikle çalışıyor. Emin olun, kimsenin kimseyi kandırdığı yok.. Daha öncede söylediğimiz gibi; Program bir beta sürüm olduğu için henüz sunucu-server iyileştirme çalışmaları ve denemeleri devam ediyor. Bu yüzden arasıra "Symbian OS" hatasını almanız mümkün. Ancak hemen belirteyim, son bir haftadır hemen hemen, sunucu kaynaklı bir problem oluşmadı. Bağlantı kuramadığınız durumlarda, tekrar denemenizi öneriyorum. (Tabi ayarlarınızda bir sorun olmadığını varsayıyorum.)

--------------- Ekleme ---------------

Eğer farklı bir ileti sesiyle kullanmak isteyen varsa, buyrun bunu deneyin.. Kendim değiştirip hazırladım. Beğenmezseniz, kaldırıp, orjinal kurulumu tekrar yapabilirsiniz.



Bir hatırlatma; Yeni sürümünde birçok ileti sesi bir arada sunulucak.
 
pesimist_style

pesimist_style

Üye
    Konu Sahibi
Yaw nasıl çalışıyo ya kandırıyosunuz milleti ben 1 kere girdim 1 daha giremedim hep baglantı yok symbian os error hatası alıyorum...!!!:@
seni niye kandırcamki bukadar kişi giriyo 1 sendemi olmuyo... hem denedim bende sürekli çalısıyo 6630 da..
 

gokhan1907

Üye
arkadaşlar nasıl yükleniyo bu program rardan çıkartıyorum birsürü bişey çıkıyo ?
 
mesut öncel

mesut öncel

Üye
arkadaslar n73 alcamda ben bu kanka msn programı uyarmı n73 e bende once n70 vardı kanka msnyı bılıorum kulanmıstım cok super program herkeısn denemesını tercıh ederım n70 calıstırodu sorunsuz yıne cok tesekkur ederım
 

gokhan1907

Üye
arkadaslar n73 alcamda ben bu kanka msn programı uyarmı n73 e bende once n70 vardı kanka msnyı bılıorum kulanmıstım cok super program herkeısn denemesını tercıh ederım n70 calıstırodu sorunsuz yıne cok tesekkur ederım
arkadaşım nasıl yüklendiğini bi tarif etsen sana zahmet
 
forewer_53

forewer_53

Üye
arkadaşlar nasıl yükleniyo bu program rardan çıkartıyorum birsürü bişey çıkıyo ?

Rar'dan çıkarmayacaksın arkadaşım. O ".rar" gibi gözüken dosya aslında ".jar" dosyasıdır. O dosyayı direkt telefonuna atıp, programı kurucaksın.
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
Bu program türk üretimi gibi görünüyor,bir deneyeceğim inşallah güzeldir,paylaşımın için teşekkürler.

bana göre *.sis uzantılı programlarla dalga geçmişler gibi görünüyor.. güzel ne demek yaa... :spr :spr :spr :spr :spr


--------------- Ekleme ---------------

Yaw nasıl çalışıyo ya kandırıyosunuz milleti ben 1 kere girdim 1 daha giremedim hep baglantı yok symbian os error hatası alıyorum...!!!:@

evet baZI symbianlarda bu hatayı veriyor.. databaselerden kaynaklanıyor olmalı ama çözümünü bulamadım,ancak formatla düzeliyor.....:oke: program java tabanlı telleri bilemitorum (5300da çalışmadı mesela) ama symbianlarda %100 çalışıyor arkAdaşlar...
 

elvera

Üye
süper bir program teşekkürler. ucuza msn e giriorum süper
 

fuspi

Üye
arkadaşlar program müthiş 1 haftadır kullanıyorum telefondan telefona telefondan bilgisayarada resim gönderiyorum daha 1 kontörüm bile gitmedi.
 

gokhan1907

Üye
Rar'dan çıkarmayacaksın arkadaşım. O ".rar" gibi gözüken dosya aslında ".jar" dosyasıdır. O dosyayı direkt telefonuna atıp, programı kurucaksın.
teşekkürler arkadaşım yaptım yükledim ama giriyorum 6 kb felan yiyo kaptıyorum 2 kontör gidiyo ne iş çözemedim türkcell hattım neden bu kadar çok kontömr yiyo 6kb a ?
 

camgülü

Üye
emegine sağlık süper msn benim tel n70 gayet güzel çalışıyor özelikleride harika çok sağol
 
pesimist_style

pesimist_style

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler arkadaşım yaptım yükledim ama giriyorum 6 kb felan yiyo kaptıyorum 2 kontör gidiyo ne iş çözemedim türkcell hattım neden bu kadar çok kontömr yiyo 6kb a ?
türkcell pahalı kardeş o yüzden wodofone oneririm :D
 
forewer_53

forewer_53

Üye
teşekkürler arkadaşım yaptım yükledim ama giriyorum 6 kb felan yiyo kaptıyorum 2 kontör gidiyo ne iş çözemedim türkcell hattım neden bu kadar çok kontömr yiyo 6kb a ?


Bu durum, sadece senin kullandığın bağlantı ayarı ve operatöründen kaynaklanan bir durum. Tahminime göre sen, Turkcell'in "10kB=1 kontör" olan wap tarifesini kullanıyorsun("Turkcell Internet ayar" ücreti 60kB = 1 kontördür).
Sana tavsiyemiz, eğer Vodafone kullanma ihtimalin yoksa, Turkcell'in mevcut "Paket GPRS" kampanyalarından birini kullanmak. Sebebini daha önce açıklamıştım. Okuyup kararını verebilirsin...

Bir Not:
Bazı arkadaşlar, programı kullanırken saatlerce bağlı kaldıkları halde kontörlerinin gitmediğini belirtirken, bazı arkadaşlar ise bir anlık oturum açıp kapatmada bile, hatlarından kontör düştüğünü söylüyorlar...
Durumu kısaca açıklayayım;
Mesele sadece operatörlerle ilgili.. Örneğin Turkcell'de GPRS bağlantısını (60KB=1 kontor) kurmaya çalıştığınızda; diyelimki bağlantı kurdunuz fakat hemen çıkmanız gerekti ve çıktınız.. Veya bir problem yüzünden bağlantıyı kurduktan hemen sonra hattan düştünüz; Bu durumda sadece 1 byte veri kullanmış olsanız dahi, hattınızdan 1 kontorünüz düşüyor!

Fakat Vodafone'da(100KB=1 kontör) durum çok farklı; Kullandığınız veri miktarı, 100KB'ı doldurmada, hattınızdan kesinlikle kontor düşmüyor.. Mesela oturum açtınız ve 30 KB'lık bir kullanımdan sonra oturumu kapatınız. Bu durumda hattınızdan henüz kontör düşmez.. Sonraki bir oturumda ve/veya oturumlarda, veri transfer toplamınız 70 KB'a ulaşmadan hattınızdan yine kontör düşmez. Yani; 30+70=100KB
Yani kullandığınız kadar ödersiniz.

Sonuç olarak; cepten herhangi bir MSN programı kullanırken, Vodafone(ve Avea) kullanmak en mantıklısı.. Turkcell'de kullanmak için ise en doğrusu, kotalı GPRS Paket Aboneliklerinden birini kullanmak.
İyi sohbetler..
 

*shaman_king*

Üye
Fake olmasın bu :D
 

gokhan1907

Üye
Bu durum, sadece senin kullandığın bağlantı ayarı ve operatöründen kaynaklanan bir durum. Tahminime göre sen, Turkcell'in "10kB=1 kontör" olan wap tarifesini kullanıyorsun("Turkcell Internet ayar" ücreti 60kB = 1 kontördür).
Sana tavsiyemiz, eğer Vodafone kullanma ihtimalin yoksa, Turkcell'in mevcut "Paket GPRS" kampanyalarından birini kullanmak. Sebebini daha önce açıklamıştım. Okuyup kararını verebilirsin...
hımm tşk. programın internete bağlanırken kullanacağı ayarı nasıl deiştiririz sormadan kendi bi ayar seçip giriyo ayarlara baktım öle bi ayarda göremedim
 

psigolog

Üye
evet arkdslr bndede error dio bnu bln varsa bna yazssn ltfen tlfnm 62 33 :d
 


Üst Alt