zaten bende de 6630 var çalısıyoyaa bunun 6630da çalışanı yokmu beylerr yardım lütfenn...!!!![]()
seni niye kandırcamki bukadar kişi giriyo 1 sendemi olmuyo... hem denedim bende sürekli çalısıyo 6630 da..Yaw nasıl çalışıyo ya kandırıyosunuz milleti ben 1 kere girdim 1 daha giremedim hep baglantı yok symbian os error hatası alıyorum...!!!![]()
arkadaşım nasıl yüklendiğini bi tarif etsen sana zahmetarkadaslar n73 alcamda ben bu kanka msn programı uyarmı n73 e bende once n70 vardı kanka msnyı bılıorum kulanmıstım cok super program herkeısn denemesını tercıh ederım n70 calıstırodu sorunsuz yıne cok tesekkur ederım
arkadaşlar nasıl yükleniyo bu program rardan çıkartıyorum birsürü bişey çıkıyo ?
Bu program türk üretimi gibi görünüyor,bir deneyeceğim inşallah güzeldir,paylaşımın için teşekkürler.

Yaw nasıl çalışıyo ya kandırıyosunuz milleti ben 1 kere girdim 1 daha giremedim hep baglantı yok symbian os error hatası alıyorum...!!!![]()
program java tabanlı telleri bilemitorum (5300da çalışmadı mesela) ama symbianlarda %100 çalışıyor arkAdaşlar...teşekkürler arkadaşım yaptım yükledim ama giriyorum 6 kb felan yiyo kaptıyorum 2 kontör gidiyo ne iş çözemedim türkcell hattım neden bu kadar çok kontömr yiyo 6kb a ?Rar'dan çıkarmayacaksın arkadaşım. O ".rar" gibi gözüken dosya aslında ".jar" dosyasıdır. O dosyayı direkt telefonuna atıp, programı kurucaksın.
türkcell pahalı kardeş o yüzden wodofone oneririmteşekkürler arkadaşım yaptım yükledim ama giriyorum 6 kb felan yiyo kaptıyorum 2 kontör gidiyo ne iş çözemedim türkcell hattım neden bu kadar çok kontömr yiyo 6kb a ?
teşekkürler arkadaşım yaptım yükledim ama giriyorum 6 kb felan yiyo kaptıyorum 2 kontör gidiyo ne iş çözemedim türkcell hattım neden bu kadar çok kontömr yiyo 6kb a ?
Bir Not:
Bazı arkadaşlar, programı kullanırken saatlerce bağlı kaldıkları halde kontörlerinin gitmediğini belirtirken, bazı arkadaşlar ise bir anlık oturum açıp kapatmada bile, hatlarından kontör düştüğünü söylüyorlar...
Durumu kısaca açıklayayım;
Mesele sadece operatörlerle ilgili.. Örneğin Turkcell'de GPRS bağlantısını (60KB=1 kontor) kurmaya çalıştığınızda; diyelimki bağlantı kurdunuz fakat hemen çıkmanız gerekti ve çıktınız.. Veya bir problem yüzünden bağlantıyı kurduktan hemen sonra hattan düştünüz; Bu durumda sadece 1 byte veri kullanmış olsanız dahi, hattınızdan 1 kontorünüz düşüyor!
Fakat Vodafone'da(100KB=1 kontör) durum çok farklı; Kullandığınız veri miktarı, 100KB'ı doldurmada, hattınızdan kesinlikle kontor düşmüyor.. Mesela oturum açtınız ve 30 KB'lık bir kullanımdan sonra oturumu kapatınız. Bu durumda hattınızdan henüz kontör düşmez.. Sonraki bir oturumda ve/veya oturumlarda, veri transfer toplamınız 70 KB'a ulaşmadan hattınızdan yine kontör düşmez. Yani; 30+70=100KB
Yani kullandığınız kadar ödersiniz.
Sonuç olarak; cepten herhangi bir MSN programı kullanırken, Vodafone(ve Avea) kullanmak en mantıklısı.. Turkcell'de kullanmak için ise en doğrusu, kotalı GPRS Paket Aboneliklerinden birini kullanmak.
İyi sohbetler..
hımm tşk. programın internete bağlanırken kullanacağı ayarı nasıl deiştiririz sormadan kendi bi ayar seçip giriyo ayarlara baktım öle bi ayarda göremedimBu durum, sadece senin kullandığın bağlantı ayarı ve operatöründen kaynaklanan bir durum. Tahminime göre sen, Turkcell'in "10kB=1 kontör" olan wap tarifesini kullanıyorsun("Turkcell Internet ayar" ücreti 60kB = 1 kontördür).
Sana tavsiyemiz, eğer Vodafone kullanma ihtimalin yoksa, Turkcell'in mevcut "Paket GPRS" kampanyalarından birini kullanmak. Sebebini daha önce açıklamıştım. Okuyup kararını verebilirsin...
ne gibiFake olmasın bu![]()
D ? dene gör derim
