0MG90
Üye
Saçma sapan değil gerçek. Benim yorumlar çok dokunuyorsa sana engelleyiver beni.Yenilikçi tasarımlar her zaman iyidir.Ayrıca Note Edge çoluk çocuk telefonu değil. Öyle olmadığı için sol elle kullanılmaz gibi saçma sapan yorumlar geliyor.
Ayrıca Note Edge çoluk çocuk telefonu değil. Öyle olmadığı için sol elle kullanılmaz gibi saçma sapan yorumlar geliyor.


Sonynin de çok hataları var,şu montaj fabrikasına TNT döşüycekler yakında...
yazılım anlamında fark yok hocam
kadar