Haber Arkadaşlar sonunda Xperia Z3 aldım :)

Sponsorlu Bağlantılar

Murat Alper

Murat Alper

Moderator
hayırlı uğurlu olsun yakında bende alacağım inşallah :)
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98


0MG90

0MG90

Üye
Keşke Z4 bekleseydin ama hayırlı olsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Hayırlı olsun,bende Z4 çıkmasını bekliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98
98farom98

98farom98

Üye
    Konu Sahibi
hayırlı uğurlu olsun yakında bende alacağım inşallah :)
İnşallah alırsın kardeşim kesinlikle tavsiye ederim ben önceden Z2 kullanıyordum ama dediğim gibi servis çok para çıkarmasaydı devam edecektim ama ne yapalım :)
Keşke Z4 bekleseydin ama hayırlı olsun :)
Teşekkür ederim olmadı Z4 çıkarsa biraz Z3 kullanır sonra Z4 alırım :)
Hayırlı olsun,bende Z4 çıkmasını bekliyorum.
Teşekkür ederim Z4 de çok güzel donanımla çıkacak kesinlikle bana göre sony 1 numara :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper ve Silinen Üye 1145465
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
İnşallah alırsın kardeşim kesinlikle tavsiye ederim ben önceden Z2 kullanıyordum ama dediğim gibi servis çok para çıkarmasaydı devam edecektim ama ne yapalım :)

Teşekkür ederim olmadı Z4 çıkarsa biraz Z3 kullanır sonra Z4 alırım :)

Teşekkür ederim Z4 de çok güzel donanımla çıkacak kesinlikle bana göre sony 1 numara :)
Multimedya ağır basınca Sonyden şaşmıyorum kamerasına kurban. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98
kadikoy

kadikoy

Üye
sony z4 çıkana kadar piyasadaki en iyi telefon z3 .3gb ram var .çıkacak olan samsung s6 da daha yeni 3gb olacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98 ve cici60
xmustx

xmustx

Üye
Note edge varken güldürme kardeşim
 
0MG90

0MG90

Üye
Ya tabi Note Edge. O kadar para ver ama sağ elle kullanama.
 
xmustx

xmustx

Üye
O cihaz kalemle kullanılıyo arkadaşım.dünyada solak sayısı azsa adamlar napsın ? Note bu kalem kullanmayacaksan sol eli bahane etmeyeceksin.yada onuda geçtim o kadar para verme kullanma ?
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
cici60

cici60

Üye
note edge ekran kısmı kenar yere düşerse gitti telefon :D
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98
CeRRaNo JoZAeF

CeRRaNo JoZAeF

Üye
Arkadaşlar baya bir zamandır Z2 kullanıyordum ama geçenlerde yere düşürdüm ve kasa ekran herşey gitti götürdüm servise baya bi para çıkardı bende sattım biraz üstüne ekledim Z3 aldım :)
Bunuda suya atta görelim. Yarım metreyi geçsin 30 dk. Fazla dursun. Ondan sonra Z3 e terfi edersin[emoji23]
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Arkadaşta Z3 almış suya soktuktan sonra içinden sesler geliyormuş. Kendisi objektif bakar böyle olaylara. Sendede su geçirme veya kasa açıklığı var mı? Su dediğimde 2 dakika musluk altı.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
note edge ekran kısmı kenar yere düşerse gitti telefon :D
Yenilikçi tasarımlar her zaman iyidir. :) Ayrıca Note Edge çoluk çocuk telefonu değil. Öyle olmadığı için sol elle kullanılmaz gibi saçma sapan yorumlar geliyor.
 
Son düzenleme:
98farom98

98farom98

Üye
    Konu Sahibi
Bunuda suya atta görelim. Yarım metreyi geçsin 30 dk. Fazla dursun. Ondan sonra Z3 e terfi edersin[emoji23]
Şuan bunu düşünmüyorum :ehe
Arkadaşta Z3 almış suya soktuktan sonra içinden sesler geliyormuş. Kendisi objektif bakar böyle olaylara. Sendede su geçirme veya kasa açıklığı var mı? Su dediğimde 2 dakika musluk altı.
Daha suya sokmadım korkudan :ehe ama kasa açıklığı falan yok sağlam inceledim öyle aldım
 
Dlyr

Dlyr

Üye
Madem z2 darbelere dayanıksız, o zaman z3 niye aldın anlamıyorum yani.
 
CeRRaNo JoZAeF

CeRRaNo JoZAeF

Üye
Neyse kardeşim , güle güle kullan cihazını.
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98
byAndroid

byAndroid

Üye
Adam 7. Kattan düşürmüş ne bekliyorsunuz ki çalışmasını mı :D 3310 değil yani
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98 ve cici60


Üst Alt