Haber Arkadaşlar sonunda Xperia Z3 aldım :)

Sponsorlu Bağlantılar

0MG90

0MG90

Üye
Yenilikçi tasarımlar her zaman iyidir. :) Ayrıca Note Edge çoluk çocuk telefonu değil. Öyle olmadığı için sol elle kullanılmaz gibi saçma sapan yorumlar geliyor.
Saçma sapan değil gerçek. Benim yorumlar çok dokunuyorsa sana engelleyiver beni.
 


Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Şu Note Edgeyi savunanlara geleyim,o telefonun içine 20 yıl sonra çıkacak donanımı koysalar bile dikkatimi çekmez tabi zevkler ve renkler tartışılmaz ama bana göre çok aşırı gereksiz bi yamultma olmuş zaten sağ tarafına düşerse o ekranın kurtuluşu yok ayrıca sağ elle kullanımda bitti gitti şimdi ben böyle bi telefonu neden alayım ki.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Sen neden üstüne alındın? Ben senden bahsetmiyordum. Ayrıca hiç kimsenin yorumuda dokunmaz.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Şu Note Edgeyi savunanlara geleyim,o telefonun içine 20 yıl sonra çıkacak donanımı koysalar bile dikkatimi çekmez tabi zevkler ve renkler tartışılmaz ama bana göre çok aşırı gereksiz bi yamultma olmuş zaten sağ tarafına düşerse o ekranın kurtuluşu yok ayrıca sağ elle kullanımda bitti gitti şimdi ben böyle bi telefonu neden alayım ki.

Note edgeyi savunmak değil. Sen olayı saldırı savunma olarak anlıyorsan o senin sorunun.
 
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Note edgeyi savunmak değil. Sen olayı saldırı savunma olarak anlıyorsan o senin sorunun.
Sen önce tarafını seç aramız bozulmasın daha düne kadar Ayfon,ayfon diyodun bu gün korelileri savunuyosun bunlar hep fanboyluk kokuyor.:pro2:
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Sen önce tarafını seç aramız bozulmasın daha düne kadar Ayfon,ayfon diyodun bu gün korelileri savunuyosun bunlar hep fanboyluk kokuyor.:pro2:
Bir gün tayvan deriz öteki gün japonya hangisi iyiyse onu konuşuruz :D
Ayrıca taraf seçmek istemiyorum ama Sony'i lehine konuşsam bana fanboy demezdin ondan %100 eminim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 1145465
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Bir gün tayvan deriz öteki gün japonya hangisi iyiyse onu konuşuruz :D
Ayrıca taraf seçmek istemiyorum ama Sony'i lehine konuşsam bana fanboy demezdin ondan %100 eminim :D
Ben tarafsız bakıyorum olaylara tatlım :ehe Sonynin de çok hataları var,şu montaj fabrikasına TNT döşüycekler yakında...
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Konu Z3 gençler. Note Edge'yi başka zaman ve başka yerde eleştirirsiniz. Z3 alan arkadaşın itibarına gölge düşürmeyin :pro:
 
  • Beğen
Tepkiler: cici60, MaxipmaN ve 98farom98
cici60

cici60

Üye
Arkadaşta Z3 almış suya soktuktan sonra içinden sesler geliyormuş. Kendisi objektif bakar böyle olaylara. Sendede su geçirme veya kasa açıklığı var mı? Su dediğimde 2 dakika musluk altı.
ben yarım saaat soktum bişey olmadı hemde yarı olimpik havuzda elimden kaydı 2.5metre derinliğe düştü bişey olmadı :D sadece olanı söylüyorm 10dk sesi kısıldı z3 ün sonra eski haline düzeldi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
kadikoy

kadikoy

Üye
piyasadaki en iyi telefonu aldınız,keyfini çıkartın iyi günlerde kullanın..
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98 ve cici60
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
Hayırlı olsun güle güle kullan
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98
zencibitc

zencibitc

Üye
hayırlı olsun z2 den yazılım anlamında farkı varmıdır ?
 
zencibitc

zencibitc

Üye
teşekkürler ve genel bi sorum var sony telefon işini devredecekmi yoksa sadece amiral gemi mi yapacak ?
 
98farom98

98farom98

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler ve genel bi sorum var sony telefon işini devredecekmi yoksa sadece amiral gemi mi yapacak ?
Kesinlikle öyle birşey yok kardeşim telefon işine devam edecek amiral gemi olarak 6 ayda bir çıkarıyordu şimdi yılda 1 tane sadece o :oke:kadar
 
  • Beğen
Tepkiler: cici60
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
Bende alcamda survivora katilmam lazım 18 e olayım tam
 


Üst Alt