Haber Arkadaşlar sonunda Xperia Z3 aldım :)

Sponsorlu Bağlantılar

98farom98

98farom98

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar sonunda Xperia Z3 aldım :)
Arkadaşlar baya bir zamandır Z2 kullanıyordum ama geçenlerde yere düşürdüm ve kasa ekran herşey gitti götürdüm servise baya bi para çıkardı bende sattım biraz üstüne ekledim Z3 aldım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: CeRRaNo JoZAeF ve Furkan Emekli


key43

key43

Üye
Hayırlı olsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98
dangerhulk

dangerhulk

Üye
Hayirli olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Hayırlı olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98
erko merko

erko merko

Üye
Hayırlı olsun sanal tuşları olmasa almayı düşünmüştüm
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98
mrzstyl

mrzstyl

Üye
hayırlı olsun darısı benim başıma (nexus 5 inş.)
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Z2 z3 ten daha iyi biliyordum :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN ve 98farom98
xmustx

xmustx

Üye
Güle güle kullan :)
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98
98farom98

98farom98

Üye
    Konu Sahibi
Hepinize tek tek :tşk: daha iyisi sizin olsun inşallah :)
 
Tesla0

Tesla0

Üye
Hayırlı olsun dostum bi hafta önce t2 ultra aldım ben de gözüm z serisindeydi aslında da para çıkışmadı hem de büyük ekran istiyordum.
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98 ve Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Biraz inceledim , gerçekten muhteşem bir cihaz. Gerek tasarımı , gerek donanımı , gerekse kamerası. Hayırlı uğurlu olsun , kazasız belasız kullanman dileğiyle.
 
  • Beğen
Tepkiler: yusufcan764, 98farom98 ve Tesla0
98farom98

98farom98

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlı olsun dostum bi hafta önce t2 ultra aldım ben de gözüm z serisindeydi aslında da para çıkışmadı hem de büyük ekran istiyordum.
Teşekkür ederim sanada hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan inşallah bir gün z serisinden alırsın kesinlikle sony 1 numara :-)
 
cici60

cici60

Üye
hayırlı olsun kaça aldın renk ne:)
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98
98farom98

98farom98

Üye
    Konu Sahibi
Biraz inceledim , gerçekten muhteşem bir cihaz. Gerek tasarımı , gerek donanımı , gerekse kamerası. Hayırlı uğurlu olsun , kazasız belasız kullanman dileğiyle.
Çok teşekkür ederim kardeşim Allah sana daha iyilerini nasip etsin
hayırlı olsun kaça aldın renk ne:)
Teşekkür ederim siyah aldım senin dediğin gibi süper ya muhteşem hatta :-D 2000 e aldım sen ne kadara almıştın?
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
cici60

cici60

Üye
Çok teşekkür ederim kardeşim Allah sana daha iyilerini nasip etsin

Teşekkür ederim siyah aldım senin dediğin gibi süper ya muhteşem hatta :-D 2000 e aldım sen ne kadara almıştın?
güle güle kulln 1800 tl sıfır kardeşim tanıdık telefoncu ama :) arksın jelatin al hemen çiziliyor ben çektiridim kısa geldi z1 jelatini takmış sanırım :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98
___kaptan___

___kaptan___

Üye
hayırlı uğurlu olsun :tebessüm: Darısı olmayanların başına :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98
98farom98

98farom98

Üye
    Konu Sahibi
güle güle kulln 1800 tl sıfır kardeşim tanıdık telefoncu ama :) arksın jelatin al hemen çiziliyor ben çektiridim kısa geldi z1 jelatini takmış sanırım :hmmm
Arkasındaki kendi jelatinini çıkarmadım önüne geçici olarak bir jelatin takdırdım sonra kırılmaz takdırcam
hayırlı uğurlu olsun :tebessüm: Darısı olmayanların başına :tebessüm:
Teşekkür ederim Allah daha iyisini sizlere nasip etsin
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
cici60

cici60

Üye
piyasası 30tl olan kırılmaz camı15tl tkdırım süper oldu :) arksını jelatin çektirmeden sökme ben bu hatayı yaptım kabarık duru diye söktüm minik cizikler var gözükmüyo bakınca ama insan üzülüyo :D suya sokunca teli ilk 10 15 dk sesi kısık çıkıyor sonra düzeliyor 7 8 defa suya soktum tık yok :)
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98


Üst Alt