Teşekkür ederim sanada hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan inşallah bir gün z serisinden alırsın kesinlikle sony 1 numara :-)Hayırlı olsun dostum bi hafta önce t2 ultra aldım ben de gözüm z serisindeydi aslında da para çıkışmadı hem de büyük ekran istiyordum.
Çok teşekkür ederim kardeşim Allah sana daha iyilerini nasip etsinBiraz inceledim , gerçekten muhteşem bir cihaz. Gerek tasarımı , gerek donanımı , gerekse kamerası. Hayırlı uğurlu olsun , kazasız belasız kullanman dileğiyle.
Teşekkür ederim siyah aldım senin dediğin gibi süper ya muhteşem hatta :-D 2000 e aldım sen ne kadara almıştın?hayırlı olsun kaça aldın renk ne![]()
amin 98farom98 hocamHepinize tek tekdaha iyisi sizin olsun inşallah
![]()


güle güle kulln 1800 tl sıfır kardeşim tanıdık telefoncu amaÇok teşekkür ederim kardeşim Allah sana daha iyilerini nasip etsin
Teşekkür ederim siyah aldım senin dediğin gibi süper ya muhteşem hatta :-D 2000 e aldım sen ne kadara almıştın?
arksın jelatin al hemen çiziliyor ben çektiridim kısa geldi z1 jelatini takmış sanırım 
Arkasındaki kendi jelatinini çıkarmadım önüne geçici olarak bir jelatin takdırdım sonra kırılmaz takdırcamgüle güle kulln 1800 tl sıfır kardeşim tanıdık telefoncu amaarksın jelatin al hemen çiziliyor ben çektiridim kısa geldi z1 jelatini takmış sanırım
![]()
Teşekkür ederim Allah daha iyisini sizlere nasip etsinhayırlı uğurlu olsunDarısı olmayanların başına
![]()
