<''Th3 ßiG ßoSs''>®
Üye
Arkadaşlar hangi telefonu önerirsiniz?
Arkadaşlar öncelikle iyi forumlar.Değerli vaktinizi ayırıp baktığınız için teşekkür ederim.
Yeni bir telefon almayı düşünüyorum.Telefonda aradığım özellikler;
- Kamerasının 5MP olması tercihimdir.(3.2MP'den fazla olması gerekli)
-İşletim sistemi symbian (s60) olması tercihimdir.
-Flaş olmalı
-Kızaklı olmaması tercihimdir(Çoğu çabuk bozuluyor)
-Yükseltilebilir hafıza MICRO SD olacak
-Güçlü hoparlör
-Bluetooth zaten gerekli
-Elimde yaklaşık 500TL'ye kadar para var. VARMI BÖYLE Bİ TELEFON?
Aklımda Nokia 6220,N73 ve N95 8GB var
Ne önerirsiniz? Teşekkürler.
Yeni bir telefon almayı düşünüyorum.Telefonda aradığım özellikler;
- Kamerasının 5MP olması tercihimdir.(3.2MP'den fazla olması gerekli)
-İşletim sistemi symbian (s60) olması tercihimdir.
-Flaş olmalı
-Kızaklı olmaması tercihimdir(Çoğu çabuk bozuluyor)
-Yükseltilebilir hafıza MICRO SD olacak
-Güçlü hoparlör
-Bluetooth zaten gerekli
-Elimde yaklaşık 500TL'ye kadar para var. VARMI BÖYLE Bİ TELEFON?
Aklımda Nokia 6220,N73 ve N95 8GB var
Ne önerirsiniz? Teşekkürler.




