Arkadaşlar hangi telefonu önerirsiniz?

Sponsorlu Bağlantılar

<''Th3 ßiG ßoSs''>®

<''Th3 ßiG ßoSs''>®

Üye
Arkadaşlar hangi telefonu önerirsiniz?
Arkadaşlar öncelikle iyi forumlar.Değerli vaktinizi ayırıp baktığınız için teşekkür ederim.

Yeni bir telefon almayı düşünüyorum.Telefonda aradığım özellikler;

- Kamerasının 5MP olması tercihimdir.(3.2MP'den fazla olması gerekli)

-İşletim sistemi symbian (s60) olması tercihimdir.

-Flaş olmalı

-Kızaklı olmaması tercihimdir(Çoğu çabuk bozuluyor)

-Yükseltilebilir hafıza MICRO SD olacak

-Güçlü hoparlör

-Bluetooth zaten gerekli

-Elimde yaklaşık 500TL'ye kadar para var. VARMI BÖYLE Bİ TELEFON?

Aklımda Nokia 6220,N73 ve N95 8GB var

Ne önerirsiniz? Teşekkürler.
 


-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
n79

--------------- Ekleme ---------------

6220 yerine 6120 al o daha güzel ama kamerası 3.2
 
<''Th3 ßiG ßoSs''>®

<''Th3 ßiG ßoSs''>®

Üye
n79

--------------- Ekleme ---------------

6220 yerine 6120 al o daha güzel ama kamerası 3.2


N79'a baktım istediğim gibi biraz takip edeyim Teşekkürler:oke:

--------------- Ekleme ---------------

N79'u olan arkadaşlar telefon hakkındakı dusuncelerını paylaşabilirlermi acaba?
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Tartışmasız n95 8 gb...:oke:

N79 falan yanında hikaye..N79 un kullanma fonksiyonu zor..Tuş takımı falan sağlıksız bence...
 
'Davut

'Davut

Üye
dediklerin hepsi 6220 c anlatıyor.....
 
<''Th3 ßiG ßoSs''>®

<''Th3 ßiG ßoSs''>®

Üye
DiaBLoS&#8482;;1774653' Alıntı:
Tartışmasız n95 8 gb...:oke:

N79 falan yanında hikaye..N79 un kullanma fonksiyonu zor..Tuş takımı falan sağlıksız bence...

Ali ağabey, N95 8gb aLacağım ama kızağı çabuk bozulur diye korkuyorum sen ne zamandır kullanıyorsun?
 
arslansem

arslansem

Üye
Ama burası yeri değil sanki :hmmm
 
<''Th3 ßiG ßoSs''>®

<''Th3 ßiG ßoSs''>®

Üye
Özür dilerim o zzaman.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Rahat 1,5 senedir .Çok da memnunum..Kızak sorunu yok..Sağlam gerçekten..
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Parası fazla tabi ..
Gülü seven dikenine katlanıyor işte..Hadi bakalım hayırlısı..
 
<''Th3 ßiG ßoSs''>®

<''Th3 ßiG ßoSs''>®

Üye
Aynen öyle.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Neyse hayırlısı olsun kardeş..Biraz daha bekle acelen yoksa.Fiyatları iyi araştır..Piyasa çok değişken..
:oke:
 
<''Th3 ßiG ßoSs''>®

<''Th3 ßiG ßoSs''>®

Üye
onu bekliyorum zaten Ali abi zaten o kadar para yok kı :D neyse hayırlısı
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Tam özellik ve parana göre tek bir telefon biliyorum. 6220c. 5 MP, hoparlör oldukça iyi, S60, MicroSD.
N79 ve N95'e paran yetmez.
5 MP olması gerekmiyorsa 5800 XM önerebilirim, hem de 8 GB, ve de 530 TL.
 
<''Th3 ßiG ßoSs''>®

<''Th3 ßiG ßoSs''>®

Üye
5800 XM güzelmiş saoL kardeş.
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
2 hafta önce N79 aldım aslında şık telefon ama tuş takımı biraz kullanışsız...Ama dediğin özelliklerin çoğunu karşılıyor ama sis değil sisx...Ama N95 daha iyi....
 
<''Th3 ßiG ßoSs''>®

<''Th3 ßiG ßoSs''>®

Üye
Salih Baba&#8482;;1778006' Alıntı:
2 hafta önce N79 aldım aslında şık telefon ama tuş takımı biraz kullanışsız...Ama dediğin özelliklerin çoğunu karşılıyor ama sis değil sisx...Ama N95 daha iyi....


abi degerlı vaktın ıcın teşekkurler ama genede kafaya koydum NOKIA 5800 XM çok hoş be abi vuruldum telefona.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
5800 dokunmatik değil mi ?
 


Üst Alt