arkadaslar bi bakarmısınız ??__??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
arkadaslar bi bakarmısınız ??__??
hani su 3G teknolojisi gelcek ya o geldiin de ön kamerayı kamera olarak ta kullanabilcez mi yani görüsme dısında kullanılabilecek mi cewap yazarsannız sewinirim beklioum (keske kulanılsa)
 
    Konu Sahibi
oleeeyyy ama kesin mi
 

yasinkya

Üye
kullanılıcak görüşme anında sen istersen ön kamerayı aktive edeceksin görüşme dışındada normal işlevini görecek
 
ewet yasinkya doğru sölüyor
 

yxL

Üye
iimiş waLa..bizde yok ama kuLLanacak arkadaşLar içn hayırLı oLsn
 
Kullanılır bence. O özellikli annemin en eski telefonunda kullanılıyordu. (Motorola c975)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...