Haber Aranızdan Ayrılıyorum General Mobile Discoverye Geçiyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Warnings

Üye
    Konu Sahibi
Aranızdan Ayrılıyorum General Mobile Discoverye Geçiyorum
Allahın İzniyle Yarın İş Olursa 520yi Abime Verip General Mobile Discovery Alacağım 1 Yıla Yakındır Forumu Takip Ediyorum Ve Katkılarım Ve Katkılarınız İçin Teşekkürler Ne Kadar Yöneticiler :D Koymamdan Şikayetçi Olsanızda Artık Pek Fazla Aranızda Olmayacağım Ama Daha 12 Gün Cep Telefonsuz Kalacağım Maalesef Olsun Sorun Değil :D Beta Uygulamasını Denemek İsterim Testerlik Bana Çıkarsa Sözüm Şu Ki Çok Kullanıcı Windows Phone 8 İ Seviyor Ama Eksikler Canımı Sıkıyordu Hafıza Vb 8.1 De Çözülcek Densede 520 620 625 720 820 ve 920 925 1020 den Kabul Edinki Çekirdek Vs Daha Üstün Ama Bunu Dedim Diye Tartışma Çıkmasın Sadece Fikirlerinizi Belirtebilirsiniz Beni Nasıl Bilirsiniz Hepinize Allah Sağlık Huzur Mutluluk Versin Sağlıcakla Kalın Windows Phone 8 Maceram Burda Sona Eriyor Ama Yine Aynı Evde Olucak :D
 


ademoz05

ademoz05

Üye
allahım sana şükürler olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet, Bay H ve Aybin.Kilic
saynesim

saynesim

Üye
hayırlısı olsun ama yine geri dönüş yapacaksın bundan emin ol
 
Mia Alfanso

Mia Alfanso

Üye
Hehe güle güle kardeşim ,android forumuna da selam hani :sirit:
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic

Warnings

Üye
    Konu Sahibi

Erensnc

Üye
yazık..
 
MUSTAFA AKPINAR97

MUSTAFA AKPINAR97

Üye
General mobile 4 cekirdek ama a7 cip cift cekirdek a9 daha iyi olmazmiydi?
 

Warnings

Üye
    Konu Sahibi
:biggrin::icelim::bud::dance:

Sabah sabah neşem yerine geldi
donanım haberdeki polis arkadaşın mı ne vardı turbocore mu ne 14 yaşındaki çocuğu utanmadan rezil eden şahışssın sen demi arkandan konuşanda çok bunu bil istedim 9 :)
General mobile 4 cekirdek ama a7 cip cift cekirdek a9 daha iyi olmazmiydi?
muduru en iyi guc tuketimi yapan işlemci diyor ama ?
neye yazık. ?
General mobile 4 cekirdek ama a7 cip cift cekirdek a9 daha iyi olmazmiydi?
dort çekirdekli işlemci :)
 
Bay H

Bay H

Üye
donanım haberdeki polis arkadaşın mı ne vardı turbocore mu ne 14 yaşındaki çocuğu utanmadan rezil eden şahışssın sen demi arkandan konuşanda çok bunu bil istedim 9 :)
muduru en iyi guc tuketimi yapan işlemci diyor ama ?
neye yazık. ?
15 yaşında ki başla bir çocuğu da aynı şekilde gösterecektim kim olduğunu fakat o polis dediğin arkadaşım gereksiz dediği içn durdum. İfşa meselesine gelirsek kendini olduğundan büyük olarak gösteren herkesin ve yalan söyleyerek bir yerlere gelmeye çalışanların hak ettiği son o dur
 
  • Beğen
Tepkiler: SamilGoktas ve luckysleven

Warnings

Üye
    Konu Sahibi
15 yaşında ki başla bir çocuğu da aynı şekilde gösterecektim kim olduğunu fakat o polis dediğin arkadaşım gereksiz dediği içn durdum. İfşa meselesine gelirsek kendini olduğundan büyük olarak gösteren herkesin ve yalan söyleyerek bir yerlere gelmeye çalışanların hak ettiği son o dur
bak kardeşim kaç yaşındasın sen ? konumuz bu değil aslında ama sıktın iyice ne olursa olsun 15 yaşında ama daha yetişkinliğe adımlarını atmamış bir genci hiçbir şekilde rencide edemezsin!seninde elbet hatan olmutur
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
8.1 gelsin seni aramızda yine gorururuz merak etme :D güle güle..
 

Warnings

Üye
    Konu Sahibi
luckysleven

luckysleven

Üye
Şimdi de warnings yapmış kendini ya şaka gibi : ) Ben yıllardır forumlara girerim daha insanların gerçek hayatta görmeden bu kadar nefret ettiği bir tipe rastlamadım .. O bilgisayarın arkasında nasıl psikolojideysen Allah sana kolaylık versin .

Tabi şimdi ne yapıyoruz ? Her zamanki gibi sen benim mesajımı yine alıntılamıyorsun boşuna çünkü sana cevap vermiyorum daha... git ve gelme
 
  • Beğen
Tepkiler: Bay H, Aybin.Kilic ve PureFood

Warnings

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi de warnings yapmış kendini ya şaka gibi : ) Ben yıllardır forumlara girerim daha insanların gerçek hayatta görmeden bu kadar nefret ettiği bir tipe rastlamadım .. O bilgisayarın arkasında nasıl psikolojideysen Allah sana kolaylık versin .

Tabi şimdi ne yapıyoruz ? Her zamanki gibi sen benim mesajımı yine alıntılamıyorsun boşuna çünkü sana cevap vermiyorum daha... git ve gelme
çok havalısın alırım senin o havanı bence uslu dur çocuk! Gidiyorum Ve Geliyorum Sana İnat :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Hakkında hayırlısı yeni cihazın da hayırlı olsun. İyi forumlar:locked2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt