Warnings
Üye
Aranızdan Ayrılıyorum General Mobile Discoverye Geçiyorum
Allahın İzniyle Yarın İş Olursa 520yi Abime Verip General Mobile Discovery Alacağım 1 Yıla Yakındır Forumu Takip Ediyorum Ve Katkılarım Ve Katkılarınız İçin Teşekkürler Ne Kadar Yöneticiler
Koymamdan Şikayetçi Olsanızda Artık Pek Fazla Aranızda Olmayacağım Ama Daha 12 Gün Cep Telefonsuz Kalacağım Maalesef Olsun Sorun Değil
Beta Uygulamasını Denemek İsterim Testerlik Bana Çıkarsa Sözüm Şu Ki Çok Kullanıcı Windows Phone 8 İ Seviyor Ama Eksikler Canımı Sıkıyordu Hafıza Vb 8.1 De Çözülcek Densede 520 620 625 720 820 ve 920 925 1020 den Kabul Edinki Çekirdek Vs Daha Üstün Ama Bunu Dedim Diye Tartışma Çıkmasın Sadece Fikirlerinizi Belirtebilirsiniz Beni Nasıl Bilirsiniz Hepinize Allah Sağlık Huzur Mutluluk Versin Sağlıcakla Kalın Windows Phone 8 Maceram Burda Sona Eriyor Ama Yine Aynı Evde Olucak 
Koymamdan Şikayetçi Olsanızda Artık Pek Fazla Aranızda Olmayacağım Ama Daha 12 Gün Cep Telefonsuz Kalacağım Maalesef Olsun Sorun Değil
Beta Uygulamasını Denemek İsterim Testerlik Bana Çıkarsa Sözüm Şu Ki Çok Kullanıcı Windows Phone 8 İ Seviyor Ama Eksikler Canımı Sıkıyordu Hafıza Vb 8.1 De Çözülcek Densede 520 620 625 720 820 ve 920 925 1020 den Kabul Edinki Çekirdek Vs Daha Üstün Ama Bunu Dedim Diye Tartışma Çıkmasın Sadece Fikirlerinizi Belirtebilirsiniz Beni Nasıl Bilirsiniz Hepinize Allah Sağlık Huzur Mutluluk Versin Sağlıcakla Kalın Windows Phone 8 Maceram Burda Sona Eriyor Ama Yine Aynı Evde Olucak 






