Apple avukatından beklenmedik hamle

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
abandonware

abandonware

Üye


Ben alıntı yapıldığını söylediğin için değil, chipten olduğunu vurgular gibi söylediğin için koydum o smileyi.

ben zaten chipten alıntı olduğunu vurguladım :hmmm neyse hatlar iyice karıştı kapatalım bu konuyu :ehe

- - - Eklendi - - -





Ne kadar telefon sattığı değil ne kadar kazandığı önemlidir.MS'nin elinden gelmiş geçmiş en değerli şirket ünvanını alan -buna baya üzülmüştüm- Samsung değil Apple.Aynı şekilde şuanki değerleri bakımındanda Apple daha zengin hemde daha az alanda çalışmasına rağmen.Bu durumda Samsung nasıl zirvede olabilliyor ki ? Yüz modelle daha çok satmasından olağan bir şey yok zaten ;)

+1 :good: bende üzülmüştüm :bye: dev gbi firma gözümüzün önünde eriyor.
 


kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
ben zaten chipten alıntı olduğunu vurguladım :hmmm neyse hatlar iyice karıştı kapatalım bu konuyu :ehe

- - - Eklendi - - -



+1 :good: bende üzülmüştüm :bye: dev gbi firma gözümüzün önünde eriyor.

Eriyor mu :ehe Gayet sağlam duruyor işte bir şey olduğu yok.Ama Gates amca yönetimi bıraktığından beri eskisi gibi değil :(
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
abandonware

abandonware

Üye


Eriyor mu :ehe Gayet sağlam duruyor işte bir şey olduğu yok.Ama Gates amca yönetimi bıraktığından beri eskisi gibi değil :(

eriyor tabii :ehe herkez mobile geçiyor; masaüsütler unutuluyor; cep telefonu satışlarından apple en değerli şirket oluyor; ms için herşey eski günlerdeki gibi değil; 1999 dan beri hep düşüş hep düşüş :) gates ise tönetimi zaten 98 de bırakmıştı :)
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
eriyor tabii :ehe herkez mobile geçiyor; masaüsütler unutuluyor; cep telefonu satışlarından apple en değerli şirket oluyor; ms için herşey eski günlerdeki gibi değil; 1999 dan beri hep düşüş hep düşüş :) gates ise tönetimi zaten 98 de bırakmıştı :)

Dediğim gibi gates gittikten beri iyi durumda değiller :ehe Mobil'ede giriş yaptı zaten ve gayet iyi giriş yaptı ;) Ayrıca masaüstünün yok olmasına daha çok çok uzun zaman var.Tabi artık eskisi gidi durmadan PC değiştirilmiyor telefon sık değiştirilip PC 3-4 yıl kullanılıyor.Tabi bu PC sektörünü kötü etkiliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
abandonware

abandonware

Üye


Dediğim gibi gates gittikten beri iyi durumda değiller :ehe Mobil'ede giriş yaptı zaten ve gayet iyi giriş yaptı ;) Ayrıca masaüstünün yok olmasına daha çok çok uzun zaman var.Tabi artık eskisi gidi durmadan PC değiştirilmiyor telefon sık değiştirilip PC 3-4 yıl kullanılıyor.Tabi bu PC sektörünü kötü etkiliyor.

:evet:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt