abandonware
Üye
Ben alıntı yapıldığını söylediğin için değil, chipten olduğunu vurgular gibi söylediğin için koydum o smileyi.
ben zaten chipten alıntı olduğunu vurguladım
neyse hatlar iyice karıştı kapatalım bu konuyu 
- - - Eklendi - - -
Ne kadar telefon sattığı değil ne kadar kazandığı önemlidir.MS'nin elinden gelmiş geçmiş en değerli şirket ünvanını alan -buna baya üzülmüştüm- Samsung değil Apple.Aynı şekilde şuanki değerleri bakımındanda Apple daha zengin hemde daha az alanda çalışmasına rağmen.Bu durumda Samsung nasıl zirvede olabilliyor ki ? Yüz modelle daha çok satmasından olağan bir şey yok zaten![]()
+1
bende üzülmüştüm
dev gbi firma gözümüzün önünde eriyor.

gates ise tönetimi zaten 98 de bırakmıştı 
