Apple avukatından beklenmedik hamle

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MaxipmaN

Üye
çakmacılar çin malı mübarek
 


crazy_oruc

crazy_oruc

Üye


Olabilir ne demek.

Adam cebinden çıkarmış, Eğer sadece mahkemeye göstermek için getirseydi çantasından çıkarırdı.

Ayrıca söz jüriye geçecekken göstermiş, demekki son anda aklına gelmiş cebindeki lumia :D

dedektif ruhu var sende :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
abandonware

abandonware

Üye
Allah'a şükür sounda chipten alıntı yaptığınızı yazmışsınız.
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Allah'a şükür sounda chipten alıntı yaptığınızı yazmışsınız.

Ali abi ve bir çok kişi her haberinde kaynak belirtir zaten :hmmm

Sevdim şu Apple avukatını :ehe Bu konuda Apple sonuna kadar haklı ama.Klasik Samsung tasarımı ve Iphone tasarımı bildiğiniz aynı ;

 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye


Ali abi ve bir çok kişi her haberinde kaynak belirtir zaten :hmmm

Sevdim şu Apple avukatını :ehe Bu konuda Apple sonuna kadar haklı ama.Klasik Samsung tasarımı ve Iphone tasarımı bildiğiniz aynı ;


gerçekten aynı :oha: hiç belli etmiyor ama :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
neresi ayni canim birinin tuşu yuvarlak birisininki dikdortgen:kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: El-CD ve kullanıcıadları
abandonware

abandonware

Üye


Ali abi ve bir çok kişi her haberinde kaynak belirtir zaten :hmmm

Sevdim şu Apple avukatını :ehe Bu konuda Apple sonuna kadar haklı ama.Klasik Samsung tasarımı ve Iphone tasarımı bildiğiniz aynı ;


sen öle san :ehe ayrıca gerçekten oldukça benze r bir tasarımı var; şu an için tasarımı en güzel telefonlar benim için: lumia 900, one x, s3'dür :)

- - - Eklendi - - -


nee :blink: ? gerçektende alıntı yapıpta kendi yazısıymış gibi gösteren çok kişi var.
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
sen öle san :ehe ayrıca gerçekten oldukça benze r bir tasarımı var; şu an için tasarımı en güzel telefonlar benim için: lumia 900, one x, s3'dür :)

- - - Eklendi - - -



nee :blink: ? gerçektende alıntı yapıpta kendi yazısıymış gibi gösteren çok kişi var.

Tamam belirtmeyen kişiler çok ama durmadan haber yazan 3-4 kişi var forumda bunlarda her zaman kaynak belirtirler zaten :hmmm

Tekrar bakıyorumda cidden kalitesiz çin malı telefonlar gibi olmuş Samsung'unki :ehe
 
PriZm

PriZm

Üye
:hmmm
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye


Tamam belirtmeyen kişiler çok ama durmadan haber yazan 3-4 kişi var forumda bunlarda her zaman kaynak belirtirler zaten :hmmm

Tekrar bakıyorumda cidden kalitesiz çin malı telefonlar gibi olmuş Samsung'unki :ehe

sadece görüntüsü değil eline aldığın zamanda hissediyorsun s2 bile bana çin malı gibi geliyor. Ama s3 ayrı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
El-CD

El-CD

Üye
Emrgncy

Emrgncy

Üye
sen öle san :ehe ayrıca gerçekten oldukça benze r bir tasarımı var; şu an için tasarımı en güzel telefonlar benim için: lumia 900, one x, s3'dür :)

- - - Eklendi - - -



nee :blink: ? gerçektende alıntı yapıpta kendi yazısıymış gibi gösteren çok kişi var.

Ben alıntı yapıldığını söylediğin için değil, chipten olduğunu vurgular gibi söylediğin için koydum o smileyi.
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye


sadece görüntüsü değil eline aldığın zamanda hissediyorsun s2 bile bana çin malı gibi geliyor. Ama s3 ayrı :)

İnşallah bundan sonra en azından tepe modellerinde bu Iphone çakması tasarımı sürdürmez.Çünkü bu tarz ürünler yaparak zirveye ulaşamasın :hmmm
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Ulaştı bile canım...



onemli olan zirveye ulaşmak degil zirvede kalabilmektir:oke:

Ne kadar telefon sattığı değil ne kadar kazandığı önemlidir.MS'nin elinden gelmiş geçmiş en değerli şirket ünvanını alan -buna baya üzülmüştüm- Samsung değil Apple.Aynı şekilde şuanki değerleri bakımındanda Apple daha zengin hemde daha az alanda çalışmasına rağmen.Bu durumda Samsung nasıl zirvede olabilliyor ki ? Yüz modelle daha çok satmasından olağan bir şey yok zaten ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt