Olabilir ne demek.
Adam cebinden çıkarmış, Eğer sadece mahkemeye göstermek için getirseydi çantasından çıkarırdı.
Ayrıca söz jüriye geçecekken göstermiş, demekki son anda aklına gelmiş cebindeki lumia![]()

dedektif ruhu var sende![]()

Allah'a şükür sounda chipten alıntı yaptığınızı yazmışsınız.

Allah'a şükür sounda chipten alıntı yaptığınızı yazmışsınız.

Bu konuda Apple sonuna kadar haklı ama.Klasik Samsung tasarımı ve Iphone tasarımı bildiğiniz aynı ;
Ali abi ve bir çok kişi her haberinde kaynak belirtir zaten
Sevdim şu Apple avukatınıBu konuda Apple sonuna kadar haklı ama.Klasik Samsung tasarımı ve Iphone tasarımı bildiğiniz aynı ;
hiç belli etmiyor ama 
Ali abi ve bir çok kişi her haberinde kaynak belirtir zaten
Sevdim şu Apple avukatınıBu konuda Apple sonuna kadar haklı ama.Klasik Samsung tasarımı ve Iphone tasarımı bildiğiniz aynı ;
ayrıca gerçekten oldukça benze r bir tasarımı var; şu an için tasarımı en güzel telefonlar benim için: lumia 900, one x, s3'dür 
? gerçektende alıntı yapıpta kendi yazısıymış gibi gösteren çok kişi var.sen öle sanayrıca gerçekten oldukça benze r bir tasarımı var; şu an için tasarımı en güzel telefonlar benim için: lumia 900, one x, s3'dür
- - - Eklendi - - -
nee? gerçektende alıntı yapıpta kendi yazısıymış gibi gösteren çok kişi var.


çok benziyor
Ali abi ve bir çok kişi her haberinde kaynak belirtir zaten
Sevdim şu Apple avukatınıBu konuda Apple sonuna kadar haklı ama.Klasik Samsung tasarımı ve Iphone tasarımı bildiğiniz aynı ;

Tamam belirtmeyen kişiler çok ama durmadan haber yazan 3-4 kişi var forumda bunlarda her zaman kaynak belirtirler zaten
Tekrar bakıyorumda cidden kalitesiz çin malı telefonlar gibi olmuş Samsung'unki![]()

sadece görüntüsü değil eline aldığın zamanda hissediyorsun s2 bile bana çin malı gibi geliyor. Ama s3 ayrı![]()

sen öle sanayrıca gerçekten oldukça benze r bir tasarımı var; şu an için tasarımı en güzel telefonlar benim için: lumia 900, one x, s3'dür
- - - Eklendi - - -
nee? gerçektende alıntı yapıpta kendi yazısıymış gibi gösteren çok kişi var.
sadece görüntüsü değil eline aldığın zamanda hissediyorsun s2 bile bana çin malı gibi geliyor. Ama s3 ayrı![]()

S3 den cok da farkli degil malzeme olarak ve verdigi his olarak da![]()
İnşallah bundan sonra en azından tepe modellerinde bu Iphone çakması tasarımı sürdürmez.Çünkü bu tarz ürünler yaparak zirveye ulaşamasın![]()
Ulaştı bile canım...

Ulaştı bile canım...
onemli olan zirveye ulaşmak degil zirvede kalabilmektir![]()
