anna'da sarj sorununu cozemiyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cabal21

cabal21

Üye
    Konu Sahibi
anna'da sarj sorununu cozemiyorum
arkadaslar annada sarj sorununu cozemiyorum. Telefon normalde kullanirken nette dolasirken sarji koklar gibi harciyor cok az gidiyor fakat bekleme modunda ne oluyosa oluyor 5 kademe sarji bekleme modunda 6 saatte en gec bitiriyor su gibi emiyor.
 


Kingmortall

Kingmortall

Üye
vodafon da öyle kardeşim benim c6 01 de şarjı emiyor resmen internete girmememe rağmen ama türkcel de rahat 3 4 gün gidiyor hatla alakalı kardeşim
 
cabal21

cabal21

Üye
    Konu Sahibi
ama ben internette dolasirken emmiyo sarji telefonu elimde birakinca ne oluyosa oluyo. Eger hattan sebepse bide 3.5g yi kapatim 3g modunda deneyim o da olmassa edge modunda deneyecem
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
ama ben internette dolasirken emmiyo sarji telefonu elimde birakinca ne oluyosa oluyo. Eger hattan sebepse bide 3.5g yi kapatim 3g modunda deneyim o da olmassa edge modunda deneyecem

bendede öyle oluyor kardeşim vodafone hattan kaynaklanıyor ben hepsinle denedim sonuç hep aynı
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
​kullandığın sim kart 128kb mi?
 
cabal21

cabal21

Üye
    Konu Sahibi
vodafondan vaz gec diyosun yani. Yada vodafoneye guzel bir yazi mi yazsak ne. Anlamadim ki simdi anna kullanacaz diye hattimi degisecez

----------Eklendi @ 12:13:53 ---------- Yazıldı @ 12:13:27 ----------

64 bit kullaniyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Kingmortall

Kingmortall

Üye
vodafondan vaz gec diyosun yani. Yada vodafoneye guzel bir yazi mi yazsak ne. Anlamadim ki simdi anna kullanacaz diye hattimi degisecez

----------Eklendi @ 12:13:53 ---------- Yazıldı @ 12:13:27 ----------

64 bit kullaniyorum

ben interneti için kullanıyorum zaten yoksa yüzüne bile bakmam güncelleme falan gelir direk telefondan güncellerim diye tutuyorum yoksa kırar atarım :ehe
 
cabal21

cabal21

Üye
    Konu Sahibi
ben 2000 yilindan beri telsim sonra vodafone kullanicisiyim. Yurt disi tarfeleri falan cok uygun simdi aldigim telefon begenmiyo diye hic sevmedigim turkcell sebekesine mi gecmem lazim. Suan bile telefondan giriyorum 1 saat oldu nete baglandigim hic sorun yok sarj duruyor ama bir koseye biraktigimda hop hepsini goturecek
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
bekleye aldınız zaman cift modu gsm alın bırakın çözüm budur.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
yoo 3.5 g ile işiniz bittiqi zamn ve telefonda işlem yapmıyorsanız tasarruf moduna alın
 
cabal21

cabal21

Üye
    Konu Sahibi
ozaman biz dire, gsm modunda kullanalim telefonu. Zaten cepnet paketinde 100 mb den sonra hiz yavasliyo ha 3g ha gsm fark etmiyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt