ben 2000 yilindan beri telsim sonra vodafone kullanicisiyim. Yurt disi tarfeleri falan cok uygun simdi aldigim telefon begenmiyo diye hic sevmedigim turkcell sebekesine mi gecmem lazim. Suan bile telefondan giriyorum 1 saat oldu nete baglandigim hic sorun yok sarj duruyor ama bir koseye biraktigimda hop hepsini goturecek