Anıl Umut / Konu Dışı Moderatörü

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Anıllll :kop2:
Ata abi bak hırs yaptı modumuz hep senin yüzünden :ehe
 


Pure Life

Pure Life

Üye
Haydaaa...
Anılcığım, çiçeği burnunda moderatörüm benim...

Bir adminin "mesaj yazdığı" konuyu dahi (açtığı konu şöyle dursun) kilitleyemezsin. Mesaj yazdığımız konuyu!.. Çok acil durumlar hariç tabii.

Tekrarı olmasın lütfen.
Konu açık.
Anıl ablacım bu admin bozuntusunun bütün konularını kilitle ablam sen :d::d:

Ata kızma benim moderatörüme o daha bilmiyor.sopa:
 
gökhanates

gökhanates

Üye
Hayırlı olsn. Yakıştı ha :D:D Nicki de Anıl yapsana sadece :D
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Haydaaa...
Anılcığım, çiçeği burnunda moderatörüm benim...

Bir adminin "mesaj yazdığı" konuyu dahi (açtığı konu şöyle dursun) kilitleyemezsin. Mesaj yazdığımız konuyu!.. Çok acil durumlar hariç tabii.

Tekrarı olmasın lütfen.
Konu açık.
Tamam adminim.Bir daha kesinlikle senin konularında müdahale veya baş ağrıtmaya mahal verecek şeylere yer yok.

Anıllll :kop2:
Ata abi bak hırs yaptı modumuz hep senin yüzünden :ehe
Hırsla alakası yok enes:)

Anıl ablacım bu admin bozuntusunun bütün konularını kilitle ablam sen :d::d:

Ata kızma benim moderatörüme o daha bilmiyor.sopa:
:d:

Hayırlı olsn. Yakıştı ha :D:D Nicki de Anıl yapsana sadece :D

Teşekkürler,Ben nickimle son derece memnunum,önerin için sağol:oke:
 
Mert

Mert

Üye
vay anasını
bir modumuz daha oldu.
tebrikler...

Konu Dışı Genel Yöneticisi yazısıda cix durmuş
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tüm adminler için geçerli Anıl o durum. :oke:
:d::d::d: Hasan'ın korktuğu an :d:

Anıl bana, "ben de senin konunu ellemem" deyince
aman ya benim konumu ellerse diye endişelendin değil mi :D

Anılcığım olur böyle şeyler, alınmaca gücenmece yok :) Ağaç yaşken eğilir. Bak Burcu ablana!.. Odun gibi, odun!
Bir şeyi yüz kere söylüyorum yine dinlemiyor adamı :d:
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
bir güzel haber daha :)

Canım Tebrik Ederim , Hayırlı Olsun :oke:
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Pure Life

Pure Life

Üye
:d::d::d: Hasan'ın korktuğu an :d:

Anıl bana, "ben de senin konunu ellemem" deyince
aman ya benim konumu ellerse diye endişelendin değil mi :D

Anılcığım olur böyle şeyler, alınmaca gücenmece yok :) Ağaç yaşken eğilir. Bak Burcu ablana!.. Odun gibi, odun!
Bir şeyi yüz kere söylüyorum yine dinlemiyor adamı :d:
Kendi ağazıyla söyledi işte bak Anılcım Praetor u dinlemen gerekmez :ehe
 
Godfather

Godfather

Üye
Anıl abicim yeni öğrendim HAYIRLI OLSUN abicim :)
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Tebrikler.
Uzun sürmesi dileğimle...
 

● aLuvi ●

Üye
Tebrikler Anıl Abi :oke:
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Teşekkür ederim arkadaşlar:)
Darısı sizin başınıza
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Bu konu hala açık mı :ehe
Kapatsana Anıl :naughty:





:ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Ata Abi yer vallahi seni :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt