Anıl ablacım bu admin bozuntusunun bütün konularını kilitle ablam senHaydaaa...
Anılcığım, çiçeği burnunda moderatörüm benim...
Bir adminin "mesaj yazdığı" konuyu dahi (açtığı konu şöyle dursun) kilitleyemezsin. Mesaj yazdığımız konuyu!.. Çok acil durumlar hariç tabii.
Tekrarı olmasın lütfen.
Konu açık.


Tamam adminim.Bir daha kesinlikle senin konularında müdahale veya baş ağrıtmaya mahal verecek şeylere yer yok.Haydaaa...
Anılcığım, çiçeği burnunda moderatörüm benim...
Bir adminin "mesaj yazdığı" konuyu dahi (açtığı konu şöyle dursun) kilitleyemezsin. Mesaj yazdığımız konuyu!.. Çok acil durumlar hariç tabii.
Tekrarı olmasın lütfen.
Konu açık.
Hırsla alakası yok enesAnıllll
Ata abi bak hırs yaptı modumuz hep senin yüzünden![]()

Anıl ablacım bu admin bozuntusunun bütün konularını kilitle ablam sen
Ata kızma benim moderatörüme o daha bilmiyor.![]()

Hayırlı olsn. Yakıştı haNicki de Anıl yapsana sadece
![]()

Tamam adminim.Bir daha kesinlikle senin konularında müdahale veya baş ağrıtmaya mahal verecek şeylere yer yok.
Tekrar tebrik ederim bu arada. 
Tüm adminler için geçerli Anıl o durum.![]()


Hasan'ın korktuğu an 

Ağaç yaşken eğilir. Bak Burcu ablana!.. Odun gibi, odun!
Tüm adminler için geçerli Anıl o durum.Tekrar tebrik ederim bu arada.
![]()

Teşekkür ederimbir güzel haber daha
Canım Tebrik Ederim , Hayırlı Olsun![]()

vay anasını
bir modumuz daha oldu.
tebrikler...
Konu Dışı Genel Yöneticisi yazısıda cix durmuş

Kendi ağazıyla söyledi işte bak Anılcım Praetor u dinlemen gerekmezHasan'ın korktuğu an
Anıl bana, "ben de senin konunu ellemem" deyince aman ya benim konumu ellerse diye endişelendin değil mi
Anılcığım olur böyle şeyler, alınmaca gücenmece yokAğaç yaşken eğilir. Bak Burcu ablana!.. Odun gibi, odun!
Bir şeyi yüz kere söylüyorum yine dinlemiyor adamı![]()

Öyle mi diyorsun?Kendi ağazıyla söyledi işte bak Anılcım Praetor u dinlemen gerekmez![]()

Adam yerimKendi ağazıyla söyledi işte bak Anılcım Praetor u dinlemen gerekmez![]()

Adam yerim![]()


Bu konu hala açık mı
Kapatsana Anıl
![]()

