Androidin Gizemi

NEXUS

Üye
Sana çok meraklı değiliz
 
Tepkiler: bLnmz

bLnmz

Üye
Android cihazlar gereksiz ram harciyor olabilir.
ama her zaman icerisine koyulan donanimla tam performansli calisiyor. Senin kasiyor dedigin cihazi (Galaxy Note 2) kullaniyorum 1 senedir. En ufak bir kasma sorunu yasamadim. Adamina gore muamele yapmiyor sonucta cihazlar. Ama kullanmasini billirsen eger gercekten cok iyi cihazlar.. Aklina yaz bence..
 
Tepkiler: .NeXuS.
Ve daha az önce casper kullandım diyordun
suan elımde casper var ... dıger saydıgım tum cıhazlarıda denedım dıkkatlı okuduysan... ios donanıma gore yazılım yapıyo stabılıte harıka bır dıgerı senın elındekı note 2 en fazla v5.0 yukselır bugun alınan ıp5 veya 5s bı 7-8 yıldestek alır.......
 

NEXUS

Üye
En azından android e kasıntısız geliyor (iPhone 4) ve eski sürümdeyken yeni oyunları yükleyebiliyorsun ve bazı oyunların yeni sürümünü yükle te biliyorsun ve androidi kastıran casper ve sen kullandım dedin ama kullandığın ı nerden bilelim
 
Tepkiler: bLnmz

bLnmz

Üye
Custom ROM'lar la ben Note 2'yi 5 sene canlı tutarım
Sen canlı tutmak iste yeter ki.
Hız+Performans+Market+Stabilite= ANDROID.
 
Tepkiler: .NeXuS.
 

bLnmz

Üye
Note 2 kullanıyorum şarjım 1 gün çok rahat gidiyor ki bu kadar donanımlı bir telefona gayet iyi
 
Tepkiler: .NeXuS.
ıphone 4 hazıran 2010 cıkıs tarıhı fıyatı 950-1100 tl arası yıl 2014 1 yıl sonra yaklasık 800 tl cıvarına belkı duser....
note 2 ekım 2012 cıkıs tarıhı fıyatı 1379 tl yıl 2014 1 yıl sonra hurda fıyatına satılacak....
fark ortada
 

bLnmz

Üye
Teknosa'da fiyatı 1400 TL'ydi en son ?
 

NEXUS

Üye
Bu onun farkını gösterir iPhone dandik bir cihazı pahalıya satıyor , android ise güzel cihazların fiyatını düşük tutuyor Apple ise kasıntılı cihazı hala pahalıya satıyor bumu fark
 

NEXUS

Üye
Ve tasarımı da 2007 yılından beri aynı tuğla tasarım
 
    Konu Sahibi
Sahsen benim fikrime gore Android ile iOS'u kiyaslamak mantikli bir davranis degil. Her ikisinin pazar kitelelri cok farkli. Suan en basit cihazda Android gorebilirsiniz. Bu kadar dusuk fiyatta tutulmasinin sebebi her kitleden insana yayilmak. iOS ise sadece cuzdani siskin kitleleri hedef almis durumda. Yinede kiyaslayacak olursak Androidin acisini cekmis biri olarak bu sistemin hizi tamamen kullanicinin elindedir. Simdi ornegin ben arkaplanda gereksiz programlari calistirmaktan, kullandigim uygulamayi calistiramayan calistiramayan bir OS'a iyi diyemem. Ama bunun caresi yok mu ? Kullanicinim benim elimde. İstedigim customu yukleyip ozgurluk saglayabilirim. Stabilite acisindan elbette iOS. Hiz ve kalite acisisndanda oyle. Ama bir ekosistemi anormal derecede kapali tutup hizli, sik, stabil diyemeyiz. Anroidde yapabildiklerimin yuzde kacini iOS'da yapabilirim bunu soyleyin ? Markette ise ayni durum karsimizda. Cor cop Playi doldurmus durumda. iOS'un yerel uygulamalari ve stabil uygulamalari marketini estetik bir hale getiriyor. Androidde ise yine is kullanicinin bir cok uygulama icinden secip kararini vermesine... Androide yazilmis uygulamalari ve Google'in bizzat yazdigi uygulamalari ise severek kullaniyoruz. Yine is kullanicinin olaya mudahelesinde kaliyor.

Kisacasi kurcalamayi kisisellestirmeyi ve deneyimlemeyi seviyorsaniz Android'i ama eger zamaniniz yoksa veya sadece telefonu "kullanmak", haricinde baska bir sey yapmak istemiyorsaniz iOS'u tercih edesiniz. Bu kadar basit. Polemige girmeye gerek yok. Android tipki Windows gibi kullanici mudahelesine muhtac hale birakilmis bundan dolayi bircok Androidcinin telefonunda, telefon performansina ve ya asiri temel gereksinimlerine yardimci olan programlar bulabilirsiniz. Buna karsin iOS'ta fotograflarinizi iTunessiz atamaz ve paylasimi, kisisellestirmeyi, ayarlamayi kisitlayan onlarca durumla karsilasirsiniz. Biri hukmetmenize biri sadece kullanmaniza olanak verir
 

fthakan

Üye
Merhaba bende android kullanıcısıyım birçok telefonu kullandım enson discovery kullandım çok akıcıydı ve stabilitesi düzgün bir cihazdı şu anda s4 kullanıyorum cihazın donanımı düşükse işletim sistemine kabahat bulmak yanlış donanamı yüksel cihazlarda daha stabil kullanılıyor.
 

Mücteba

Üye
glaxy wonderde oyle bı sorun yasamadım
 
doğru hep öyle yeni çıkan telefon dan alsın diye yetersiz kalıp yenisine sarılacak çünkü elindekinin yetersiz olduğunu ve telefonsuz yaşayamacağını düşünerek bir üste istek bağlar ve işleve koyar ve alır herşekilde
android-insan yakında
 

S4 kullanıyorum. touchwiz ile androidin bir hayli ram sömürdüğünü düşünenler var. stok romdaki kullanmadığım sistem uygulamalarının tümünü devre dışı bırakıyorum. root yok. telefonun kullanıcıya ayırdığı ram miktarı 1.82gb. sadece gereksiz sistem uygulamalarını devre dışı bıraktığımda ram 1gb'ı geçmiyor. 820mb ram cepte. custom rom, root filan yaparak ram performansını arttırabilirsin. ben ram konusunda sıkıntı yaşamıyorum. ha şu var. keşke nexuslardaki kadar ram yese ama malum samsung uygulamaları &sensörleri ve touchwizin nimetlerinden faydalanıyorsun