androide maemo yada meego işletim sistemi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Android Police

Android Police

Üye
Bilmeyen için saçma


ya kardeşim sen çok mu iyi biliyorsun bilmeyen için saçma diyorsun adam note2 kullanıyo windows phone u savunuyo ne oldu bak lumialar beklendiği kadar ilgi görmedi şuan lider android wp8 di filandı falandı beni alakadar etmiyor sözüm meclisden dışarı zaten
 


mcnpl4

mcnpl4

Üye
at gözlüğüyle bakıyorsun
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
benim hakaret felan ettiğim yok sadece androidi kullanmış bir kişinin sonraki tercihinin wp8 olması mantıksız geliyor bana

Android Police
tabi saçma elin adamı wp diye işletim sistemi çıkarıyor arayüzü iğrenç çok az kişi satın almış android varken bunları seçmek kerizlik olur

buyur buda yazdıgın degerli yorumun
 
  • Beğen
Tepkiler: cortex47
Symbianize

Symbianize

Üye
ya kardeşim sen çok mu iyi biliyorsun bilmeyen için saçma diyorsun adam note2 kullanıyo windows phone u savunuyo ne oldu bak lumialar beklendiği kadar ilgi görmedi şuan lider android wp8 di filandı falandı beni alakadar etmiyor sözüm meclisden dışarı zaten

Herkesin 1000-1500 tl parası olmadığı için andoid lider zira 130 tlye android tablet var burdada aradaki elit fark ortaya çıkıyor
 
Norm_Gkhan

Norm_Gkhan

Üye
Konu yine android - wp kavgasına dönmüş adam ne sormuş biz ne diyoruz...
 
Silinen Üye 2392690

Silinen Üye 2392690

Kapalı Hesap
Sistemin tek barındığı telefon N9 olduğundan direk bu konu üzerinde gitmekde fayda var.N9 ve sistemi N8 almadan öncesine kadar daima eleştirdiğim noktalarıyla doluydu.Başlangıç olarak normal bir insan için fazlasıyla ağır.Sonralarda ise içeriğine girmeye karar verdim tabi ki biraz gerçekci payını göz ardı etmeden.Normal bir tavsiye istiyor olsaydım bir kaç satırla geçiştirilirdi.Bilmiyor ama biliyor gibi kasıtlı davranarak bu telefon ve bu sistem artık pes dedim şu anda N9'a parlayan yıldız olarak bakılacağı zamanıda düşünüyorum.Şayet görüyorum ki Android varın yoğun olmuş sana tavsiyem bu konuyu ziyaret etmen ve akılda kalan boşlukları kaynaklarla doldurman yararına olacakdır ki insanları eleştirirken doğru olanın yada yanlış olanın farkına varabilesin.İnsan kendine yakışanı alır,isteklerini karşılayan.Kimi oyun bağımlısıdır kimi ise stabil.Kamerası iyi olsun bir kaçda güzel uygulama alo demesi yeterli olacağı kanaatinde olan binlerce insan var.Sen Android tavsiye ediyorsan genel olarak değil geniş yelpaze de oyun oynama niyetinde olanlara tavsiye et ki gereksiz karalamalarında bir uygunluk olsun.

http://www.maxicep.com/meego/n9-ne-kadar-iyi-744340.html
 
aleranol

aleranol

Üye
ya kardeşim sen çok mu iyi biliyorsun bilmeyen için saçma diyorsun adam note2 kullanıyo windows phone u savunuyo ne oldu bak lumialar beklendiği kadar ilgi görmedi şuan lider android wp8 di filandı falandı beni alakadar etmiyor sözüm meclisden dışarı zaten

Aslında evet ileri düzey bilgiler hariç çoğu şeyhakkında bilgim var. Not2 kullanmam seni ne ilgilendiriyor? Herkesin alma sebebi keyfi farklıdır. Ben wp8 Ubuntu ve meegoyu çok seviyorum. Çok da zevkli bu sistemler. Şu an lider android diyorsun dana 1 adet cevabım var anlarsın. Sadece samsungun 60 dan fazla galaxy serisi telefonu var. Tamamı android. 300tlden 1900tlye kadar telefon var bu 60tan fazla telefon içinde. Birde diğer sistemleri düşün. Bence şu an senin aşırı sevgiye ara verip azcık düşünmen gerek. Dedigim gibi bilmeyen için gereksiz. Lütfen androide karşı aşırı derecede sevgi içeren mesajlara ara ver.
 
caglar b

caglar b

Üye
eger meego kurulma ihtimali olsaydı bende s2 ye kurardım ama adamlar ugraşmamış ugraşılsa güzel olurdu
bu arada android kullanmayanlara keriz diyecek zeka ürünleride nefes alıyormuş pes dogrusu
 
cortex47

cortex47

Üye
benim hakaret felan ettiğim yok sadece androidi kullanmış bir kişinin sonraki tercihinin wp8 olması mantıksız geliyor bana

neden? wp8'in stabilitesinden haberin var mı? hızından falan? belki adam sadece hız istiyor, nokia'nın bedava internetsiz navigasyonunu istiyor? geri kalan özellikler önemli değil belki sadece telefon yeter diyor? ne de çok biliyorsunuz.
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
[ENGİN];5709273' Alıntı:


Alanlar keriz sizler akıllısınız dimi ?bırakında isteyen istedigini alsın biraz saygı gösterin ve kullanmadıgınız sistemler hakkında atıp tutmayın.

+1 :evet:
 
Android Police

Android Police

Üye
Yeter |-) gangnam style gibi suyunu çıkardınız
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt