Android Police
Üye
Bilmeyen için saçma
ya kardeşim sen çok mu iyi biliyorsun bilmeyen için saçma diyorsun adam note2 kullanıyo windows phone u savunuyo ne oldu bak lumialar beklendiği kadar ilgi görmedi şuan lider android wp8 di filandı falandı beni alakadar etmiyor sözüm meclisden dışarı zaten

gangnam style gibi suyunu çıkardınız