android telefon tercihime yardımcı olurmusunuz

Sponsorlu Bağlantılar

tektabancam

Üye
    Konu Sahibi
android telefon tercihime yardımcı olurmusunuz
arkadaşlar android tel. almaya karar verdim fakat sürekli yeni cihazlar çıkıyor fena halde kafam karışmış durumda şimdi bana ne tavsiye edersiniz epey bir cihaz inceledim son bakdığım cihaz htc desire harika bir tarayıcısı var fakat tuş takımları beni biraz rahatsız etti birde kulaklık girişi gelişi güzel yerleştirilmiş gibi fakat cihaz harika dokunmatiği olsun internet tarayıcısı olsun hızı olsun süper birde yeni çıkacak desire hd'yi merak ediyorum tabi nexus s de ayrı bir merak konusu şimdi bu cihazlar ne zaman Türkiye'ye gelir fiyatı ne olur desire ile arasında fiyat farkı çok olurmu ne yapmalıyım bekleyip bunları denemelimiyim yoksa bunun bi sonu yok yeter artık deyip gidip desireyi almalımıyım bana yerdım edin çok müşgül durumdayım karasızlık berbat bir duyğu imiş.
tavsiye ve yardımlarınız için şimdiden teşekkürlerimi sunarım...
 


helim3461

Üye
Arkadaşım sana motorola milestone yi tercih ederim şuan sadece teknosalarda mevcut ipone4 de kafa tutuyor ve işlemcisi çok fena bişi fiyatı ise 1.000 TL benim maddi durumum olmadığı için alamıyorum alanada hayırlı olsun derim manyak bişi bi araştır..
 

tektabancam

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım sana motorola milestone yi tercih ederim şuan sadece teknosalarda mevcut ipone4 de kafa tutuyor ve işlemcisi çok fena bişi fiyatı ise 1.000 TL benim maddi durumum olmadığı için alamıyorum alanada hayırlı olsun derim manyak bişi bi araştır..

teşekkür ederim arkadaşım
klavyeli olsun istemiyorum hafif olması tercihimdir tx720 de çok güzel fakat kırılacakmış gibi duruyor sonuçda telefon bu yere düğşüyor nekadar istemesekde
 

andboy

Üye
Htc desire hangi tuşları rahatsız etti ben kullanıyorum istediğini sorabilirsin
 

tektabancam

Üye
    Konu Sahibi
Htc desire hangi tuşları rahatsız etti ben kullanıyorum istediğini sorabilirsin

ev ekranı,menü,(dokunmatik joistik hariç),geri ve arama tuşları sanki düşecekmiş gibi duruyor olması saglamlık konusu düşündürüyor işde sorun yaşarmıyım tuşlarda hani yeni dokunmatik cihazlarda tuşlarda dokunmatik oluyor o bakımdan.

--------------- Ekleme ---------------

Htc desire hangi tuşları rahatsız etti ben kullanıyorum istediğini sorabilirsin
bişey daha nokia kullandıysan bilirsin nokialarda medya oynatıcıları kulaklıkdan kontrol edile biliyor bu kontrol samsung da yok daha önce wawe kullanma şansım oldu 15 gün ve bu konu beni rahatsız etti radyo veya mp3 yada video izlerken ses açma kapama kanal degiştirme yada durdurma gibi kulaklıkdan kumanda edilebiliyormu denedin mi htc yi sadece magza vitrininden denedim kullanma şansım olmadı ses seviyesi nasıl müzik dinlemek zevli oluyormu kulaklık takılmadıgında telefonun sesi nasıl güçlümü cızırtı geliyormu hoperlor arkada telefon da film izlerken ses den dolayı titresim yada cızırtı çıkıyormu vede şarjı nasıl dayanıklımı ne kadar gidiyor merak ettigim konular bunlar ben daha cok bu teli ile android olması htc olması yeni tüm sürümleri htc nin verecegini düşünüyor olmam vede 2,2 deki flaş destegi nedeni ile daha agırlıklı ilgilendim fakat diger konuları teli kullanan bilir çünki yorumlarda veya inceleme videolarında bu tarz bir yorum yada görüntü ye rastlamadım beni anladığını düşünüyorum bi şey daha bu tel müzük teli degil iş teli demeyin sonuçda cep bilgisayarı ve bu konular olmalı bence saygılar.

--------------- Ekleme ---------------
 
nseries

nseries

Üye
Desire çok güzel bir telefon başka model çıkacak mı diye bekleme derim çünkü bekledikçe daha iyisi çıkıyor:D Zaten Desire avrupada yılın en iyi andorid telefonu seçildi yanlış bilmiyorsam. Aklındaki telefonların ghz, ram, rom değerlerini göz önünde bulundur derim. şarj konusunda da kesin birşey söyleyemem çünkü kişiye, kullanma şekline ve ekrandaki widget lere göre değişiyor ki desire de 3.7 ekran var dev anası gibi:D ilk aldığın zamanlarda fazla kurcalarsın teli 1 gün anca gider sana :D sonra sonra 3-4 güne çıkar sarj süresi. aryrıca androidlerde arkaplanda program çalıştırma özelliği vardır buda sarjı çok tüketir bunun önüne geçmek içinde program yüklemen gerek çok basit bişey. Ama şöyle bir durum daha var TR garantili telefonlarda market uygulaması (program indireceğin yer) yok kapalı, açtırmak için teli root yapman gerek buda garanti kapsamına çıkartır teli :D tabi market uygulaması olmayan android uygulamalı telin benim gözümde değeri yoktur. 2 hafta önce bende HERO aldım 2. el param olsaydı desire almak isterdim. Android çok kopuk (üst seviyede) bişey sakın olaydan kopupta ıphone alma gibi bir yanlış içersine girme derim :D ıphone ile yapamayacağın herşeyi android ile yapabilrsin. en basitinden 1000 TL küsür para verip istediğin siteye girememk gibi! Hero nun kulaklığında ses kontrol tuşu yok desire de var mıdır bilemiyorum fazla müzik dinelemediğim için dikkatimi çekmedi sen yazınca açıp baktım :D
 
semati

semati

Üye
Bana sorarsan XPERIA X10'u bir incele derim.Kesinlikle yabana atılacak bir telefon değil.
 
fedata

fedata

Üye
şimdi ben seninle aynı durumda olduğumdan sana ben yardımcı lmaya çalışacam:)bak şimdi sen böyle hergün yok bu tel çıkacak daha iyi yok şu çıkacak bunu alayım dersen hiç bi tel alamazsın ben kendimden biliyorum :D şimdi senin amacın ne ne istiyosun o önemli...eğer dersen ben internet hastasıyım hızı severim o zaman desire bu konuda lider..tamam multimedya olarak en basitinden tv çıkışının olmaması büyük sorun ama şimdi tv çıkışı olupta hiç bişey yapamadığn hantal telefonlarda var..bu telefon seni teknolojiden uzak tutmaz.çünkü donanımı yüksek..1 ghz işlemci 576 mb ram daha ne istiyecen..ha bekleyeyim dersen çift çekirdekli işlemciler 2011 de populer olacak.bu demek oluyoki hız 2 ghz e çıkacak :D sonra deme telefonum geride kaldı,,yooo o tel seni her konuda idare ettirir..ee zaten internette işlerini halledebiliyosan film izleyebiliyosan bence bitmiştir..bilgisayarım şu an 4 gb rama sahip ee 8 olsaydıda veya 1 gb rama sahip olsaydı ben yine siteleri gezmeyecekmiydim :)anlamışsındır beni zaten :)oyun desen zaten üretiyolar.bilgisayar oyunu yerleştirmeyecekler ya telefona..ee onun için şimdilik bu donanımlar yeter..eğer zaten benim gibi biriysen sen yine 2-3 yıl sonra(en fazla)muhakkak yine bi telefon alacşaksın bu böyledir ya..ha teknolojiden anlamazsan 2002 de alınmış bi nokia 3310 bile kullanırdın hemde 8 yıl boyunca hiç değiştirmeden:)son söz.hiç düşünme al desire yi yksa artık harbi kafayı yersin :D
 

tektabancam

Üye
    Konu Sahibi
Bana sorarsan XPERIA X10'u bir incele derim.Kesinlikle yabana atılacak bir telefon değil.
eyvallah inceledim xperia 10 güzel cihaz fakat dokunmatiği desire ile başa çıkamadı yani yavaş kaldı belki versiyon yüzünden dir birde cihaz yazılımı çok geriden geliyor daha yenı 2.1 güncellemesi yayınlandı millet 2,2 eskitti bide 2,3 geçmesi 1 seneyi bulur fiyatıda çok hem destek geriden geliyor hemde fiyatı yüksek o nedenle desirede takıldım tamam desirede pahalı fakat geliştiricileri olsun üretici olsun telin arkasında bence

--------------- Ekleme ---------------

Desire çok güzel bir telefon başka model çıkacak mı diye bekleme derim çünkü bekledikçe daha iyisi çıkıyor:D Zaten Desire avrupada yılın en iyi andorid telefonu seçildi yanlış bilmiyorsam. Aklındaki telefonların ghz, ram, rom değerlerini göz önünde bulundur derim. şarj konusunda da kesin birşey söyleyemem çünkü kişiye, kullanma şekline ve ekrandaki widget lere göre değişiyor ki desire de 3.7 ekran var dev anası gibi:D ilk aldığın zamanlarda fazla kurcalarsın teli 1 gün anca gider sana :D sonra sonra 3-4 güne çıkar sarj süresi. aryrıca androidlerde arkaplanda program çalıştırma özelliği vardır buda sarjı çok tüketir bunun önüne geçmek içinde program yüklemen gerek çok basit bişey. Ama şöyle bir durum daha var TR garantili telefonlarda market uygulaması (program indireceğin yer) yok kapalı, açtırmak için teli root yapman gerek buda garanti kapsamına çıkartır teli :D tabi market uygulaması olmayan android uygulamalı telin benim gözümde değeri yoktur. 2 hafta önce bende HERO aldım 2. el param olsaydı desire almak isterdim. Android çok kopuk (üst seviyede) bişey sakın olaydan kopupta ıphone alma gibi bir yanlış içersine girme derim :D ıphone ile yapamayacağın herşeyi android ile yapabilrsin. en basitinden 1000 TL küsür para verip istediğin siteye girememk gibi! Hero nun kulaklığında ses kontrol tuşu yok desire de var mıdır bilemiyorum fazla müzik dinelemediğim için dikkatimi çekmedi sen yazınca açıp baktım :D
teşekkür ediyorum sanırım kararım netleşmeye başladı

--------------- Ekleme ---------------

şimdi ben seninle aynı durumda olduğumdan sana ben yardımcı lmaya çalışacam:)bak şimdi sen böyle hergün yok bu tel çıkacak daha iyi yok şu çıkacak bunu alayım dersen hiç bi tel alamazsın ben kendimden biliyorum :D şimdi senin amacın ne ne istiyosun o önemli...eğer dersen ben internet hastasıyım hızı severim o zaman desire bu konuda lider..tamam multimedya olarak en basitinden tv çıkışının olmaması büyük sorun ama şimdi tv çıkışı olupta hiç bişey yapamadığn hantal telefonlarda var..bu telefon seni teknolojiden uzak tutmaz.çünkü donanımı yüksek..1 ghz işlemci 576 mb ram daha ne istiyecen..ha bekleyeyim dersen çift çekirdekli işlemciler 2011 de populer olacak.bu demek oluyoki hız 2 ghz e çıkacak :D sonra deme telefonum geride kaldı,,yooo o tel seni her konuda idare ettirir..ee zaten internette işlerini halledebiliyosan film izleyebiliyosan bence bitmiştir..bilgisayarım şu an 4 gb rama sahip ee 8 olsaydıda veya 1 gb rama sahip olsaydı ben yine siteleri gezmeyecekmiydim :)anlamışsındır beni zaten :)oyun desen zaten üretiyolar.bilgisayar oyunu yerleştirmeyecekler ya telefona..ee onun için şimdilik bu donanımlar yeter..eğer zaten benim gibi biriysen sen yine 2-3 yıl sonra(en fazla)muhakkak yine bi telefon alacşaksın bu böyledir ya..ha teknolojiden anlamazsan 2002 de alınmış bi nokia 3310 bile kullanırdın hemde 8 yıl boyunca hiç değiştirmeden:)son söz.hiç düşünme al desire yi yksa artık harbi kafayı yersin :D
teşekkür ediyorum teknoloji işde bağımlısı yapıyor insanı bide tatminsizlik varsa hep daha iyisi daha iyisi derken kalacaz 3310 heralde bu gidişle :ah
 
fedata

fedata

Üye
rica ederm 2-3 gün içinde bende desire alcam hiç bekleyemem beklesem cayarım :D bu arada sen nerden almayı düşünüyosn hangi siteden ??
 

tektabancam

Üye
    Konu Sahibi
medi mark dan alırım sanırım daha uygun fiyat olarak fakat donma sorunu oluyormuş araştırmayı derinleştirdim sorun yaşayanlar haylice ve tavsiye etiyorlar inşallah sorunlu cihaza rastlamayız
 
fedata

fedata

Üye
hımm ortak sanırsam kartla alakalı bi durum yeni bi hat çıkarsalar böyle olmayacaktır.yoksa sıfır cihazın açılıp kapandığını söylüyo adam.bu teknik olarak mümkün değil :):)
 

tektabancam

Üye
    Konu Sahibi
hımm ortak sanırsam kartla alakalı bi durum yeni bi hat çıkarsalar böyle olmayacaktır.yoksa sıfır cihazın açılıp kapandığını söylüyo adam.bu teknik olarak mümkün değil :):)
ben birazdaha düşünecegim daha önce 5800 dan dolayı bir darbe yedim aynı filmi tekrar izlmek istemiyorum
 
fedata

fedata

Üye
o zaman bak şöyle yapalım bulursan daha iyisini şu an o fiyata bana da söylersin :)
 

tektabancam

Üye
    Konu Sahibi
takıldıgım konu fiyat değil 100 tl yukarı olur 50 tl aşagı olur neyse 1.099 media markda reklam yapmış olmayayım vodafon rom yüklü word de 10 taksit yapıyolar mesele fiyat degil mesele aldıkdan sonra sorun çıkarırsa sende 5800 kullanıcısın mende kullandım 6 defa servise gitti svap degişim yaptılar gene sorun düzelmedi illallah ettirdiler telefondan soguttular sonra wawe aldım oda sorunlu çıkdı 30 gün servis macerasının ardından sıfırı ile degişim yaptılar kabul etmedim para iadesini istedim şükür aldım aldım fakat güven denen duyğu yok oldu htc dedim bakdım araştırdım sordum yorumları takip ettim karar verdim desire alacam bide 5800 da yaşadıgım donma sorununu google dan desire için arattım donma var denin ce bir an ilkildim ya gene olursa sölesene bana ya gene sorunlu bir cihaza raslarmıyım piskolojim bozuldu resmen beni anlıyorsun degilmi.. birazdaha beklicem ben senin fikrini degiştirmeyeyim sen yüreginin sesini dinle ben öle yapıyorum şuan.
 
fedata

fedata

Üye
bak eğer şuan piyasadaki en yüksek rama sahip bi telefon donacaksa (576 mb ram ) diğer telefonlardan ümit bekleme.ne xperia ne n8 ne iphone bu rama sahip değil..ve alacaksan hiç olmasa android al..ve bu alacağn cihaz 2.2 versiyonunu zaten destekliyor olsun..şimdi senin donma dediğin şeyler bi yolla giderilir.sen bi android türkiye yaz googleye.sonra online satış kısmına gir.orda bi kaç moddan bahsediyor.adamlar işin ehli bende her nerde olursa olsun teli alıp oraya muhakkak rom atmaya göndercem..1300 e kadar overclock yöntemi ile hızlanabilen bi cihaz..ben artık buna telefon demek istemiyorum..varsa şu an aklında onunla eş değer donanıma sahip bi telefon bildir bana bende alayım..ha bu arada adam diyoki telefonu yeni aldım bu donmalar oldu.ya bu gerçekten mümkün değil.kim bilir napmış ve ne yüklemiş aygıtaa..veya sim kartındanmıdır bilmem..ama hocam gerçekten ben daha iyisine rastlamadım şimdilik..desire internet hızlarında rekor bi hıza sahip ya daha ne isteyebilirsin..bi 5-10 oyun at bi kaç fonksiyonel uygulama at yeter.neden mi ??bu telefondan sırf internet yüzünden sıkılman mümkün olmayacaktır...ya çünkü en fonksiyonel en değişken en stabil olmayan kaynak internet..ee bunuda desire hakkıyla yapıyor..ben bulamadım şimdilik daha iyisini.testlere muhakkak bak aklındaki tellerle browser kıyaslaması falan her kıyaslamayı yap..5800 da ben problem yaşamadım çok şükür fakat bu telefon benim ihtiyaçlarımı asla karşılayamaz.yani 5800 biliyosun gıcırtıdan geçilmeyen bi telefn.azmı bekledik güncellemesini..yani ben bi güncelleme tek bekledim ya ilk aldığndan beri bekleyenler ne çekmiş bilemem daha...nokia şimdilik iyi bişey çıkardığı söylenemez..çünkü amiral gemisi n8 de 680 mhz işlemci 256 mb ram var.bu adobe flash lite destekliyo fakat desire flash player destekliyo..şimdi bana ikisi aynı şey deme feci kızarım :) rtak flash player 10.1 için desteklenen işletim sistemi ve performans şu:android 2.2 sürümlü işletim sistemi ve en az 800 mhz a8 cortex ile eş değer çalışabilen bi işlemci...bak araştır detaylıca.skyfirede var zaten..yani bu telefon da donuyosa biz telefon bulamayız kardeşim ben sana diyeyim peşinen...
 

tektabancam

Üye
    Konu Sahibi
bak eğer şuan piyasadaki en yüksek rama sahip bi telefon donacaksa (576 mb ram ) diğer telefonlardan ümit bekleme.ne xperia ne n8 ne iphone bu rama sahip değil..ve alacaksan hiç olmasa android al..ve bu alacağn cihaz 2.2 versiyonunu zaten destekliyor olsun..şimdi senin donma dediğin şeyler bi yolla giderilir.sen bi android türkiye yaz googleye.sonra online satış kısmına gir.orda bi kaç moddan bahsediyor.adamlar işin ehli bende her nerde olursa olsun teli alıp oraya muhakkak rom atmaya göndercem..1300 e kadar overclock yöntemi ile hızlanabilen bi cihaz..ben artık buna telefon demek istemiyorum..varsa şu an aklında onunla eş değer donanıma sahip bi telefon bildir bana bende alayım..ha bu arada adam diyoki telefonu yeni aldım bu donmalar oldu.ya bu gerçekten mümkün değil.kim bilir napmış ve ne yüklemiş aygıtaa..veya sim kartındanmıdır bilmem..ama hocam gerçekten ben daha iyisine rastlamadım şimdilik..desire internet hızlarında rekor bi hıza sahip ya daha ne isteyebilirsin..bi 5-10 oyun at bi kaç fonksiyonel uygulama at yeter.neden mi ??bu telefondan sırf internet yüzünden sıkılman mümkün olmayacaktır...ya çünkü en fonksiyonel en değişken en stabil olmayan kaynak internet..ee bunuda desire hakkıyla yapıyor..ben bulamadım şimdilik daha iyisini.testlere muhakkak bak aklındaki tellerle browser kıyaslaması falan her kıyaslamayı yap..5800 da ben problem yaşamadım çok şükür fakat bu telefon benim ihtiyaçlarımı asla karşılayamaz.yani 5800 biliyosun gıcırtıdan geçilmeyen bi telefn.azmı bekledik güncellemesini..yani ben bi güncelleme tek bekledim ya ilk aldığndan beri bekleyenler ne çekmiş bilemem daha...nokia şimdilik iyi bişey çıkardığı söylenemez..çünkü amiral gemisi n8 de 680 mhz işlemci 256 mb ram var.bu adobe flash lite destekliyo fakat desire flash player destekliyo..şimdi bana ikisi aynı şey deme feci kızarım :) rtak flash player 10.1 için desteklenen işletim sistemi ve performans şu:android 2.2 sürümlü işletim sistemi ve en az 800 mhz a8 cortex ile eş değer çalışabilen bi işlemci...bak araştır detaylıca.skyfirede var zaten..yani bu telefon da donuyosa biz telefon bulamayız kardeşim ben sana diyeyim peşinen...
n8 le filan kıyaslamam asla zaten n8 kalıp nokyacılar alır ve toz kondurmazlar desire nin rakibi olamaz haklısın donanım olarak cihaz süper flash player ın destelemesi mütiş yazdıklarından anladıgım daha fazla zorlamamak detaylara takılmamak doğrusu bu heralde artık kısmet birazda dedigin gibi bu cihazda donarsa telefon falan bulamayız:evet:
 
fedata

fedata

Üye
ya bak sen ne zaman aramaya başladın bilemem ama ben en iyisi hangisi diye aramaya başlamıştım n8 şimdilik en iyisi ve en gözde olanıydı benm için..cezbedici özeellikleri vardı.ama dedim nokia dan artık ayrılma vakti geldi çünkü bu işi gerçekten artk yürütemiyor..sonra desireyi keşfettim..yani gezmediğim yer kalmadı.dedim iphone almıyacam ama bu marka dışında bi telefon alacam ama en iyisi hangisi die işte en son desirede durdum..eee biraz daha dursam 7-8 ay sonra lg optimus devreye girer düşüncelerimde..ee ben 8 ay beklemeye kalkışsam o teli öyle kral teller çıkarki sonrada gel onlarla uğraş :)ama gerçekten desire iyi benm durumumda olduğndan direk al diyorm o teli.yoksa sen nexus s e bile yönelir onu bile beklemeye kalkışırsın :)iyice düşün dediklerimi :) alacağn tel şimdiden hayırlı olsn ne diyeym
 

einbach86

Üye
piyasada iki telefon var ... ya samsung galaxy s alacan yada htc desire hd alacan. başkasına bakarsan paran boşa gider
 
__black__

__black__

Üye
ben senin yerinde olsam samsung nexus s,i beklerim
 


Üst Alt