tektabancam
Üye
android telefon tercihime yardımcı olurmusunuz
arkadaşlar android tel. almaya karar verdim fakat sürekli yeni cihazlar çıkıyor fena halde kafam karışmış durumda şimdi bana ne tavsiye edersiniz epey bir cihaz inceledim son bakdığım cihaz htc desire harika bir tarayıcısı var fakat tuş takımları beni biraz rahatsız etti birde kulaklık girişi gelişi güzel yerleştirilmiş gibi fakat cihaz harika dokunmatiği olsun internet tarayıcısı olsun hızı olsun süper birde yeni çıkacak desire hd'yi merak ediyorum tabi nexus s de ayrı bir merak konusu şimdi bu cihazlar ne zaman Türkiye'ye gelir fiyatı ne olur desire ile arasında fiyat farkı çok olurmu ne yapmalıyım bekleyip bunları denemelimiyim yoksa bunun bi sonu yok yeter artık deyip gidip desireyi almalımıyım bana yerdım edin çok müşgül durumdayım karasızlık berbat bir duyğu imiş.
tavsiye ve yardımlarınız için şimdiden teşekkürlerimi sunarım...
tavsiye ve yardımlarınız için şimdiden teşekkürlerimi sunarım...
Zaten Desire avrupada yılın en iyi andorid telefonu seçildi yanlış bilmiyorsam. Aklındaki telefonların ghz, ram, rom değerlerini göz önünde bulundur derim. şarj konusunda da kesin birşey söyleyemem çünkü kişiye, kullanma şekline ve ekrandaki widget lere göre değişiyor ki desire de 3.7 ekran var dev anası gibi
bak şimdi sen böyle hergün yok bu tel çıkacak daha iyi yok şu çıkacak bunu alayım dersen hiç bi tel alamazsın ben kendimden biliyorum 

