Android,meego,Windows p. kullandım ama.

sekajmer

Üye
    Konu Sahibi
Android,meego,Windows p. kullandım ama.
Aklım hala symbian'da kadar keşke her symbian versiyonlarından bir tane telefonum olsaydı .
sizler?
o ara yüz
o kasmalar sonucu hard formatlar
telefonu Windows'a benzetme çabaları yada android'e hele hele s60v5 cihazları symbian belle'ye asla unutulmaz o günler keşke c7 yada n8'im belki bir Nokia 808 .
hadi hadi nankörlük etmeyin özlediniz değil mi ?
En çok Özlediğim şey;n97 'me metro revision teması ve Windows Phone a benzetme çabası ve çok hoşta olmuştu.
keşke n97'm çalışsa da gene yapsam
 
Abi ben hala v3 kullaniyorum,cok da memnunum Bulabilirsem Nokia 3310 alicam calisan,sirf saklamak icin
 
Tepkiler: .caner.

_RYUK_

Üye
ben de 5800 var symbianin beni kendine bağlayan bir tarafî var her şeye rağmen bırakamıyorum
 

sekajmer

Üye
    Konu Sahibi
Abi ben hala v3 kullaniyorum,cok da memnunum Bulabilirsem Nokia 3310 alicam calisan,sirf saklamak icin

bende n97 zorun vermeye başlayınca değiştirmek istedim yoksa devamdı


- - - Eklendi - - -

ben de 5800 var symbianin beni kendine bağlayan bir tarafî var her şeye rağmen bırakamıyorum

5800 için yapılan belle cfw leri zaten süper c6 port falan 5800 ın kamerası 3.2 mp (dimi?) ama nasıl makro çekim yapar arkadaş
 
Nokia N9 ve MeeGo gerçekten mükemmel.Bu telefona alışınca diğerleri çok boş geliyor.
 
Abi özlemimi pekiştirme benim Symbian'ın çocuklarıyız bizler
 
ilk baş symbiandan kurtulmak istersin ama paran olmaz kurtulamazsin sonra o teli çözmeye başlarsın sonra ay lav yu falan

Bu mesaj 5800' la yazılmıştır.
 

Invoke

Üye

5800 için yapılan belle cfw leri zaten süper c6 port falan 5800 ın kamerası 3.2 mp (dimi?) ama nasıl makro çekim yapar arkadaş

Carl Zeiss


- - - Eklendi - - -

Ben 5800ı bu kalemle kullanıyordum çok güzel oluyor

 
ekran zaten plastik o kalemlede dokunmatiğe iyi belediye çukuru açılır
 
Tepkiler: PureFood ve .caner.

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Motorola Vip var bilenleriniz vardır gümüş rengi kapaklı minnacık : )Beni bağlayan tek şey şebeke varken yanıp sönen yeşil ışığı,şebeke yokken ve arama yaparken yanan kırmızı ışığı Ama kesinlikle artık iş görmüyor.konuşmaya bile yaramıyor : )
 

Pikkaccu

Üye
Ben Xperia Z1 alıcam ama 808'i satmayı düşünmüyorum açıkcası
 
Ben 2006da kullandığım 600 mı özledim be aga yuklemedigim birşey kalmadı ve sistem yetersiz uyarısı almadı. Simdi 1gb ramlik android bile az geliyor. Bence nokia sybian ve meego yu tek çatı altında gelistirseydi şuan meego 1 android 2 ios 3 winphone 4 cu olurdu
 

narnia16

Üye
Gece gece anılarım depreşti be