Kisaca anlatirmisiniz
Videoyu izledim hic bisey anlamadim
aslında videoda arkadaş çok güzel anlatmış sağolsun. daha anlaşılır olsun diye bir de şöyle söyleyelim:
1.verilen iki dosyayı indir ve zip'ten çıkar elinde şu iki dosya olacak:
1..I8150_Ancora.ops
2..I8150XXLB4_I8150OJVLB1_I8150XXLB4_HOME.tar.md5
2."odin" programını aç (sende yoksa bunu da bi yerden ayrıca indir) "One Package" tikini kaldır.
3. "OPS" butonuna tıkla birinci dosyayı, "PDA" butonuna tıkla ikinci dosyayı yükle, gelen uyarılara aldırma, "evet" de.
4. Telefonunu download modda aç yani "ses kısma + güç + home" butonlarına basılı tut, devam etmek ister misiniz
içerikli ekranı görünce "ses açma" tuşu ile devam de.
5. Telefonu USB kablonla bilgisayara bağla.
6. Odin'de yukarıdaki büyük kutuların ilkinin (COM Port Mapping) altında sarı ışık yanarsa cihazı tanıdı demektir.Sarı içinde
"1com" falan yazar.
7. Odin'de "Start" butonuna tıkla ve yine gelen uyarılara aldırma, evet de.
8. Odin'de yukarıdaki büyük kutuların ilkinde Mavi "Pass" yazısı çıkınca işimiz bitti demektir.USB kablosunu çekebilirsin.
Not: Yukarıda anlattıklarımı denemiş değilim, açılan konuyu okuyup kendimce çıkardığım sonuçtur.Atladığım bir yer varsa
ilgilenen bir arkadaş lütfen düzeltsin.
Kolay gelsin...