Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

blackcat67

blackcat67

Üye
İcs den sıkılanlar Touchwiz mod geliyor bekleyin yeni bir rom s3 ten farkı kalmayacak :) resimler benden değil
 


-Emre

-Emre

Üye
ben touchwiz kurmuştum ama hiç beğenmedim geri kaldırdım. Ayrıca rc7de otg gelmiş hemen bi düzenek hazırlamak lazım ayrı güç kaynağı istiyor
 

acar123456789

Üye
lütfen bana rc5in linki lazım bir gündür tel kapalı sitede aradım aradım bulamadım lütfen r5in linkini paylaşırmısınız bide gappsin linki de. yalvarırım size cok acil lazım
 

Berk E.

Üye
lütfen bana rc5in linki lazım bir gündür tel kapalı sitede aradım aradım bulamadım lütfen r5in linkini paylaşırmısınız bide gappsin linki de. yalvarırım size cok acil lazım

Rc5 Link :

Gapps :
 
  • Beğen
Tepkiler: acar123456789

acar123456789

Üye
eywallah kardeş cok cok saol
 
blackcat67

blackcat67

Üye
Cm9 da fifa 12 çok akıcıydı la :D ama şarj dayanmıyor bu yüzden stok roma döndüm :D kararsızım la 3 tane rom var elimde biri hatalı cm10.1 diğerleri şarj sorunlu arco romları
 
spazmol

spazmol

Üye
sen 10.1den yardır :D
 
alprnx

alprnx

Üye
bluetooth sorunu çözebilsem forever cm10.1 siz hangi rom kullanıyorsunuz :D stok cm9 cm10 gidip geliyorum

oneofakind romu var reiz ben onu kullanıyorum.gamıng mod versıyonu vardı bı hata verıyordu o yüzden xdadan gamıng modlu olanı kaldırmıslar sorun düzeltince gerı koycaklar.ama ben su anda oneofakind romunun stable modlu olanını kullanıorum lazerdroid ve seeder v7 kurdum çatır çatır.valla şarzıda baya ıyı geldı.gece 12de wiless kapattım 3gde kapattım denemek ıcın şarz %9du yatarken sabah uyandıgımda %8di tam o ara biri aradı konuştum baktım %7 ye ınmış.şarz konusunda bana baya bi iyi geldi.rom çok sade gereksız hiçe bişe yok.stable modunda bıle oyunlarda çok akıcı.buda lınkı



bu arada gamıng modunda wifi sorunu var onu çözunce geri koycaklar.
 
blackcat67

blackcat67

Üye
oneofakind romu var reiz ben onu kullanıyorum.gamıng mod versıyonu vardı bı hata verıyordu o yüzden xdadan gamıng modlu olanı kaldırmıslar sorun düzeltince gerı koycaklar.ama ben su anda oneofakind romunun stable modlu olanını kullanıorum lazerdroid ve seeder v7 kurdum çatır çatır.valla şarzıda baya ıyı geldı.gece 12de wiless kapattım 3gde kapattım denemek ıcın şarz %9du yatarken sabah uyandıgımda %8di tam o ara biri aradı konuştum baktım %7 ye ınmış.şarz konusunda bana baya bi iyi geldi.rom çok sade gereksız hiçe bişe yok.stable modunda bıle oyunlarda çok akıcı.buda lınkı



bu arada gamıng modunda wifi sorunu var onu çözunce geri koycaklar.

stok romda herşey açık birgün gidiyorda bunlarda yarım gün zor cm10.1 de öyle bir sorun yok stok romla aynı
 
alprnx

alprnx

Üye
ya tabikide stock romun yerını tutmaz ama yanı düz cm9 a göre bana iyi geldi.bide stock rom olarak siz türkiye romunumu kullanıyorsunuz.yoksa başka bi ülkenınmı ? bende stock dönüp bacup almayı düşünüyorum herhangı bı sorun felan olursa direk döneyım diye.teli aldıktan 1hafta sonra c9 yuklemıstım odur budur stock yuklemıorum :)

- - - Eklendi - - -

stok romda herşey açık birgün gidiyorda bunlarda yarım gün zor cm10.1 de öyle bir sorun yok stok romla aynı

özelden mesaj atmıştım bacup ile ilgili şimdi cmw menuyu kurcaladım bıraz ve sorudugum butun soruların yanıtı kendım buldum mesaj ıcın özür :)
 
blackcat67

blackcat67

Üye
ya tabikide stock romun yerını tutmaz ama yanı düz cm9 a göre bana iyi geldi.bide stock rom olarak siz türkiye romunumu kullanıyorsunuz.yoksa başka bi ülkenınmı ? bende stock dönüp bacup almayı düşünüyorum herhangı bı sorun felan olursa direk döneyım diye.teli aldıktan 1hafta sonra c9 yuklemıstım odur budur stock yuklemıorum :)

- - - Eklendi - - -



özelden mesaj atmıştım bacup ile ilgili şimdi cmw menuyu kurcaladım bıraz ve sorudugum butun soruların yanıtı kendım buldum mesaj ıcın özür :)

cm10 kurdum şuan bir sorun yok fişek gibi mübarek :D kurduğum mod var seederi sildim buyrun



orjinal konusu

 

kubiilay

Üye
orjinal romu yüklemeye çalışıyorum odinle fakat bir saate yakın oldu hala bitmedi ?

- - - Eklendi - - -

ops dosyasını değiştirince düzeldi

Kardes nasil yaptn daha dgruau sorun neydi bende big packect yaziyor oyle kaliyordu 70 dk yi gecmisti ayni durum mu
 

zifir98

Üye
cm10 kurdum şuan bir sorun yok fişek gibi mübarek :D kurduğum mod var seederi sildim buyrun



orjinal konusu


hocam bu mod ne işe yarar ne için ve cm9 a olur mu
 
alattinctn

alattinctn

Üye
şarj konusunda en dayanıklı rom hangisi
 

emrey13

Üye
Arkadaşalar ben Orjinal roma geri donmek istiyorum birinci sayfada kı herseyi yaptım ama olmadı orjinal roma cevirebilen bi arkadasdan yardım ısıtyorum LUTFEN !!! yardım edin

Arkadaslar bana guzel bi açıklamayla anlatabilecek biri yokmu lütfen bu konuda yardm cii olun
 
blackcat67

blackcat67

Üye
Arkadaslar bana guzel bi açıklamayla anlatabilecek biri yokmu lütfen bu konuda yardm cii olun

Stok roma dönmeni pek önermiyorum ama ben yine yardım edicem sana şimdi yapman gerekenler ilk önce

Telefonunuzu kapatın ve recovery modda açın.(Ses açma+home+güç tuşuna aynı anda basılı tutun)
Wipe data, wipe cache, advanced/wipe dalvik cache, mounts and storages/format system

Bunları Yaptıkdan sonra telefonu download modda açıcaksınız (
Ses Kısma+home+güç tuşuna aynı anda basılı tutun)
çıkan menüde ses açma tuşuna basıyoruz ve burdan gerisini video ile yapıyorsun

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xZ9DcgAgpPA

Arkadaş çok güzel anlatmış :)
 
sahin02

sahin02

Üye
arkadaslar bu romu öneririm sizlere 4*4 en iyisi bu bi aydr kullanıyorum sorunsuz ve stabil orjinal rom kadar iyi >>> son cıkan Hackin'ROM 3.2 Hibrid i indirn :)
 


Üst Alt