İcs den sıkılanlar Touchwiz mod geliyor bekleyin yeni bir rom s3 ten farkı kalmayacakresimler benden değil

Süper hocam ne zaman gelir süre bellimi.![]()

lütfen bana rc5in linki lazım bir gündür tel kapalı sitede aradım aradım bulamadım lütfen r5in linkini paylaşırmısınız bide gappsin linki de. yalvarırım size cok acil lazım
sen 10.1den yardır![]()
stok cm9 cm10 gidip geliyorumbluetooth sorunu çözebilsem forever cm10.1 siz hangi rom kullanıyorsunuzstok cm9 cm10 gidip geliyorum
oneofakind romu var reiz ben onu kullanıyorum.gamıng mod versıyonu vardı bı hata verıyordu o yüzden xdadan gamıng modlu olanı kaldırmıslar sorun düzeltince gerı koycaklar.ama ben su anda oneofakind romunun stable modlu olanını kullanıorum lazerdroid ve seeder v7 kurdum çatır çatır.valla şarzıda baya ıyı geldı.gece 12de wiless kapattım 3gde kapattım denemek ıcın şarz %9du yatarken sabah uyandıgımda %8di tam o ara biri aradı konuştum baktım %7 ye ınmış.şarz konusunda bana baya bi iyi geldi.rom çok sade gereksız hiçe bişe yok.stable modunda bıle oyunlarda çok akıcı.buda lınkı
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu arada gamıng modunda wifi sorunu var onu çözunce geri koycaklar.

stok romda herşey açık birgün gidiyorda bunlarda yarım gün zor cm10.1 de öyle bir sorun yok stok romla aynı

ya tabikide stock romun yerını tutmaz ama yanı düz cm9 a göre bana iyi geldi.bide stock rom olarak siz türkiye romunumu kullanıyorsunuz.yoksa başka bi ülkenınmı ? bende stock dönüp bacup almayı düşünüyorum herhangı bı sorun felan olursa direk döneyım diye.teli aldıktan 1hafta sonra c9 yuklemıstım odur budur stock yuklemıorum
- - - Eklendi - - -
özelden mesaj atmıştım bacup ile ilgili şimdi cmw menuyu kurcaladım bıraz ve sorudugum butun soruların yanıtı kendım buldum mesaj ıcın özür![]()
kurduğum mod var seederi sildim buyrunorjinal romu yüklemeye çalışıyorum odinle fakat bir saate yakın oldu hala bitmedi ?
- - - Eklendi - - -
ops dosyasını değiştirince düzeldi
cm10 kurdum şuan bir sorun yok fişek gibi mübarekkurduğum mod var seederi sildim buyrun
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
orjinal konusu
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Arkadaşalar ben Orjinal roma geri donmek istiyorum birinci sayfada kı herseyi yaptım ama olmadı orjinal roma cevirebilen bi arkadasdan yardım ısıtyorum LUTFEN !!! yardım edin
Arkadaslar bana guzel bi açıklamayla anlatabilecek biri yokmu lütfen bu konuda yardm cii olun

