Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

alprnx

alprnx

Üye
arkadaslar bu romu öneririm sizlere 4*4 en iyisi bu bi aydr kullanıyorum sorunsuz ve stabil orjinal rom kadar iyi >>> son cıkan Hackin'ROM 3.2 Hibrid i indirn :)
kardeş bunu bende kullandım bak telefonu şarza tak biraz bekle tuş kilidi kapandım telefon ekran tamamen kapansın sonra tuş kilidini açmaya çalışınca açılmıor telefon en baştan kapatıp açmak zorunda kalıorum.bu romu slvestre-99 var onla beraber kullanmıştık rom harika helekı oyun performansı arayüz felan çok güzel ama bu sorun var.bide bazı script kurunca hatalar verdı.bunun rc7 tabanlısı cıksa cok harıka olur
 


-Emre

-Emre

Üye
ekran açılmaz sadece alt tuşlar yaparsa powera basılı tutun

- - - Eklendi - - -

yanarsa
 
-Emre

-Emre

Üye
şuan cm9 rc 6 yüklü ve çok akıcı bence gerçekten şuanki en iyi sürüm bu. ama rc7yi deneme fırsatım olmadı en kisa surede otg için kuracağım.
 

myxdream_34

Üye
arkadaşlar benbu modu yükledim fakat google playden hiç birşey indiremiyorum neden ? çoook acil
 
alattinctn

alattinctn

Üye
arkadaslar bu romu öneririm sizlere 4*4 en iyisi bu bi aydr kullanıyorum sorunsuz ve stabil orjinal rom kadar iyi >>> son cıkan Hackin'ROM 3.2 Hibrid i indirn :)
bende su anda bunu kullanıyorum ve eğer belirli ayarlamalar yapıldığı zaman baya stabil ve şarj konusunda üstüne yok bu nu çok raha t söyleyebilirim ben çok beğendim 12 saat gecti sarj daha 40 a düştü sadece ki telefonla uğraşan mesajlaşan bütün gibi wifiyi açık bırakan biriyim.
 

myxdream_34

Üye
arkadaşlar yok mu bana yardımcı olacak bi kişi? çokkk acilll
 
sahin02

sahin02

Üye
kardeş bunu bende kullandım bak telefonu şarza tak biraz bekle tuş kilidi kapandım telefon ekran tamamen kapansın sonra tuş kilidini açmaya çalışınca açılmıor telefon en baştan kapatıp açmak zorunda kalıorum.bu romu slvestre-99 var onla beraber kullanmıştık rom harika helekı oyun performansı arayüz felan çok güzel ama bu sorun var.bide bazı script kurunca hatalar verdı.bunun rc7 tabanlısı cıksa cok harıka olur

yok kardes bende o sorun telefon gayet stabil tekrar yüklemeni öneririm ;)
 
alprnx

alprnx

Üye
arkadaşlar yok mu bana yardımcı olacak bi kişi? çokkk acilll

'bir hata nedeniyle dosya indirilemidi (403)' hatasımı verıyor ? yada buna benzer bişeyse uygulamalardan google playa gel önbellegi temızle verılerı felan temızle de orda nevarsa oyle yap düzeliyor sorun.düzelmesse ınternette araştır ben baya ugraşmıstım.yada iniyormus gıbı yapıp ok süreklı yanıp sonuyorsa hafızan yoktur :)
 
spazmol

spazmol

Üye
bende su anda bunu kullanıyorum ve eğer belirli ayarlamalar yapıldığı zaman baya stabil ve şarj konusunda üstüne yok bu nu çok raha t söyleyebilirim ben çok beğendim 12 saat gecti sarj daha 40 a düştü sadece ki telefonla uğraşan mesajlaşan bütün gibi wifiyi açık bırakan biriyim.

Belirli ayarları bizimle de paylaşır mısın :)
 

emrey13

Üye
Gercekten cok tessekkur ederimm cok sagol
 
alattinctn

alattinctn

Üye
Belirli ayarları bizimle de paylaşır mısın :)
tabiki :)ben öncelikle kendim için gerekszi olan ptogramları kaldırdım root app delete programı ile mesela dosya yöneticisi o kadar ii değil onun yerine root explorer ve x pore çok iyi iş görüyor.apolloyu da kaldırdım yerine google play müzik yükledim.yoon kernel choronos kurdum.build.prop üzerinde oynadım biraz şurda gerekli bilgiler yeterince var (http://www.maxicep.com/samsung-andr...eleri-ise-yariyor-741966.html#post5656845).ve sorun çıkarmayacak bir launcher.açıkçası şu anda rom tam istediğim gibi iş görüyor performans iyi ram yeterince bos.müzik player dan yana bi sıkıntım yok.apollo gibi baş belası yok zaten.ve en önemlisi şarj bayaa dayanıyor diğer romlara oranla.ayrıca bide bi arkadaş bi sorun var demiş yukarlarda onun dediğinin aynısını yaptım sarja takıp kilitlenmesini bekledim sonra yeniden açtığım zaman işlevine normal bi şekilde devvam ediyordu.
 
sahin02

sahin02

Üye
kardeş bunu bende kullandım bak telefonu şarza tak biraz bekle tuş kilidi kapandım telefon ekran tamamen kapansın sonra tuş kilidini açmaya çalışınca açılmıor telefon en baştan kapatıp açmak zorunda kalıorum.bu romu slvestre-99 var onla beraber kullanmıştık rom harika helekı oyun performansı arayüz felan çok güzel ama bu sorun var.bide bazı script kurunca hatalar verdı.bunun rc7 tabanlısı cıksa cok harıka olur

kısa bi not son cıkan romuda(hackin rom v3.2) rc 5 tabanı üzerine kurulu ve suana kadar hiçbi sorunla karsılasmadım
 
spazmol

spazmol

Üye
tabiki :)ben öncelikle kendim için gerekszi olan ptogramları kaldırdım root app delete programı ile mesela dosya yöneticisi o kadar ii değil onun yerine root explorer ve x pore çok iyi iş görüyor.apolloyu da kaldırdım yerine google play müzik yükledim.yoon kernel choronos kurdum.build.prop üzerinde oynadım biraz şurda gerekli bilgiler yeterince var (http://www.maxicep.com/samsung-andr...eleri-ise-yariyor-741966.html#post5656845).ve sorun çıkarmayacak bir launcher.açıkçası şu anda rom tam istediğim gibi iş görüyor performans iyi ram yeterince bos.müzik player dan yana bi sıkıntım yok.apollo gibi baş belası yok zaten.ve en önemlisi şarj bayaa dayanıyor diğer romlara oranla.ayrıca bide bi arkadaş bi sorun var demiş yukarlarda onun dediğinin aynısını yaptım sarja takıp kilitlenmesini bekledim sonra yeniden açtığım zaman işlevine normal bi şekilde devvam ediyordu.
teşekkürler :)
birde bunun üzerine karnel eklemeye gere var mı sizce rc6daki gibi mesela benim rc6da chronos karnel, xloud, breave engine, thunder bolt ... gibi
 
alattinctn

alattinctn

Üye
teşekkürler :)
birde bunun üzerine karnel eklemeye gere var mı sizce rc6daki gibi mesela benim rc6da chronos karnel, xloud, breave engine, thunder bolt ... gibi
rica ederim:)o sana kalmış mesela ben yoon kernel choronos kurdum ek olarak ama kendi kerneli yoon hybrid kernel zaten oda iyi iş görüyor:)
 
spazmol

spazmol

Üye
Yüklediğimizde bi sorunla karşılaşmayız herhal :D
 
alattinctn

alattinctn

Üye
valla ben karşılaşmadım şu ana kadar :)ilk defa bi romun sarj süresini beğendim öle diyeyim.
 
mk1326

mk1326

Üye
Bilgisayara bağladığımda veri aktarımı çok çok yavaş 3g üzerinden görüntülü görüşme yok. Stock rom a döndüm.Yinede teşekkürler.
 

slvestre-99

Üye
arkadaslar rc7 de fotograf flasla cekerken telefon kendi kendine kapaniyor bu sizde oluyormu
 


Üst Alt