Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

alprnx

alprnx

Üye
Arkadaşlar ben Samsung Galaxy Wonder telefonuma yeni rom yüklerken galiba hata yaptım ve telefonum birck oldu nasıl düzeltebilirim yardımcı olur musunuz? şu anda telefonum açılmıyor. Kendi kendine yeniden başlatıp kapanıyor. telefonu açamadığım için telefon hafızasını da göremiyorum lütfen yardım acill.
Şimdiden ilginiz için teşekkürler.

wipe işlemlerini yapmadan rom yükledıysen başlangıçta kalmış olabılır.eger herşeyi dogru yaptım dıosan cmw menuyu aç tum wipe işlemlerini eksıksız yapın ve romu bastan kurun
 


layaboutheotaku

layaboutheotaku

Üye
Biliyorum biliyorum bu tepkiyle daha önce defalarca karşılaştınız ama; Hiçbir şey anlamadım!

Gerçekten teknoloji özürlü bir insanım. açıklamaları okudum ve kafamda binlerce soru işareti dönüyor şu an... Acaba denemeye kalksam telefonumdan olur muyum diye düşünmeden edemiyorum. Biliyorum yorumları okusam belki anlardım ama 371 sayfayı okumamın imkanı yok gözlerim acıdı. birisi çıkıp tıpkı bir salağa anlatıyormuş gibi anlatabilir mi bana şimdi tam olarak ne yapmam gerekiyor? o linkleri indiricem di mi? rar dosyasından çıkarıcam? e sonra ne olacak? hiçbi işleme tabi tutmadan mı atıcam o ikisini hafıza kartına? o zaman videodaki işlemleri sırasıyla izlersem başarılı olabilecek miyim?
 
  • Beğen
Tepkiler: umutyalcnkaya

ongbak96

Üye
arkadaşlar ben romu yüklemeden önce oyunları hafıza kartına aktardıım. rom u kurduktan sonra oyunlar veuygulamalar menüde görünmüyo. ama play storede inmiş görünüyo ve açılıyo. oyunları nasıl menüyetaşıcam lütfen yardım
 

burc07

Üye
ben RC7 ye güncellemek gibi bir hata yaptım.ve rom hiç stabil değil telefonum yürümüyor adeta.rc 6 ya dönmek istiyorum.direk rc6 romu yüklesem dönmüş olurmuyum,yoksa başka işlemlerde yapmam gerekiyormu??
 
spazmol

spazmol

Üye
Direk yükleyebilirsin ama formatlayıp en baştan yüklemen daha sağlıklı olur :)
 

hanedeyim

Üye
Biride şu radyo olayini anlatsa
konudaki radyo çalişmiyor
bi sürü radyo denedim hiç biri çalişmadi.
 

pekyakin

Üye
Şikayetçiyim nedenmi bir işlem yapılırken sıra çok önemlidir.Wonder kullanıcısıyım bir anlık heves ettim videolar felan muazzam ama ne sıra var nede ufak ayrıntılar . sorunlar çu ilk olarak root etmek lazim ama siz ilk olarak clockwork programını yüklettiyorsunuz çünkü sıralama hatalı ve sonraki adıma geçince birde bakıyoruz root edemiyorsunuz telefonu çünkü lanet olası clockwork yüklenmiş . Clockwork silme veya kaldırma ile ilgili bir bilgi yok . neyse orjinal room yükleyelim tel eski haline gelsin dedim yine muazzam bir video herşey net tüm adımları yapıyoruz ama ufak detaylar yine eksik 60 dakikadır <1> amss.mbn download.. böyle buda gitti . ne yapalım yine bir cevap yok . başka yerlerden yardım ararken bir cevap var clockwork yükle tekrar . yükledim clockwork menü var ama bu kezde telefon açılmıyor. Velhassıl benim tel bitti mühim değil zaten hosuma gitmediği için 2,3,6 değiştirecektim ama siz site işletiyorsanız tüm talimatlar sıralı net ve açık olmalı videolardada o konulara değinilmeli . Umarım silinmez birilerine daha dikkatli olmaları için ders olur.
 
-Emre

-Emre

Üye
Şikayetçiyim nedenmi bir işlem yapılırken sıra çok önemlidir.Wonder kullanıcısıyım bir anlık heves ettim videolar felan muazzam ama ne sıra var nede ufak ayrıntılar . sorunlar çu ilk olarak root etmek lazim ama siz ilk olarak clockwork programını yüklettiyorsunuz çünkü sıralama hatalı ve sonraki adıma geçince birde bakıyoruz root edemiyorsunuz telefonu çünkü lanet olası clockwork yüklenmiş . Clockwork silme veya kaldırma ile ilgili bir bilgi yok . neyse orjinal room yükleyelim tel eski haline gelsin dedim yine muazzam bir video herşey net tüm adımları yapıyoruz ama ufak detaylar yine eksik 60 dakikadır <1> amss.mbn download.. böyle buda gitti . ne yapalım yine bir cevap yok . başka yerlerden yardım ararken bir cevap var clockwork yükle tekrar . yükledim clockwork menü var ama bu kezde telefon açılmıyor. Velhassıl benim tel bitti mühim değil zaten hosuma gitmediği için 2,3,6 değiştirecektim ama siz site işletiyorsanız tüm talimatlar sıralı net ve açık olmalı videolardada o konulara değinilmeli . Umarım silinmez birilerine daha dikkatli olmaları için ders olur.

android hata ayiklamayi etkinlestirmemissiniz cihaz download geçiyorsa clockworkmod flashlayin sonra varsa cihazda cm9 kurun yoksa hafıza kartına atın ve kurulum yaparken install zip from external sdcard yolunu izleyin cihaz açılınca android hata ayiklamayi etkinlestirip Orj Roma donebilirsiniz
 
blackcat67

blackcat67

Üye
bu pazar 3 tane rom gelirse şaşırmayın.
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx

slvestre-99

Üye
ee ama yeter ya biktim bu sorundan

sorunlar telefon satj olurken yokda normalken sarjin ortalarinda kuttt die telefon kapaniyor flas ile foto cekerken flas patladiginda telefon kapaniyor sonra aciyorum sarj 0 yazior sorun.bataryadan olabilirmi yardim edin lutfen
 
blackcat67

blackcat67

Üye
ee ama yeter ya biktim bu sorundan

sorunlar telefon satj olurken yokda normalken sarjin ortalarinda kuttt die telefon kapaniyor flas ile foto cekerken flas patladiginda telefon kapaniyor sonra aciyorum sarj 0 yazior sorun.bataryadan olabilirmi yardim edin lutfen

bataryayı değiştinmi düzelmedimi ?
 

slvestre-99

Üye
degistirmedim suan orjinal xxbl4 yukledim garantiye vercem yarin
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx
ismailozcn

ismailozcn

Üye
şarj süresi nasıl?
 
babyshoot

babyshoot

Üye
hocam burda bir romdan bahsedilmiş acaba nasıldır
 
ismailozcn

ismailozcn

Üye
kullanan arkadaslar şarjın ne kadar gittigini söylerlerse bende yükleyeceğim.
 

hahahuhu

Üye
doğrudur hata ayıklama seçmedim ama hiç bir rom yüklenmediği gibi tuğlanın hası oldu her şeyi denedim verdiği uyarı samsung kies ile bağlan kurtarma modunu çalıştır ama kiesde telefonu tanımıyor .
 
babyshoot

babyshoot

Üye
Bu android 2.3.6 , gerek yok yuklemeye Bence.
anladım. zaten şarjının çok gittiğinden falan bahsediyor. 200 saat gidiyormuş herhalde. dedim belki bir heyacan getirir. teşekkürler yorum için:)
 


Üst Alt