Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

salda15

salda15

Üye
yardım almak isteyen arkadaşlar bana da ulaşabilir 1 senedir kullanıyorum yüksek ihtisas yaptım :)
 


mustafa938

mustafa938

Üye
rc7 sorunlu wifi açılmıyor
 
spazmol

spazmol

Üye
Yüklediğin karnelden dolayı
 

dracula501

Üye
arkadaşlar spirit radyoyu nasıl yüklücem yardım edin spirit indirdim nereye atıcam ve nasıl yüklicem detaylı anlatırmısınız lütfen
 
mustafa938

mustafa938

Üye
yoon kernel chronos-revised kurdum.

- - - Eklendi - - -

iyidi öyle bişi olsa hem rc6 da da çalışmazdı???

- - - Eklendi - - -

nasıl düzeltebilirim ?
 
mustafa938

mustafa938

Üye
olmadı rc6 ya dönüş yapıyorum

veyada önerdiğiniz bir kernel varmı ?

- - - Eklendi - - -

Wifi sürücülerini güncellidiği için

aa ben bunu bilmiyordum direk indirdim :D

- - - Eklendi - - -

heyecandan :D okumaya fırsat kalmadı :D

- - - Eklendi - - -

önerdiğiniz bir kernel varmı ?
 

dr_seyfo

Üye
2013-03-18: CM9 rc7

bluetooth ta bir sıkıntımı var acaba resim gönderiyor fakat program gönderirken bu işlemi hiç bir uygulama yapamaz diyor
 
mustafa938

mustafa938

Üye
uyan ...... sabah oldu herkes rc7 den bahsedio abemmmm
 
spazmol

spazmol

Üye
olmadı rc6 ya dönüş yapıyorum

veyada önerdiğiniz bir kernel varmı ?

- - - Eklendi - - -



aa ben bunu bilmiyordum direk indirdim :D

- - - Eklendi - - -

heyecandan :D okumaya fırsat kalmadı :D

- - - Eklendi - - -

önerdiğiniz bir kernel varmı ?

Bi arkadaş bi konuda arco karnel diye birşey paylaşmıştı ama net bilgim yok :D
 
spazmol

spazmol

Üye
O zaman arkadaş rc6dan devam etsin gerekli karnellerle yada rc7yi karnelsiz kullansın :D
 

guliver

Üye
32 gb harici hafıza kartımı biçimlendirmek istiyorum fakat yapamadım. çünkü biçinlendir yok. (telefonda burda verilen rom yüklü cm9 rc6) yardımcı olabilir misiniz?
 

acar123456789

Üye
Ben orjinal romu geri yuklemek istiyorum. İlk sayfadaki dosyayi indirdim odin ile yuklenecegini soyluyor. Romu telin sdcardina aticaz yoksa odinle mi kuracaz bilgi verirmisiniz lutfen
 
spazmol

spazmol

Üye
odin ile kuracaksınız
 
alattinctn

alattinctn

Üye
32 gb harici hafıza kartımı biçimlendirmek istiyorum fakat yapamadım. çünkü biçinlendir yok. (telefonda burda verilen rom yüklü cm9 rc6) yardımcı olabilir misiniz?

Recovery moddan format etebilirsin o oradan bicimlendirir
 

guliver

Üye
Kisaca anlatirmisiniz
Videoyu izledim hic bisey anlamadim

aslında videoda arkadaş çok güzel anlatmış sağolsun. daha anlaşılır olsun diye bir de şöyle söyleyelim:
1.verilen iki dosyayı indir ve zip'ten çıkar elinde şu iki dosya olacak:
1..I8150_Ancora.ops
2..I8150XXLB4_I8150OJVLB1_I8150XXLB4_HOME.tar.md5
2."odin" programını aç (sende yoksa bunu da bi yerden ayrıca indir) "One Package" tikini kaldır.
3. "OPS" butonuna tıkla birinci dosyayı, "PDA" butonuna tıkla ikinci dosyayı yükle, gelen uyarılara aldırma, "evet" de.
4. Telefonunu download modda aç yani "ses kısma + güç + home" butonlarına basılı tut, devam etmek ister misiniz
içerikli ekranı görünce "ses açma" tuşu ile devam de.
5. Telefonu USB kablonla bilgisayara bağla.
6. Odin'de yukarıdaki büyük kutuların ilkinin (COM Port Mapping) altında sarı ışık yanarsa cihazı tanıdı demektir.Sarı içinde
"1com" falan yazar.
7. Odin'de "Start" butonuna tıkla ve yine gelen uyarılara aldırma, evet de.
8. Odin'de yukarıdaki büyük kutuların ilkinde Mavi "Pass" yazısı çıkınca işimiz bitti demektir.USB kablosunu çekebilirsin.

Not: Yukarıda anlattıklarımı denemiş değilim, açılan konuyu okuyup kendimce çıkardığım sonuçtur.Atladığım bir yer varsa
ilgilenen bir arkadaş lütfen düzeltsin.

Kolay gelsin...
 


Üst Alt