Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

alattinctn

alattinctn

Üye
Galeri sorun veriyor o yüzden
 


sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Dediğimi yapın yeniden başlatın swap islemi olmus oluyo zaten ayni sey vold.fstab ile
 

dirlik50

Üye
O dosyaya a gerek yok sadikbircan in dedigini yapın ve sonra kapayip acin tamamdır .
 
alattinctn

alattinctn

Üye
okey tamamdır hal oldu teşekkürler :)bu arada kamera için bildiğiniz iyi bi program var mı ?:)
 

ali046

Üye
Arkadaşlar gercekten orjinal roma dönmek için ne yapmam gerekiyor bilmiyorum backup restore bölümünden restore dersem düzelirmi firmwaremi indirmem lazım odinlemi kurmam lazım ayrıntılı bi cevap alamadım ayrıntılı bi konuda bulamadım daha önceki sorularıma cevap vermişler ama bana göre yetersiz (bkz.(sayfa137) cünkü bu konularda tecrübesizim brick olmasından korkuyorum bu işten anlayan birinin msn adresini veya face adresini istiyorum yardım..
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Arkadaşlar gercekten orjinal roma dönmek için ne yapmam gerekiyor bilmiyorum backup restore bölümünden restore dersem düzelirmi firmwaremi indirmem lazım odinlemi kurmam lazım ayrıntılı bi cevap alamadım ayrıntılı bi konuda bulamadım daha önceki sorularıma cevap vermişler ama bana göre yetersiz (bkz.(sayfa137) cünkü bu konularda tecrübesizim brick olmasından korkuyorum bu işten anlayan birinin msn adresini veya face adresini istiyorum yardım..

Kardesim ilk sayfada orijinal roma geri dönme baslikli yaziyi okursan sknti olmayacagini ve herseyin acik oldugunu gorursun.
www.maxicep.com/samsung-android-rom...uper-sarji-oldukca-tavsiye-ederim-706485.html
Buyur burda odinle nasil orjinal rom kurulacagi yaziyo ayrintili olarak
 

ahmetsuha525000

Üye
Tamam sadikbircan. Teşekkürler. Ben son birşey daha soracam bu romun final sürümü çıktığı zaman telefonun tüm özelliklerini kullanabilecekmiyiz (zaten bir tek radyo çalışmıyor herhalde). Bide şu arama işi sıkıntılı orjinal romda saga sola çekme vardı mesaj arama falan öyle birşey yok mu bunda?
 
HoLyCooL

HoLyCooL

Üye
beyler sd kartı görmüyor hasarlı diyor birisi yardım etse ?
 

_qwerty_

Üye
Arkadaşlar bu rom sensörü bozmuyor değil mi? yani hem yakınlık hem de hız ölçer sensörlerini kullanabiliyor muyuz?
 
-Emre

-Emre

Üye
sensörler kullanılabiliyor ben suan aktif olarak smartcover programını kullanıyorum herkese tavsiye ederim kesinlikle araştırın =)
 
Fiko_Reis

Fiko_Reis

Üye
CM9 alpha8'den beri bu romu kullanıyorum güncelleye güncelleye. (wipe işlemini atlayarak)
Şuan şarj sıkıntısı çekiyorum sabahtan %99 olan şarjım öğleden sonra saat 4 gibi %40-50lerde geziyor.
Hata nerde? Sıfırdan kurulum mu yapsaydım?
 
erdi_s

erdi_s

Üye
CM9 alpha8'den beri bu romu kullanıyorum güncelleye güncelleye. (wipe işlemini atlayarak)
Şuan şarj sıkıntısı çekiyorum sabahtan %99 olan şarjım öğleden sonra saat 4 gibi %40-50lerde geziyor.
Hata nerde? Sıfırdan kurulum mu yapsaydım?

Rom ilk kuruldugunda normal oyle olmasi ama romu kurduktan bi hafta sonra falan duzelmesi gerekiyo. Ama hep boyleyse sorun var. Batarya kalibrasyon programlariyla kalibre et eger etmediysen. Ettigin halde boyleyse wipe islemlerini eksiksiz yapip da yukle romu duzelir bence
 
HoLyCooL

HoLyCooL

Üye
Ben cm9u kurdum ama sd karti gormuyor. Bi dosya indireyim dedim sd kart takin diyor acip kapattim telefonu ama nafile yardim edebilecek biri yokmu?
 
serjan1

serjan1

Üye
Arkadaşlar Meraba,

rom 'u kurdukdan sonra telefonu kullanmaya başladım fakat google play yoktu, uygulamaları kuramamıştım. meğersem gaps 'ı kurmayı unutmuşım. onuda kurunca herşey problemsiz çalışıyor. Sadece telefonun ana menülerinde bulunan radyo bu değişimle artık yokk :d radyoda olmayı versin, zaten internet kullanarak radyo dinliyordum. ( ANDROTURK RADYO ) Dün gece xperia almayı düşnüodum samsung wonder 'i satıp fakat inanın hız, görsellik ve kullanım şekli olarak xperia dan hiç farkı kalmadı. konuyu anlatan arkadaşım Özellikle sana çok çok teşekkür ederim. Sırf teşekkürümü iletmek için mesaj yazmak istedim.

yanlız ufak bir sıkıntım var ( Sorun değil )

Ben Mesaj yazma ekranında Klavye ile karşılaştım Tüm ayarlarına baktım 4x3 Tuş takımını bulamadım. Google play 'de denemediğim tuş takımı uygulaması kalmadı onlardada bulamadım :S fabrikada calısıyorum orada klavye kullanmak, yolda yürürken klavyeyle yazmak benim için büyük bi dert. 4x3 tuş takımı olayını nasıl çözebiliriz bilgisi olan varmı ?



Buda Telefonun sorunsuz değiştiğinin ve düzgün olarak kullandığımın kanıtıdır. Saygılar.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Arkadaşlar Meraba,

rom 'u kurdukdan sonra telefonu kullanmaya başladım fakat google play yoktu, uygulamaları kuramamıştım. meğersem gaps 'ı kurmayı unutmuşım. onuda kurunca herşey problemsiz çalışıyor. Sadece telefonun ana menülerinde bulunan radyo bu değişimle artık yokk :d radyoda olmayı versin, zaten internet kullanarak radyo dinliyordum. ( ANDROTURK RADYO ) Dün gece xperia almayı düşnüodum samsung wonder 'i satıp fakat inanın hız, görsellik ve kullanım şekli olarak xperia dan hiç farkı kalmadı. konuyu anlatan arkadaşım Özellikle sana çok çok teşekkür ederim. Sırf teşekkürümü iletmek için mesaj yazmak istedim.

yanlız ufak bir sıkıntım var ( Sorun değil )

Ben Mesaj yazma ekranında Klavye ile karşılaştım Tüm ayarlarına baktım 4x3 Tuş takımını bulamadım. Google play 'de denemediğim tuş takımı uygulaması kalmadı onlardada bulamadım :S fabrikada calısıyorum orada klavye kullanmak, yolda yürürken klavyeyle yazmak benim için büyük bi dert. 4x3 tuş takımı olayını nasıl çözebiliriz bilgisi olan varmı ?



Buda Telefonun sorunsuz değiştiğinin ve düzgün olarak kullandığımın kanıtıdır. Saygılar.
radyoyu spripit radyo ile çözdük klavye içinse konu aç derim
 

kaptan_3334

Üye
Yaw arkadas sum rehberini gostermiyo neden
 

kaptan_3334

Üye
Aktarma nasil yapacam. Tek tek kayitmi yapacam yani ?
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Rehbere gir seceneklere bas. Sonra ice disa aktar de. Sonra da sim karttan ice aktar de. Rehber telefona kopyalanmis olur ;)
 

kaptan_3334

Üye
Hay ALLAH razi olsun ya. Kafayi yecektim :)
 


Üst Alt