Arkadaşlar Meraba,
rom 'u kurdukdan sonra telefonu kullanmaya başladım fakat google play yoktu, uygulamaları kuramamıştım. meğersem gaps 'ı kurmayı unutmuşım. onuda kurunca herşey problemsiz çalışıyor. Sadece telefonun ana menülerinde bulunan radyo bu değişimle artık yokk :d radyoda olmayı versin, zaten internet kullanarak radyo dinliyordum. ( ANDROTURK RADYO ) Dün gece xperia almayı düşnüodum samsung wonder 'i satıp fakat inanın hız, görsellik ve kullanım şekli olarak xperia dan hiç farkı kalmadı. konuyu anlatan arkadaşım Özellikle sana çok çok teşekkür ederim. Sırf teşekkürümü iletmek için mesaj yazmak istedim.
yanlız ufak bir sıkıntım var ( Sorun değil )
Ben Mesaj yazma ekranında Klavye ile karşılaştım Tüm ayarlarına baktım 4x3 Tuş takımını bulamadım. Google play 'de denemediğim tuş takımı uygulaması kalmadı onlardada bulamadım :S fabrikada calısıyorum orada klavye kullanmak, yolda yürürken klavyeyle yazmak benim için büyük bi dert. 4x3 tuş takımı olayını nasıl çözebiliriz bilgisi olan varmı ?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Buda Telefonun sorunsuz değiştiğinin ve düzgün olarak kullandığımın kanıtıdır. Saygılar.